Kieszeń do dysku 3,5"

Data: 2009-07-03 14:49:32
Autor: Doc
Kieszeń do dysku 3,5"

Witam,

Jakiś czas temu pytałem się na grupie o zewnętrzne dyski 3,5". Koniec
końców nic jescze nie kupiłem (w sumie ten który chcialem kupić, albo był
niedostepny, albo w cenie która mi nie odpowiadała :)

Jeden z grupowiczów zasugerował żebym samemu złożył dysk z obudową. No i
teraz mam dylemat co wybrać. Na celowniku mam produkty Wellanda.

Welland ME-601J
http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=WELLAND+ME-601J

Welland ME-740J
http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=WELLAND+ME-740J

Welland ME-740T
http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=WELLAND+ME-740T+B

Welland ME-750J
http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=WELLAND+ME-750J

Mój faworyt to Welland ME-740J, ewentualnie 750J. A co wy doradzicie?
Kożysta ktoś z nich? Jak się sprawują? Zależy mi na obsłudze dysków 1TB,
niezawodności, złączu USB i eSATa oraz zewnętrznym zasilaczu (nie chcę
rozwiązań typu 2xUSB).

Dysk będzie zapwne WD albo Seagate.

Pozdrawiam,
--
Doc,
Zawsze dumny, wielkopański, to jest 7 DAK poznański

Kieszeń do dysku 3,5"