Kierunki nie migają przy wcisnieciu pilota....centralny zamek

Data: 2012-09-02 09:58:38
Autor: Ania
Kierunki nie migają przy wcisnieciu pilota....centralny zamek
Czesc
Mam pewien problem. Od jakiegoś czasu, przestały mi migać kierunki jak chce otworzyc samochod z kluczyka - centralny zamek.
Wczesniej jak wcisnełam, mignęły 2 razy, a teraz nic.
Kierunki ogolnie działaja. Co mogło się stać ?

Data: 2012-09-02 10:02:17
Autor: Axel

"Ania" <aniamajewska@gazeta.pl> wrote in message news:k1v3jn$rvl$1news.task.gda.pl...
[...]

Przekaznik sie popsul? Nalezy sie cieszyc, ze popsul sie w pozycji "otwarte", bo inaczej kierunki swiecilyby przez caly czas (jak kiedys w samochodzie mojej zony).

--
Axel

Data: 2012-09-02 10:20:24
Autor: Ania
[...]

A ile taki przekaźnik i wymiana kosztuje ?

Data: 2012-09-02 10:24:26
Autor: Ania
Kierunki nie migają przy wcisnieciu pilota....centralny zamek
Acha samochod to Audi A4 B5 99 r 2.4 benzyna

Data: 2012-09-06 09:55:29
Autor: Artur Kaszak
W dniu niedziela, 2 września 2012 10:24:42 UTC+2 użytkownik Ania napisał:
Acha samochod to Audi A4 B5 99 r 2.4 benzyna

Audi ma to chyba taki ficzer. Przynajmniej u mnie tak jest, że w określonych sytuacjach (gdy np.: mineło bardzo mało czasu między otworzeniem i ponownym zamknięciem, typu cofam się po coś do auta) nie potwierdza kierunkami ponownego zamknięcia.

W sumie ma to jakiś sens - choć pewnie da się zaprogramować inaczej..

A.

Data: 2012-09-07 09:33:43
Autor: Ania
Problem rozwiązany
Spalony był bezpiecznik od oswietlenia wnetrza.

Data: 2012-09-14 21:37:25
Autor: adam
Kierunki nie migajÂą przy wcisnieciu pilota....centralny zamek
[...]

Jaki sens?
Pzdr
Adam

Kierunki nie migają przy wcisnieciu pilota....centralny zamek