Kierunkowskazy na parkingu

Data: 2019-04-14 23:13:27
Autor: Bolko
Kierunkowskazy na parkingu
Tak z ręką na sercu :)
Używacie na parkingu przed blokiem?

Data: 2019-04-14 23:54:09
Autor: Kris
Kierunkowskazy na parkingu
W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2019 08:13:29 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
Tak z ręką na sercu :)
Używacie na parkingu przed blokiem?

Używam. Odruchowo już to robię
Nawet jak do bramy przed domem wjeżdżam z mojej prywatnej ulicy gdzie nikt poza mną praktycznie nie jeździ

Data: 2019-04-15 00:55:30
Autor: Bolko
W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2019 08:54:11 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]

Używam. Odruchowo już to robię
Nawet jak do bramy przed domem wjeżdżam z mojej prywatnej ulicy gdzie nikt poza mną praktycznie nie jeździ

Moja żona jak do garażu wjeżdża to też z kierunkowskazem.
Ja jak jestem na mieście to używam ale pod domem to mi się nie chce.
I teraz po 10 latach małżeństwa mojej żonie zaczeło to przeszkadzać.:)

Data: 2019-04-15 01:28:30
Autor: przemek.jedrzejczak
Kierunkowskazy na parkingu
-- Moja żona jak do garażu wjeżdża to też z kierunkowskazem.

jakis czas temu widzialem dziewczyne co wlaczala kierunkowskaz na kazdym zakrecie wielopoziomowego parkingu, po czym probowala sie wpakowac w luke pomiedzy 2 SUV-ami powodujac zator to byl dramat :-)

-- Ja jak jestem na mieście to używam ale pod domem to mi się nie chce.
I teraz po 10 latach małżeństwa mojej żonie zaczeło to przeszkadzać.:)

nie boj nic zawsze moze byc gorzej :-)
https://www.hopaj.pl/171732

Data: 2019-04-15 01:33:18
Autor: przemek.jedrzejczak
Kierunkowskazy na parkingu
jakas czesc nieporozumien drogowych wynika z braku sygnalizacji zamiaru ... ostatnio wjezdzam w nawrotke (na koncu slepej uliczki) ale widze ze babka wyjezdza wiec chowam sie w luke a ona wlasnie tam chciala zaparkowac tylko kierunku zabraklo ... jak *nikogo* nie ma to na parkngu mozna sobie darowac

Data: 2019-04-15 11:59:59
Autor: Budzik
Kierunkowskazy na parkingu
Użytkownik Bolko suryga@gmail.com ...

> [...]

Ja jak jestem na mieście to używam ale pod domem to mi się nie chce.
I teraz po 10 latach małżeństwa mojej żonie zaczeło to
Mam wrazenie ze pytanie było o kierunkowskazy ale to nie z kierunkowskazami masz problem :))))

--
Pozdrawia... Budzik
Henry Louis Mencken

Data: 2019-04-15 15:26:38
Autor: nadir
W dniu 2019-04-15 o 09:55, Bolko pisze:

Moja żona jak do garażu wjeżdża to też z kierunkowskazem.
Ja jak jestem na mieście to używam ale pod domem to mi się nie chce.
I teraz po 10 latach małżeństwa mojej żonie zaczeło to przeszkadzać.:)

Zmieniasz nawyki albo żonę i masz kolejne 10 lat spokoju.

Data: 2019-04-15 11:59:59
Autor: Budzik
Kierunkowskazy na parkingu
Użytkownik Bolko suryga@gmail.com ...

Tak z ręką na sercu :)
Używacie na parkingu przed blokiem?

Ja wjezdzam na miejsce parkingowe tylem wiec odruchowo właczam awaryjki.
Nawet sie kiedys zastanawiałem czy sobie nie zrobic z automatu ze właczenie wstecznego powoduje włączenie awaryjek.

Uzywanie kierunkowskazów co do zasady to jest pewna umiejetnosc i potem nawyk - labo sie to ma albo nie ma.
Jak kierowca pizda to bedzie tak samo zle uzywał kierunkowskazów na drodze i pod blokiem, jak kierowca ogarniety to tu i tu zrobi to tak, zeby kazdy wiedział o co chodzi.

