Kierunkowskaz

Data: 2016-12-10 15:57:19
Autor: Axel
Kierunkowskaz
"Bolko"  wrote in message news:0898c0cb-76ee-4d7e-b2ec-c8edafa5b8d9googlegroups.com...

Pytanko do Ciebie:
Skrzyżowanie lokalnej drogi z baaardzo lokalną drogą:

http://tiny.pl/gczvb

Kiedy Ty włączysz i jaki kierunkowskaz?

Przy wjeździe z tej strony nie ma to najmniejszego znaczenia.
Natomiast, gdybym jechał główną od strony przeciwnej, to jeśli w bocznej uliczce stałby samochód - włączyłbym kierunkowskaz (prawy lub lewy), żeby wiedział, jakie są moje zamiary.

I kolejne:
Skrzyżowanie ze światłami i wydzielonym pasami do skrętu.
Jestem na pasie TYLKO do skrętu.

Nadal masz włączony kierunkowskaz?

Tak. Jadący z innych kierunków nie muszą wiedzieć, że jestem na pasie do skrętu.

--
Axel

Kierunkowskaz