Kij Baseball , kastet

Data: 2020-12-29 16:30:20
Autor: Robert Tomasik
Kij Baseball , kastet
W dniu 29.12.2020 o 08:50, Monika Głowacka pisze:
Oglądam na Discovery program "Nic do zgłoszenia", celnik znalazł u podróżnego imitacje kija baseball a u innego podróżnego znalazł
kastet. Według ustawy to broń biała, wymaga pozwolenia.
Czy uzyskanie pozwolenia na takową broń białą jest prostsze niz na
broń palną ? Czy wogóle wydaje się pozwolenia na kij baseball i jakie
trzeba spełnić warunki ? A na kastet ?

Trzeba wykazać cel. O ile w wypadku kija będzie to uprawianie sportu, to
nie mam pomysłu, co miałoby tym być w wypadku kastetu

--
Robert Tomasik

Data: 2020-12-29 16:49:51
Autor: TomN
Kij Baseball , kastet
Robert Tomasik w <news:5feb4b8c$0$526$65785112news.neostrada.pl>:

[...]

Tomasik, imitacją kija nie da się uprawiać sportu, tylko ewentualnie
napierdalankeę...

nie mam pomysłu, co miałoby tym być w wypadku kastetu

Napierdalanka.

Cel jest, a Ty jesteś głupi?

--
'Tom N'