Data: 2014-10-22 13:49:42 | |
Autor: Czarek Gr±dys | |
Kij w bary mbanku | |
W dniu 22.10.2014 o 12:42, xxx pisze:
Za wy³±czenie starego interfejsu. Ale o tym by³a ju¿ mowa, zgadzam siê w Zawsze mieli darmowe w bankomatach Euronetu. Pora bank zmieniaæ, musz± z czego¶ sfinansowaæ ten dziadowski nowy system. A klientów coraz mniej. -- Cezary Gr±dys czarekgr@wa.onet.pl |
|
Data: 2014-10-22 14:02:11 | |
Autor: Wiesiaczek | |
Kij w bary mbanku | |
W dniu 22.10.2014 o 13:49, Czarek GrÄ…dys pisze:
W dniu 22.10.2014 o 12:42, xxx pisze: Popieram. Ja zmieniłem kilka dni temu i mam bankomaty darmowe na całym świecie. Ciekawe tylko jak długo, ale to już inny temat :) -- Wiesiaczek (dziś z DC) "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ® |
|
Data: 2014-10-22 14:15:15 | |
Autor: Czarek GrÄ…dys | |
Kij w bary mbanku | |
W dniu 22.10.2014 o 14:02, Wiesiaczek pisze:
Popieram. Myślę, że trzeba się spieszyć, już na jakimś forum przeczytałem, że przy rozwiązywaniu umowy robią trudności, że im się podpis niezgadza z wzorem i za weryfikacje każą sobie płacić, nie pamiętam czy 2 dychy, czy dwie stówy ;) Pewnie będą utrudniać coraz bardziej, więc kto pierwszy, ten lepszy! -- Cezary Grądys czarekgr@wa.onet.pl |
|
Data: 2014-10-22 14:55:02 | |
Autor: wiktor | |
Kij w bary mbanku | |
Dnia Wed, 22 Oct 2014 14:15:15 +0200, Czarek Grądys napisał(a):
W dniu 22.10.2014 o 14:02, Wiesiaczek pisze: Nie potwierdzam. O tym kręceniu nosem na podobieństwa podpisów przy wypowiadaniu umowy z mbankiem to czytałem już od wielu lat, więc to nie jest kwestia ostatnich miesięcy. Jako, że umowę z nimi podpisywałem dawno temu, nie wiedzieć czemu, nie podpisałem się na swojej kopii, a w międzyczasie podpis na pewno mi ewoluował, nastawiłem się na długie boje, choć w odwodzie miałem jeszcze oddział Multibanku gdzie podobno również można rozwiązać umowę. Jednak zacząłem od najprostszego rozwiązania - kliknąłem "Rozwiąż umowę o prowadzenie konta"(*) w serwisie transakcyjnym. Przeklikałem przez kilka stron formularza, potwierdzając wszystkie dane. Na końcu wyświetliła się wiadomość, że dyspozycja została przyjęta i że mam czekać na telefon od pracownika banku w celu potwierdzenia. Problem w tym, że mbankowi nigdy nie podawałem numeru telefonu (a pole to było wygaszone na formularzach rozwiązania umowy - nie można było nic zmodyfikować a jedynie potwierdzić). No nic - myślę sobie - to może skontaktują się listownie, albo e-mailowo. I czekałem. A było to 22.09.2014. Niemal równo miesiąc po dyspozycji - wczoraj - dostałem maila, że: uprzejmie informujemy, że przesłana pisemna dyspozycja wypowiedzenia i rzeczywiście, już nie mogę zalogować się w ich serwisie. Poszło łatwiej, niż myślałem. :-) W tym miejscu zachęcam wszystkich niezadowolonych z ostatnich zmian w mbanku do rozwiązania umów. Po co je trzymać? Bo darmowe? Za rok przestaną być darmowe, a was nawet o tym nie uprzedzą. Mnie skręca na każdą wiadomość, w której chwalą się, jakich to nagród branżowych ich serwis nie dostał. Jedni bankowcy (nie szprechający po polsku) dają nagrody drugim bankowcom, łał. Tylko realny spadek słupków (ilość prowadzonych kont) może pokazać tym imbecylom, gdzie mamy ich idiotyczny serwis. wiktor (*) - już nie zacytuję dokładnie jak to było nazwane, z wiadomych przyczyn. |
|
Data: 2014-10-22 15:07:04 | |
Autor: Czarek GrÄ…dys | |
Kij w bary mbanku | |
W dniu 22.10.2014 o 14:55, wiktor pisze:
W tym miejscu zachęcam wszystkich niezadowolonych z ostatnich zmian w Niestety, ale sami debile w zarządach. Ja mam taką sytuację w firmie, że jest podpisany kontrakt na konkretną kwotę i ma siedzieć konkretna liczba ludzi u klienta. No ale wprowadzono nowy system do wpisywania zleceń i jak za komuny chodzi o to, żeby wpisać jak najwięcej! A przecież każda wymiana żarówki to faktycznie mniejszy zysk dla firmy, bo takie drobiazgi jak żarówki kupuje firma. Ale ich rozliczają z ilości;) -- Cezary Grądys czarekgr@wa.onet.pl |
|
Data: 2014-10-22 15:56:28 | |
Autor: wiatrak | |
Kij w bary mbanku | |
Jednak zacząłem od najprostszego rozwiązania - kliknąłem "Rozwiąż umowę o Ja również kliknąłem wypowiedzenie w serwisie transakcyjnym. Ale z racji, że nie posiadałem już ich karty, kliknąłem okres "skrócony" wypowiedzenia. W ciągu pół minuty miałem telefon od nich z pytaniem: DLACZEGO ???????? nie chcę mieć już u nich tego "wypasionego" konta. Odpowiedziałem zgodnie z prawdą, że spowodowane jest to przymusowym przeniesieniem do nowego interfejsu, którego ja nie mam zamiaru używać. Koniec. Kropka. Pytałem panienki ile trwa taki skrócony okres wypowiedzenia. Odpowiedziała, że nie jest dokładnie sprecyzowane jak długo taki okres trwa. Wypowiedzenie złożone 13 października, dziś jest 22 październik. Dalej mogę się logować i nie dostałem informacji o tym, że wypowiedzenie się dokonało. Pewnie się okaże, że okres skrócony to nie miesiąc tylko 29 dni. Wcale bym się nie zdziwił, bo tam nic nie jest już normalnie. |
|
Data: 2014-10-22 18:21:07 | |
Autor: sp5it | |
Kij w bary mbanku | |
My¶lê, ¿e trzeba siê spieszyæ, ju¿ na jakim¶ forum przeczyta³em, ¿e przy rozwi±zywaniu umowy robi± trudno¶ci, Wypisa³em siê z dziadowskiego mbanku przez telefon. ¯adnych trudno¶ci. M |
|
Data: 2014-10-31 20:56:58 | |
Autor: WAM | |
Kij w bary mbanku | |
On Wed, 22 Oct 2014 14:15:15 +0200, Czarek Gr±dys
<czarekgr@wa.onet.pl> wrote: My¶lê, ¿e trzeba siê spieszyæ, ju¿ na jakim¶ forum przeczyta³em, ¿e przy rozwi±zywaniu umowy robi± trudno¶ci, ¿e im siê podpis niezgadza z wzorem i za weryfikacje ka¿± sobie p³aciæ,Idziesz do oddzia³u i za jednym zamachem sk³adasz nowy wzór podpisu i podpisujesz dyspozycje wypowiedzenia umowy. WAM -- pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl pokoje na Mazurach www.spanienamazurach.pl pokoje nad morzem www.nadmorze.pl |