--
Pozdrawia... Budzik
Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

Data: 2019-04-15 05:05:50
Autor: WS
On Monday, April 15, 2019 at 2:00:01 PM UTC+2, Budzik wrote:

Ja wjezdzam na miejsce parkingowe tylem wiec odruchowo właczam awaryjki.
Nawet sie kiedys zastanawiałem czy sobie nie zrobic z automatu ze właczenie wstecznego powoduje włączenie awaryjek.

Jaki to ma sens? Pomijajac juz lamanie PoRD, to brak mozliwosci zasygnalizowania skretu?
Jak ktos widzi kierunkowskaz + swiatlo cofania to chyba wie o co chodzi? Mozna jeszcze wsadzic "piszczaca" zarowke do sw. cofania.

WS

Data: 2019-04-15 15:59:58
Autor: Budzik
Kierunkowskazy na parkingu
Użytkownik WS LipnyAdresDlaSpamerow@chello.pl ...

[...]

Dopowiadajac do odpowiedzi w sasiednim watku - piszczałka oczywiscie jest, co i tak nie hamuje wielu przechodniów do próby przechodzenia za samochodem.

--
Pozdrawia... Budzik
Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

Data: 2019-04-15 23:49:02
Autor: radekp@konto.pl
Kierunkowskazy na parkingu
15 Apr 2019 15:59:58 GMT, w <XnsAA32B6693C483budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Dopowiadajac do odpowiedzi w sasiednim watku - piszczałka oczywiscie jest, co i tak nie hamuje wielu przechodniów do próby przechodzenia za samochodem.

Może zwracają uwagę na awaryjne :)

Data: 2019-04-16 11:14:53
Autor: Adam
W dniu 2019-04-15 o 23:49, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Raczej tak.
Awaryjne oznaczają, że pojazd stoi i będzie stał, więc ludzie przechodzą, a inny pojazd może wjechać w miejsce, które sobie Budzik upatrzył do zaparkowania.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2019-04-16 02:30:44
Autor: przemek.jedrzejczak
Kierunkowskazy na parkingu
Data: 2019-04-16 10:59:57
Autor: Budzik
Kierunkowskazy na parkingu
Użytkownik  przemek.jedrzejczak@gmail.com ...

i podsumowujac :-)

https://infostrow.pl/motoryzacja/co-grozi-za-niepoprawne-uzywanie-swi
atel-awaryjnych/cid,80234,a
Przeszedł mnie dreszcz :))))

--
Pozdrawia... Budzik
"Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

Data: 2019-04-16 20:44:10
Autor: JDX
On 2019-04-16 11:30, przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:
i podsumowujac :-)

https://infostrow.pl/motoryzacja/co-grozi-za-niepoprawne-uzywanie-swiatel-awaryjnych/cid,80234,a
Swoją drogą to przecież żyła złota dla budżetu gdyby tak rząd zatrudnił
więcej policjantów do drogówki, aby kasowali po stówce od łebka za
nadużywanie awaryjnych czy niewłączanie kierunkowskazów. W sumie za
kierunkowskazy to i po dwie dychy by wystarczyło - wystarczyłoby
,,podłączyć się" pod autko, które raz nie włączyło kierunkowskazu i
przejechać za nim kilka(naście) km. I już kilka stówek by się zebrało.

Data: 2019-04-16 22:32:17
Autor: przemek.jedrzejczak
[...]

nie to droga donikad ale moge sobie wyobrazic policyjny soft ktory monitoruje zmiane pasa i za brak kierunku nalicza 50 pln :-)

Data: 2019-04-17 07:52:44
Autor: Miroo
On 2019-04-16 11:30, przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:
i podsumowujac :-)

[...]

Lepiej niech kasują za źle ustawione lub przerobione światła mijania.
Co drugi/trzeci samochód wali po oczach.

Pozdrawiam

Data: 2019-04-19 09:56:17
Autor: m4rkiz
On 2019-04-17 07:52, Miroo wrote:
Lepiej niech kasują za źle ustawione lub przerobione światła mijania.
Co drugi/trzeci samochód wali po oczach.

tu sie zgodze, imho ma to olbrzymi wplyw na bezpieczenstwo ruchu i zarowno policja jak i diagnosci powinni sie tym interesowac o wiele bardziej niz to robia

Data: 2019-04-19 23:47:37
Autor: kk
On 2019-04-19 09:56, m4rkiz wrote:
On 2019-04-17 07:52, Miroo wrote:
[...]

Przecież we wszystkich samochodach sprawdzano i regulowano mi światła na przeglądzie. Co jeszcze mieliby zrobić?

