Data: 2014-03-15 12:52:34 | |
Autor: MarcinJM | |
Kierunek bieżnika | |
W dniu 2014-03-15 12:28, Poldek pisze:
tył<->przód coś mógł wnieść w tej sprawie? kiedys były to opony ciagnace, teraz sa wleczone i odwrotnie. -- Pozdrawiam MarcinJM gg: 978510 kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic" |
|
Data: 2014-03-15 13:03:34 | |
Autor: P.B. | |
Kierunek bieżnika | |
Dnia Sat, 15 Mar 2014 12:52:34 +0100, MarcinJM napisał(a):
W dniu 2014-03-15 12:28, Poldek pisze: To może pora na zmianę opon w zależności od tego czy rozpędzamy się czy hamujemy :) Nie może być tak, żeby na tym samym komplecie opon się rozpędzać, a potem na tych samych hamować! A co z zakrętami? Może inne opony na prostą, a inne na zakręty? LOL -- Pozdrawiam, Przemek |
|
Data: 2014-03-15 15:17:25 | |
Autor: MarcinJM | |
Kierunek bieżnika | |
W dniu 2014-03-15 13:03, P.B. pisze:
Dnia Sat, 15 Mar 2014 12:52:34 +0100, MarcinJM napisał(a): Inaczej jest "podciety" bieżnik. Bardzo dobrze widać to na zimówkach. Ręka czuć czy sie przesuwa ja "z wlosem" czy "pod wlos" -- Pozdrawiam MarcinJM gg: 978510 kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic" |
|
Data: 2014-03-15 19:41:24 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Kierunek bieżnika | |
W dniu 2014-03-15 13:03, P.B. pisze:
Dnia Sat, 15 Mar 2014 12:52:34 +0100, MarcinJM napisał(a): Sądzę, że bardziej chodzi o ząbkowanie opon na tylnej, nienapędzanej osi. |