Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.lotnictwo   »   "Kierowniku złociutki, poratuj, na pompę nam brakuje!"

"Kierowniku złociutki, poratuj, na pompę nam brakuje!"

Data: 2018-11-13 15:00:27
Autor: J.F.
"Kierowniku złociutki, poratuj, na pompę nam brakuje!"
Użytkownik "Bruno"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:21d71cad-99f8-44ff-b582-fcf0418b554a@googlegroups.com...
"Pasażerowie samolotu LOT relacji Pekin-Warszawa zostali poproszeni o "zrzutkę" na zapłatę za część potrzebną do naprawy Dreamlinera. LOT wyjaśnia: "z punktu widzenia firmy decyzja pracownika była błędna".
Chodzi o lot z Pekinu do Warszawy. 11 listopada z powodu awarii samolotu (Boeinga 787 Dreamliner), pasażerowie musieli czekać na wylot 10 godzin. Jak tłumaczy LOT, konieczna była wymiana jednej z pomp hydraulicznych.
W pewnym momencie stała się jednak rzecz niebywała, bo pracownik LOT - odpowiedzialny za rozliczenie kosztów naprawy z Boeingiem na pekińskim lotnisku - miał poprosić pasażerów o... zrzutkę gotówki na zapłatę za część potrzebną do naprawy.

Tez sie usmialem :-)
A moze mamy juz radzieckie zwyczaje - przypominaja mi sie "Szklane domy" i "malutki remontik" :-)

Biuro prasowe LOT potwierdza, że taka sytuacja zaistniała. W oświadczeniu przesłanym do next.gazeta.pl czytamy, że z ustaleń przewoźnika wynika, że ,,doszło do błędów pracowników LOT-u i Boeinga".
Pracownik Boeinga miał oczekiwać zapłaty za część zamienną w gotówce (czego nie miał prawa zrobić), tymczasem station manager LOT-u żądaną kwotą nie dysponował.

A w tle ... pracownik pieniadze przepil, i LOT limit kredytowy przekroczyl ? :-)
A co - Boeing nie wiedzial, ze pompa jeszcze na gwarancji ? :-)
Czy juz po gwarancji ?

Miał poprosić o wsparcie tylko wąskie grono znajomych pasażerów."

No ba, poszedl do biznes klasy, to nie bylo problemow :)

Ale znajomych ? Wracajace zalogi, czy wczoraj grali w pokerka ? :-)

J.

"Kierowniku złociutki, poratuj, na pompę nam brakuje!"

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona