Kieszeń do HDD z USB i LAN

Data: 2010-09-09 22:41:35
Autor: Mateusz
Kieszeń do HDD z USB i LAN
Użytkownik VSS napisał:
Witam !

Jaka możecie polecić kieszeń do dysku 3,5" z usb i lan ? Taka co by się nie wieszała co godzinę i nie kosztowała tysiąc złotych.

A ma byc szybka i dostepna do zapisu przez wielu rownoczesnie? Bo jak tak to nie ma ;) a jak nie  to Welland mial taka...

Data: 2010-09-09 23:05:39
Autor: VSS
Kieszeń do HDD z USB i LAN
Mateusz wrote:
A ma byc szybka i dostepna do zapisu przez wielu rownoczesnie? Bo jak
tak to nie ma ;) a jak nie  to Welland mial taka...

chciałbym z dostępem jednoczesnym ale wybiłem sobie ją z głowy. chcę stabilnie pracującą.

--
VSS
http://vss.pl

Data: 2010-09-10 13:44:45
Autor: MC
Kieszeń do HDD z USB i LAN
Użytkownik "VSS" <vss@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i6bi75$m88$1inews.gazeta.pl...
Mateusz wrote:
A ma byc szybka i dostepna do zapisu przez wielu rownoczesnie? Bo jak
tak to nie ma ;) a jak nie  to Welland mial taka...

chciałbym z dostępem jednoczesnym ale wybiłem sobie ją z głowy. chcę stabilnie pracującą.

Co z tym lanem i USB? To trochę nie pasuje.

Data: 2010-09-10 14:17:26
Autor: VSS
Kieszeń do HDD z USB i LAN
MC wrote:

Co z tym lanem i USB? To trochę nie pasuje.

a co nie pasuje ? że w kieszeni jest lan i usb jednocześnie??

--
VSS
http://vss.pl

Data: 2010-09-10 15:53:58
Autor: MC
Kieszeń do HDD z USB i LAN
Użytkownik "VSS" <vss@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i6d7kv$5ks$1inews.gazeta.pl...
MC wrote:

Co z tym lanem i USB? To trochę nie pasuje.

a co nie pasuje ? że w kieszeni jest lan i usb jednocześnie??

Tak. I że oba interfejsy mają dostęp do tych samych części dysku. Co prawda zdarza się FAT czy NTFS pod ethernetem, ale to bardzo kulawo działa.

Kieszeń do HDD z USB i LAN