Kieszeń zewnętrzna na dyski M2

Data: 2021-04-21 12:30:34
Autor: Damian Skrycki
Kieszeń zewnętrzna na dyski M2
Dzień dobry
Mam dwa dyski M2 jeden SATA, drugi PCIe/NVMe.
Czy jedna kieszeń zewnętrzna na dyski M2 obsłuży mi te dyski czy tez będą potrzebne 2 kieszenie?

Data: 2021-04-21 13:04:15
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
Kieszeń zewnętrzna na dyski M2
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 21 Apr 2021 12:30:34 +0200  doszła do mnie wiadomość  <607ffec9$0$550$65785112@news.neostrada.pl>  od Damian Skrycki <skrycki@gazeta.pl>  :
Dzień dobry
Mam dwa dyski M2 jeden SATA, drugi PCIe/NVMe.
Czy jedna kieszeń zewnętrzna na dyski M2 obsłuży mi te dyski czy tez będą potrzebne 2 kieszenie?

Według opisu ta jest uniwersalna:
https://www.unitek-products.com/products/solidforce-nvme-sata-enclosure-lite

Kieszeń zewnętrzna na dyski M2