Kieszeń USB3 na dysk 2.5"

Data: 2014-05-02 19:19:48
Autor: Latet
Kieszeń USB3 na dysk 2.5"
Witam,

Proszę o polecenie mi dobrej kieszeni USB3, do której można włożyć dysk 2.5" (sata, oczywiście).
Na razie mam dysk 1TB, ale dobrze, aby taka kieszeń działała dobrze takze z większymi.

Dzięki.

Data: 2014-05-03 09:59:46
Autor: Adam
Kieszeń USB3 na dysk 2.5"
W dniu 2014-05-02 19:19, Latet pisze:
[...]

Kilka różnych widziałem. Jednak nie miałem możliwości aby wykonać dokładniejsze testy.

Ze względu na zwartą i mocną obudowę oraz dodatkowy futerał wybrałem dla siebie:
Icy Box obudowa na dysk 2,5'' SATA z 1x USB 3.0, Aluminium + futerał
Kod: C1063118
P/N: IB-231StU3-G

Jest dość szybka, pracuje bezproblemowo na kablu 1,8mb. Dokleiłem tylko na spodzie gumowe nóżki z jakiegoś routera.

W tej chwili nie pamiętam, co ma w środku, ale moje założenie to też była obsługa HDD > 1TB.

--
Pozdrawiam.

Adam

Kieszeń USB3 na dysk 2.5"