Kieszen na 3 dyski

Data: 2010-02-02 16:36:55
Autor: J.M.Oizo
Kieszen na 3 dyski

Uzytkownik "Norbert" <noreply@reply.no> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:hk90sr$ku7$1@news.onet.pl...
Witam

Chce kupic kieszen na 3 dyski, montowana w 2 zatoki 5,25''.
Wstepnie wybralem model Lian Li HDD-Kit EX-23NB:

http://www.lian-li.com/v2/en/product/product06.php?pr_index=41&cl_index=2&sc_index=5&ss_index=12&g=f

Mam tylko pytanie, bo nie moge nigdzie znalezc, czy da sie w takiej
kieszeni wlaczyc np. jeden dysk a dwa miec wylaczone? Chodzi mi o to, czy
maja jakies wlaczniki niezalezne, zeby mozliwe bylo wlaczanie tylko tego
dysku, ktory akurat jest mi potrzebny. Bo pewne rzeczy robie sporadycznie i
dane na tych dyskach sa mi niepotrzebne caly czas, wiec bez sensu, zeby
dysk sie krecil.

jesli dobrze widze na zdjeciach to ta kieszen nie ma zadnego wplywu na dyski.
Do kazdego z nich musisz doprowadzic zasilanie tak jak do zwyklego dysku.

Mi to bardziej podchodzi pod "uchwyt na 3 dyski" montowany w 2 kieszeniach 5,25 cala

Data: 2010-02-03 01:15:55
Autor: Norbert
Kieszen na 3 dyski
Dnia Tue, 2 Feb 2010 16:36:55 +0100, J.M.Oizo napisaƂ(a):

jesli dobrze widze na zdjeciach to ta kieszen nie ma zadnego wplywu na dyski.
Do kazdego z nich musisz doprowadzic zasilanie tak jak do zwyklego dysku.

W opisach na polskich stronach (sklepach) stoi:

    - Wymiary frontu: 148 x 86 mm
    - MateriaƂ: Aluminium
    - MontaĆŒ: 2 zatoki 5.25”
    - Miejsce na dyski: 3x 3.5”
    - Wentylator: 80 mm
    - Napięcie znamionowe wentylatora: 12 V
    - *Wtyk zasilania: 3-Pin*
    - Kompatybilnoƛć: Dyski 3.5” SATA i IDE

Norbert

Data: 2010-02-05 15:23:36
Autor: J.M.Oizo
Kieszen na 3 dyski

UĆŒytkownik "Norbert" <noreply@reply.no> napisaƂ w wiadomoƛci grup dyskusyjnych:hkaf7t$qlq$1@news.onet.pl...
[...]

jak juz pisalem , to jest tylko uchwyt na 3 dyski montowany w 2 kieszeniach 5,25 z dodatkowym wentylatorem.
o zasilaniu jest , ale tylko do wentylatora.

Kieszen na 3 dyski