Data: 2019-04-23 08:07:19
Autor: Miroo
W dniu 2019-04-19 o 23:47, kk pisze:
On 2019-04-19 09:56, m4rkiz wrote:
On 2019-04-17 07:52, Miroo wrote:
[...]

I pewnie sprawdzano Ci masę innych rzeczy w samochodzie.
Ale najwyraźniej jesteś wyjątkiem, sądząc po liczbie trupów samochodowych na drogach.

Pozdrawiam

Data: 2019-04-25 17:51:32
Autor: kk
On 2019-04-19 09:56, m4rkiz wrote:
On 2019-04-17 07:52, Miroo wrote:
[...]

Niespecjalnie. Podstawowe rzeczy.

Ale najwyraźniej jesteś wyjątkiem, sądząc po liczbie trupów samochodowych na drogach.

Nie widzę możliwości by jak ktoś już znajdzie się w stacji kontroli nie mieć sprawdzonego co trzeba. Po co innego miałby tam wjeżdżać?

Data: 2019-04-17 16:40:24
Autor: tck
On 2019-04-16 11:30, przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:
i podsumowujac :-)

[...]

laweciarze protestujący na A2 i w Warszawie dostali zarzuty z art. 54 Prd tj. bezpodstawne używanie świateł żółtych błyskowych
https://www.lublin112.pl/protestowali-na-autostradzie-teraz-sa-wzywani-na-policje/

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2019-04-16 10:59:57
Autor: Budzik
Kierunkowskazy na parkingu
Użytkownik Adam a.g@poczta.onet.pl ...

[...]

ROTFL
Podejrzewasz debila wchodzacego za cofającego busa o przemyslenia których on nie jest w stanie ogarnąć.
BTW awaryjki informuja tez ze ja cofam nie widzac wszystkiego za soba - ja za takie samochody nie wchodze, a juz na pewno nie robie tego beztrosko nie obserwujac co taki bus robi.
Ale w sumie nikomu zabronic nie mozna - ktos te nagrody darwina musi dostawac :))) --

Data: 2019-04-16 13:13:04
Autor: radekp@konto.pl
Kierunkowskazy na parkingu
16 Apr 2019 10:59:57 GMT, w <XnsAA338241ACA1Abudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
> [...]

BTW awaryjki informuja tez ze ja cofam nie widzac wszystkiego za soba - ja za takie samochody nie wchodze, a juz na pewno nie robie tego

Bardzo oryginalna taktyka :)
Chyba średnio działa skoro i tak wchodzą.

Data: 2019-04-16 16:59:56
Autor: Budzik
Kierunkowskazy na parkingu
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

> [...]
tego

Bardzo oryginalna taktyka :)
Chyba średnio działa skoro i tak wchodzą.

Inteligentnych odsiewa. :)0) --
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.
I jedyne,które ma za co!"  Mark Twain

Data: 2019-04-17 07:57:03
Autor: Miroo
W dniu 2019-04-16 o 12:59, Budzik pisze:
ROTFL
Podejrzewasz debila wchodzacego za cofającego busa o przemyslenia których
on nie jest w stanie ogarnąć.

Niejedna babcia została tak przejechana dostawczym busem pod sklepikiem na osiedlu... Albo przez kuriera.

O awaryjnych nie wspominają.
http://tychy.naszemiasto.pl/artykul/tragedia-w-tychach-kurier-cofajac-busem-potracil-kobiete,4704119,artgal,t,id,tm.html
http://gazetaolsztynska.pl/274883,Cofajac-potracil-mezczyzne-z-pieciomiesiecznym-dzieckiem-w-wozku.html
https://echodnia.eu/swietokrzyskie/wypadek-w-powiecie-skarzyskim-cofajac-potracil-piesza/ar/12791778

Pozdrawiam

Data: 2019-04-16 23:07:43
Autor: przemek.jedrzejczak
Kierunkowskazy na parkingu
smiertelne potracenie pieszego przy cofaniu to raczej pewne pudlo, o tym patolu co odwalil numer na chodniku to juz nie wspomne

Data: 2019-04-17 13:32:56
Autor: J.F.
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5dc8439f-b326-49bf-ab08-c2754890b5c3@googlegroups.com...
smiertelne potracenie pieszego przy cofaniu to raczej pewne pudlo,

tyle, ze w zawiasach.

