Kij w bary mbanku

Data: 2014-10-22 05:32:27
Autor: Konfabulator
Kij w bary mbanku
Euronety były, są i pozostaną darmowe jeszcze długo. 5 zł możesz zapłacić za usługę by wszystkie inne były za darmo.

Data: 2014-10-22 19:49:44
Autor: xbartx
Kij w bary mbanku
W dniu 22.10.2014 o 14:32, Konfabulator pisze:
Euronety były, są i pozostaną darmowe jeszcze długo. 5 zł możesz zapłacić za usługę by wszystkie inne były za darmo.

No autor wątku narobił zbędnej paniki a widzę dużo osób już chce konta likwidować ;) Jak można informację z bankomatu w stylu "nieobsługiwany typ karty" powiązać z opłatą za euronet to tego nie jestem w stanie ogarnąć.

Xenocide

Data: 2014-10-23 04:33:04
Autor: Titus Atomicus
Kij w bary mbanku
In article <m28qno$ov$2@node2.news.atman.pl>,
 xbartx <bart@hashzero.net> wrote:

> [...]

No autor wątku narobił zbędnej paniki a widzę dużo osób już chce konta likwidować ;) Jak można informację z bankomatu w stylu "nieobsługiwany typ karty" powiązać z opłatą za euronet to tego nie jestem w stanie ogarnąć.

IMHO tam po prostu wyswietlila sie _reklama_ uslugi 'wszystkie bankomaty za 5zl'
--
TA

Kij w bary mbanku