[Market] - Kieszeń na bojkę, komp, płetwy etc

Data: 2009-05-31 17:53:11
Autor: Daniel Kowalski
[Market] - Kieszeń na bojkę, komp, płetwy etc
Sprzedam:
1) kieszeń na bojkę SPECOPS cordura nieużywana 75PLN
2) węże LP; apeks nieużywany 60PLN, aqualung stan idealny 50PLN
3) płetwy paskowe Tusa X-ten rozmiar XL 50 PLN używane, dość mocno porysowane ;-) ale paski i klamry stan BDB
4) Komputer Suunto Mosquito żółty - nie wiem ile za niego zaśpiewać, musi mi starczyć na drugiego digitala i analizator ;-)nowy mosquito kosztuje 1300 i więcej. Może 750?
http://sklep.beskiddivers.pl/index.php?p81,suunto-mosquito-black

Szczegółowe informacje na PRV

[Market] - Kieszeń na bojkę, komp, płetwy etc