Nasze sady lagodnie traktowaly trzezwych kierowcow, a tu raczej nie maja powodu, zeby jakos zle traktowac.

J.

Data: 2019-04-17 04:45:20
Autor: przemek.jedrzejczak
Kierunkowskazy na parkingu
-- tyle, ze w zawiasach.

http://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/7,35612,21831566,weekend-13-latka-potracona-na-pasach-wazny-wyrok-dla-wszystkich.html

-- Nasze sady lagodnie traktowaly trzezwych kierowcow, a tu raczej nie maja powodu, zeby jakos zle traktowac.

zapisz sie do partii, moze prezio ulaskawi :-)

PS w Niemczech jakbys utrupil pieszego w strefie 30 to sedzia podejrzewalby zamach czyli 25 latek na dzien dobry :-)

Data: 2019-04-17 14:05:00
Autor: J.F.
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:36bd2368-6ed3-459e-abd1-87a16e37e57d@googlegroups.com...
[...]

Jakbys jechal po tej strefie 70.

A jakbys cofal busem ?

J.

Data: 2019-04-17 11:59:54
Autor: Budzik
Kierunkowskazy na parkingu
Użytkownik Miroo brak_emaila@brak.brak.i.juz ...

[...]

Wiesz, ja cofam na tyle wolno ze w razie "w" trzebaby raczej mowic o puknieciu niemniej nie zdarzyło mi sie jeszcze.
Mowie tylko ze jak ktos wchodzi za cofajacego busa to jest debilem. I tyle.

Data: 2019-04-17 10:08:14
Autor: przemek.jedrzejczak
Kierunkowskazy na parkingu
Może być debilem ale poczujesz się lepiej jeśli pójdziesz siedzieć za profesora uniwersytetu ? 2 z 3 podanych przypadków to starowinki które trudno podejrzewać o nadmierną lotność umysłu ;-)

Data: 2019-04-17 20:59:53
Autor: Budzik
[...]

Ja? A dlaczego ja miałbym pojsc siedziec?

--
Pozdrawia... Budzik
Jaki jest szczyt odwagi???

Data: 2019-04-18 05:42:49
Autor: Shrek
W dniu 17.04.2019 o 22:59, Budzik pisze:
[...]

Bo ty cofasz na chodniku?

Shrek

Data: 2019-04-18 12:59:51
Autor: Budzik
Kierunkowskazy na parkingu
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

[...]

Zdarza mi sie, aczkolwiek czy ta rozmowa dotyczyła chodnika?
I czy za cofanie po chodniku idzie sie siedziec? ;-/

--
Pozdrawia... Budzik
"Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

Data: 2019-04-18 16:27:46
Autor: Shrek
W dniu 18.04.2019 o 14:59, Budzik pisze:

Bo ty cofasz na chodniku?

Zdarza mi sie, aczkolwiek czy ta rozmowa dotyczyła chodnika?
I czy za cofanie po chodniku idzie sie siedziec? ;-/

Za cofanie nie. Ale jak masz pech rozjechać kogoś przy okazji, to możesz się wybrać. On będzie miał jeszcze większego.

Shrek

Data: 2019-04-18 16:59:51
Autor: Budzik
[...]

No to pisze, ze przy mojej predkosci cofania w takich wypadkach nie jestem w stanie nikogo przejechac. W najgorszym razie moge trącic.

Data: 2019-04-18 21:33:55
Autor: Shrek
W dniu 18.04.2019 o 18:59, Budzik pisze:

[...]

Jestes, jesteś. Pamiętam ze dwa przypadki na mojej dużej wiosce, że kogos do czegoś przygniotła śmieciarka.

Shrek

Data: 2019-05-23 13:07:02
Autor: neelix

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsAA32B6693C483budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Znowu łamiesz prawo. Niedozwolone.
neelix

Data: 2019-05-23 17:59:51
Autor: Budzik
Kierunkowskazy na parkingu
Użytkownik neelix aneelix@wp.pl ...

[...]

mam dreszcze...
;-)

--
Pozdrawia... Budzik
"Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

Data: 2019-05-23 13:05:25
Autor: neelix

Użytkownik "WS" <LipnyAdresDlaSpamerow@chello.pl> napisał w wiadomości news:96f547bc-0ce6-4724-a614-661f40c162f5googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Tylko powyżej 3,5 t.

