Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Kierunek bieżnika

Kierunek bieżnika

Data: 2014-03-15 12:52:34
Autor: MarcinJM
Kierunek bieżnika
W dniu 2014-03-15 12:28, Poldek pisze:
tył<->przód coś mógł wnieść w tej sprawie?

kiedys były to opony ciagnace, teraz sa wleczone i odwrotnie.

--
Pozdrawiam
MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

Data: 2014-03-15 13:03:34
Autor: P.B.
Kierunek bieżnika
Dnia Sat, 15 Mar 2014 12:52:34 +0100, MarcinJM napisał(a):

W dniu 2014-03-15 12:28, Poldek pisze:
tył<->przód coś mógł wnieść w tej sprawie?

kiedys były to opony ciagnace, teraz sa wleczone i odwrotnie.

To może pora na zmianę opon w zależności od tego czy rozpędzamy się czy
hamujemy :) Nie może być tak, żeby na tym samym komplecie opon się
rozpędzać, a potem na tych samych hamować!

A co z zakrętami? Może inne opony na prostą, a inne na zakręty? LOL

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-03-15 15:17:25
Autor: MarcinJM
Kierunek bieżnika
W dniu 2014-03-15 13:03, P.B. pisze:
Dnia Sat, 15 Mar 2014 12:52:34 +0100, MarcinJM napisał(a):

W dniu 2014-03-15 12:28, Poldek pisze:
tył<->przód coś mógł wnieść w tej sprawie?

kiedys były to opony ciagnace, teraz sa wleczone i odwrotnie.

To może pora na zmianę opon w zależności od tego czy rozpędzamy się czy
hamujemy :) Nie może być tak, żeby na tym samym komplecie opon się
rozpędzać, a potem na tych samych hamować!

A co z zakrętami? Może inne opony na prostą, a inne na zakręty? LOL

Inaczej jest "podciety" bieżnik. Bardzo dobrze widać to na zimówkach. Ręka czuć czy sie przesuwa ja "z wlosem" czy "pod wlos"


--
Pozdrawiam
MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

Data: 2014-03-15 19:41:24
Autor: Artur Maśląg
Kierunek bieżnika
W dniu 2014-03-15 13:03, P.B. pisze:
Dnia Sat, 15 Mar 2014 12:52:34 +0100, MarcinJM napisał(a):

W dniu 2014-03-15 12:28, Poldek pisze:
tył<->przód coś mógł wnieść w tej sprawie?

kiedys były to opony ciagnace, teraz sa wleczone i odwrotnie.

To może pora na zmianę opon w zależności od tego czy rozpędzamy się czy
hamujemy :) Nie może być tak, żeby na tym samym komplecie opon się
rozpędzać, a potem na tych samych hamować!

A co z zakrętami? Może inne opony na prostą, a inne na zakręty? LOL

Sądzę, że bardziej chodzi o ząbkowanie opon na tylnej, nienapędzanej
osi.

Kierunek bieżnika

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona