[Allegro] Kierownica wyczynowa

Data: 2010-11-03 14:34:17
Autor: Trash
[Allegro] Kierownica wyczynowa
W dniu 2010-11-02 13:09, Tomasz Minkiewicz pisze:
Szukam sobie kierownicy, bo poprzednia nieco zmieniła geometrię w
wyniku kolizji z planetą Ziemia i właśnie trafiłem na coś takiego:

„Kierownica wyczynowa firmy "LINKSYS CISCO" o następujących
parametrach :WIRELESS -G ADSL 2 +GATEWAY, Model nr WAG 54G2 ,Annex A.
Używana w bardzo dobrym stanie.
Zdjęcie przedstawia dokładnie wystawioną do sprzedania kierownicę.”
(http://allegro.pl/kierownica-wyczynowa-linksys-cisco-i1297292385.html)

Wprawdzie nie rozumiem dżołka, ale i tak mi się podoba. :)

Aż boję się pozostałych podzespołów tego rowera...
Po za tym ciekawe, gdzie znalazł taki archaizm, przecież wszyscy wiedzą, że Linksys już dawno temu wycofał się z branży rowerowej. Być może właśnie z powodu tych kierownic...

Data: 2010-11-03 14:59:20
Autor: Michał Pysz
[...]

no ale tradycje kolorystyczne kultywuje nadal (patrz chwyty) :-)

mp.

[Allegro] Kierownica wyczynowa