Data: 2019-04-15 14:03:40
Autor: radekp@konto.pl
Kierunkowskazy na parkingu
15 Apr 2019 11:59:59 GMT, w <XnsAA3288B3BEC9Cbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Ja wjezdzam na miejsce parkingowe tylem wiec odruchowo właczam awaryjki.

Po co?
Awaryjne skutecznie mogą skutecznie utrudnić zauważenie wstecznych.
Ktoś pomyśli, że stoisz i podjedzie pod samą dupę.

Data: 2019-04-15 15:59:59
Autor: Budzik
[...]

Po to zeby bylo widac ze manewr jest niestandardowy.
Po to zeby zwrocic uwage ewentualnych pieszych ktorzy uwielbiaja wchodzic za cofajacego busa.
Kierowcy wiedza, zreszta najczesciej i tak sie zadaje w taki sposób ze raczej tylko głupek probuje przejechac.

--
Pozdrawia... Budzik
"Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

Data: 2019-04-15 23:48:17
Autor: radekp@konto.pl
Kierunkowskazy na parkingu
15 Apr 2019 15:59:59 GMT, w <XnsAA32B64B5251Ebudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
> [...]

Kierowcy wiedza, zreszta najczesciej i tak sie zadaje w taki sposób ze raczej tylko głupek probuje przejechac.

Cofanie to raczej typowy manewr.
Cofanie na awaryjnych to faktycznie niestandardowy manewr :D
Dla mnie awaryjne to ewidentny znak, że samochód stoi i nigdzie się nie
wybiera.

Widziałeś kiedyś, aby ktoś cofał na awaryjnych?

Data: 2019-04-16 08:27:10
Autor: Miroo
W dniu 2019-04-15 o 23:48, radekp@konto.pl pisze:
Widziałeś kiedyś, aby ktoś cofał na awaryjnych?

TIRy bardzo często manewrują na awaryjnych - np jak próbują się wcisnąć w jakąś bramę i muszą pokombinować na całej szerokości drogi.

Btw moim zdaniem awaryjne powinny być sygnalizowane inaczej niż kierunkowskazy, bo nie zawsze widać obie strony pojazdu.
Np taki cykl: 2 szybkie mignięcia - przerwa.
Obecnie wszystko jest sterowane komputerowo i nie powinno być z tym problemu.

Pozdrawiam

Data: 2019-04-19 09:53:16
Autor: m4rkiz
On 2019-04-15 23:48, radekp@konto.pl wrote:
[...]

bardzo czesto

tylko nie mowimy tu o szybkim wjezdzie tylem po jakims luku kiedy wystarczy stosowny kierunkowskaz a o dluszym i bardziej skomplikowanym manewrowaniu - wlasnie po to zeby dojezdajacy nie mysleli "wjezdza\wyjezdza wiec jade zaraz za nim" a zalapali ze chodzi o cos bardziej skomplikowanego

Data: 2019-05-23 13:03:37
Autor: neelix

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:rtu9bepk4gog7rgbdfafn3b9ad68lop0lu4ax.com...
> [...]

wybiera.
Widziałeś kiedyś, aby ktoś cofał na awaryjnych?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ja widuję. Debili w ciężarówkach. Awaryjne używa się w 2 przypadkach. Awaria lub wypadek. Za inne użycie jest mandat!

neelix

Data: 2019-05-23 13:01:02
Autor: neelix

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsAA3288B3BEC9Cbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

To jest chore. A masz awarię lub wypadek?! Łamiesz prawo!

neelix

Data: 2019-05-23 17:59:51
Autor: Budzik
[...]

To jest chore.

Masz nisko ustawion próg tego co jest chore.
Uwazajac w ten sposób mysle ze cos jakies 30 sekund idac ulica bedziesz mowił to jest chore widzac rozne mniej lub bardziej niepasujace do twojej opinii sprawy.

A masz awarię lub wypadek?! Łamiesz prawo!

ech...

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2019-05-25 23:30:21
Autor: neelix

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsAA58C5DEFD138budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Zaprzeczanie idei świateł awaryjnych i grzebanie w instalacji w tym celu nie jest chore? Producent oddzielił kierunkowskazy i awaryjne, bo zastosowania są zupełnie inne!

A masz awarię lub wypadek?! Łamiesz prawo!
ech...

