Kierunek bie偶nika

Data: 2014-03-15 20:13:42
Autor: Artur Miller
Kierunek bie偶nika
On Sat, 2014-03-15 at 12:28 +0100, Poldek wrote:
Wczoraj zmieni艂em opony na letnie. Mam ca艂e k贸艂ka letnie i zimowe z odpowiednimi oponami. Poniewa偶 prz贸d by艂 troch臋 bardziej starty, to zamieni艂em PP<->PT LP<->LT. Po zmianie pierwsza jazda jak najbardziej ok. Wieczorem zn贸w potrzebowa艂em gdzie艣 jecha膰 i co艣 szumi lekko bije (ma艂e pr臋dko艣ci). Zacz膮艂em si臋 przygl膮da膰 i bie偶nik po lewej stronie jest w odwrotnym kierunku ni偶 po prawej stronie. Wszystkie opony maj膮 "OUTSIDE" na zewn膮trz. Czyli mam pewnie opony asymetryczne - Dunlop SP Fast Response. Tylko sk膮d ten szum / lekkie bicie - czy sam fakt zamiany ty艂<->prz贸d co艣 m贸g艂 wnie艣膰 w tej sprawie?

a 艣rubki dobrze przykr臋ci艂e艣? :)

@

Data: 2014-03-17 13:02:57
Autor: Poldek
Kierunek bie偶nika
Artur Miller wrote:
[...]

Raczej tak. Tzn. na podniesionym kole dokr臋cam do lekkiego oporu, opuszczam ko艂o i dokr臋cam wszystkie nakr臋tki do mocnego oporu (ale bez przesady). Po zako艅czeniu ca艂ej operacji na czterech ko艂ach obchodz臋 jeszcze raz auto dooko艂a i sprawdzam, czy wszystkie nakr臋tki s膮 przykr臋cone jak nale偶y.

Kierunek bie偶nika