Żadne ech. To nie jest opinia. Rozważałeś twój sposób jazdy na egzaminie na PJ? Już na kursie instruktor wybiłby takie pomysły z głowy, bo egzamin będzie oblany. Zresztą nawet kursantowi nie przyszłoby coś takiego do głowy. Przestańcie wywracać prawo do góry nogami.

neelix

Data: 2019-05-26 10:34:28
Autor: kk
On 2019-05-25 23:30, neelix wrote:

[...]

Strach się bać

[...]

Skończ pieprzyć

Data: 2019-05-26 14:24:24
Autor: neelix

Użytkownik "kk" <kk@op.pl.invalid> napisał w wiadomości news:qcdj2o$lve$1news.icm.edu.pl...
On 2019-05-25 23:30, neelix wrote:
[...]

Gdy rozum śpi budzą się upiory.

[...]

A może coś merytorycznie? Za trudne?
neelix

Data: 2019-05-26 17:59:44
Autor: Budzik
Kierunkowskazy na parkingu
Użytkownik neelix aneelix@wp.pl ...

Gdy rozum śpi budzą się upiory.

Lepiej bym tego nie ujał.
Tylko ze ty uwazasz ze rozum = prawo a ja mysle ze bardzo czesto jedno nie oznacza drugiego.

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

Data: 2019-06-02 18:28:03
Autor: neelix

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsAA5BCB4028C6Abudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik neelix aneelix@wp.pl ...

Gdy rozum śpi budzą się upiory.
Lepiej bym tego nie ujał.
Tylko ze ty uwazasz ze rozum = prawo a ja mysle ze bardzo czesto jedno
nie oznacza drugiego.

Rozum jest po to, by prawo zrozumieć i stosować się do tego prawa. Pretensje do ustawodawcy. Dopóki nie zmieni prawa masz się stosować.

neelix

Data: 2019-04-15 13:55:55
Autor: radekp@konto.pl
Kierunkowskazy na parkingu
Sun, 14 Apr 2019 23:13:27 -0700 (PDT), w
<e0c10a9b-0cf2-4bfa-b70e-cac9f10686c0@googlegroups.com>, Bolko
<suryga@gmail.com> napisał(-a):

Tak z ręką na sercu :)
Używacie na parkingu przed blokiem?

Tzn. w jakim sensie -- przy wjeździe na miejsce czy przy krążeniu po parkingu?
Zresztą i tak używam :)

Data: 2019-04-15 17:07:53
Autor: Shrek
W dniu 15.04.2019 o 08:13, Bolko pisze:
Tak z ręką na sercu :)
Używacie na parkingu przed blokiem?

Ja - z przyzwyczajenia. Choć jak się dobrze zastanowie, to motocyklem przy pierwszym zwrocie przez rufę nie;)

Shrek

Data: 2019-04-16 01:39:57
Autor: Marek S
W dniu 2019-04-15 o 08:13, Bolko pisze:
Tak z ręką na sercu :)
Używacie na parkingu przed blokiem?

Hmmm, ja osobiście w 95% przypadków :-)

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2019-04-16 08:28:49
Autor: Miroo
Kierunkowskazy na parkingu
W dniu 2019-04-15 o 08:13, Bolko pisze:
Tak z ręką na sercu :)
Używacie na parkingu przed blokiem?

W zasadzie tylko jak mam innych użytkowników drogi w zasięgu wzroku. Po co migać dla samego siebie? ;)

Pozdrawiam

Data: 2019-04-16 07:47:10
Autor: Mateusz Viste
On Tue, 16 Apr 2019 08:28:49 +0200, Miroo wrote:
[...]

Ja tak samo. Żarówki kosztują.

Mateusz

Data: 2019-04-16 18:48:00
Autor: Shrek
W dniu 16.04.2019 o 08:28, Miroo pisze:
W dniu 2019-04-15 o 08:13, Bolko pisze:
Tak z ręką na sercu :)
Używacie na parkingu przed blokiem?

W zasadzie tylko jak mam innych użytkowników drogi w zasięgu wzroku. Po co migać dla samego siebie? ;)

Z przyzwyczajenia?

Shrek

Data: 2019-04-17 07:50:20
Autor: Miroo
W dniu 2019-04-16 o 18:48, Shrek pisze:
[...]

Zdarza mi się ;)

Pozdrawiam

Data: 2019-05-25 23:34:47
Autor: neelix

Użytkownik "Miroo" <brak_emaila@brak.brak.i.juz> napisał w wiadomości news:5cb57625$0$525$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2019-04-15 o 08:13, Bolko pisze:
Tak z ręką na sercu :)
Używacie na parkingu przed blokiem?
W zasadzie tylko jak mam innych użytkowników drogi w zasięgu wzroku. Po co migać dla samego siebie? ;)

A jak nie masz w zasięgu? A może jakiś niewidoczny pieszy chce wiedzieć co robisz? Miganie ma być nawykiem. Przestańcie "myśleć" tylko róbcie to co do was należy.

neelix

Data: 2019-05-26 14:23:47
Autor: neelix

Użytkownik "kk" <kk@op.pl.invalid> napisał w wiadomości news:qcdj3r$lve$2news.icm.edu.pl...
On 2019-05-25 23:34, neelix wrote:

[...]

Masz coś z głową?
neelix

Data: 2019-04-19 10:00:58
Autor: m4rkiz
On 2019-04-15 08:13, Bolko wrote:
Tak z ręką na sercu :)
Używacie na parkingu przed blokiem?

jezeli ktos idzie czy jedzie to tak, jezeli widze ze nikogo w okolicy nie ma to czasem decyduje sie powstrzymac przyzwyczajenie

ale ile razy w takiej sytuacji o kierunkowskazach zapominam to nie pamietam ;)

Data: 2019-04-19 01:51:36
Autor: Kris
W dniu piątek, 19 kwietnia 2019 10:04:12 UTC+2 użytkownik m4rkiz napisał:

jezeli ktos idzie czy jedzie to tak, jezeli widze ze nikogo w okolicy nie ma to czasem decyduje sie powstrzymac przyzwyczajenie

Nie dalej jak przedwczoraj rozmawiałem ze znajomym- nie jakis małolat tylko gość w wieku 65 lat.
Jechał sobie mało uczęszczana uliczka na obrzeżach miasta, dojechał do niewielkiego ronda. Rondo nie jest centralnie położone względem tej ulicy tylko  ulica prowadzi do lewej strony ronda.
Gościu twierdzi ze pora wieczorowa, nikogo na rondzie nie było to aby skrócić sobie drogę pojechał na rondzie pod prąd
I pech chciał że drugie auto się pojawiło i małe bum.
Więc powstrzymanie przyzwyczajeń i jazda pod prąd nie na dobre mu wyszła bo jego auto do naprawy a i OC w przyszłym roku zapewne wzrośnie ładny kilka stówek.

Data: 2019-04-23 09:12:56
Autor: tck
W dniu 19.04.2019 o 10:51, Kris pisze:
[...]

nie bez powodu pojawiają się dyskusje na częstych temat badań powyżej pewnego roku życia- skoro nie ogarnął sytuacji wokół niewielkiego ronda na mało uczęszczanej uliczce na obrzeżach miasta to jednak by się badania psychotechniczne przydały....

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2019-04-26 21:12:03
Autor: kk
On 2019-04-23 09:12, tck wrote:
[...]

Ja bym Tobie zaaplikował byś pierdół nie pisał

Data: 2019-05-26 14:29:27
Autor: neelix

Użytkownik "kk" <kk@op.pl.invalid> napisał w wiadomości news:q9vl6f$eol$1news.icm.edu.pl...
On 2019-04-23 09:12, tck wrote:
[...]

A może zacznij od siebie?
neelix

Data: 2019-05-25 23:40:21
Autor: neelix

Użytkownik "tck" <tck@top.Wytnij.net.pl> napisał w wiadomości news:q9mdtp$ia$1node1.news.atman.pl...
[...]

A co mają do tego badania? Jeśli ktoś czegoś nie widzi to nie znaczy, że można robić co się chce. Każdy musi respektować ustalone zasady zawsze.

neelix

Data: 2019-05-23 12:58:16
Autor: neelix

Użytkownik "Bolko" <suryga@gmail.com> napisał w wiadomości news:e0c10a9b-0cf2-4bfa-b70e-cac9f10686c0googlegroups.com...
Tak z ręką na sercu :)
Używacie na parkingu przed blokiem?

Używam wszędzie. Po to są. Inni tego oczekują. Migasz dla innych. Niestety są tacy którzy nie używają nawet na skrzyżowaniach. Pierwszeństwo łamane w prawo, można też jechać prosto a oni skręcają w prawo i nie migają.

neelix

Kierunkowskazy na parkingu