Kij w bary mbanku

Data: 2014-10-23 13:25:07
Autor: dizel
Kij w bary mbanku
On Wed, 22 Oct 2014 12:42:04 +0200, "xxx" <xxx@wp.pl> wrote:

Za wył±czenie starego interfejsu. Ale o tym była już mowa, zgadzam się w całej rozci±gło¶ci z przedmówcami. Dodatkowo, okazuje się, że żeby korzystać z bankomatów euronetu, muszę zapłacić dodatkowe 5 zł. (cash4u działa jak działało).
*St±d pytanie - co w zamian?* Chodzi o bank, który oferuje bezpłatne przelewy, kartę debetow±/bankomatow± bez konieczno¶ci dokonywania zakupów by za ni± nie płacić, wszystkie bankomaty (ze względu na "jeżdż±c±" pracę korzystam z wielu, przynajmniej 8-10 razy w miesi±cu w różnych miejscach, a te najbliżej domu też mam w euronecie) - ale przede wszystkim, nie zaskakuje klienta zmianami w rodzaju nowego interfejsu mbanku. Zupełnie nie interesuj± mnie przelewy do ZUS, inwestycje, lokaty i panienki dzwoni±ce z marketingowym bełkotem próbuj±ce wciskać kolejny produkt bankowy.

Nie wiem po co siać panikę. Bankomaty euronetu s± dalej darmowe. Jedyne na co trzeba zwracać uwagę to to że taki bankomat musi się
znajdować na li¶cie bankomatów na stronie mbanku.Tu:
http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/lokalizacja/?search=1&country=pl&wyplata=on&wplata=on&voiv=3&city=283&show=Poka%C5%BC
Bo może zdarzyć się taka sytuacja że jeżeli skorzystamy z bankomatu
euronetu który nie będzie dostępny na tej li¶cie to zostanie pobrana
opłata. Już od kilku lat tak jest.

Pozdrawiam

Data: 2014-10-23 13:51:54
Autor: Alf/red/
Kij w bary mbanku
On 23/10/14 13:25, dizel wrote:
Bo może zdarzyć się taka sytuacja że jeżeli skorzystamy z bankomatu
euronetu który nie będzie dostępny na tej li¶cie to zostanie pobrana
opłata. Już od kilku lat tak jest.

Ale to CHORE. Niby mówi± "wszystkie Euronety s± darmowe", ale nie wszystkie, bo najpierw trzeba sprawdzić ten jeden konkretny?

--
Alf/red/

Data: 2014-10-23 13:03:37
Autor: jureq
Kij w bary mbanku
Dnia Thu, 23 Oct 2014 13:51:54 +0200, Alf/red/ napisał(a):

Ale to CHORE. Niby mĂłwiÄ… "wszystkie Euronety sÄ… darmowe", ale nie
wszystkie, bo najpierw trzeba sprawdzić ten jeden konkretny?

To nie dokładnie tak. Po prostu klienci nie czytają dokładnie co jest napisane na bankomacie. Większość uważa, że "Bankomat Euronet" i "Bankomat obsługiwany przez Euronet" oznacza to samo. Niestety tylko te pierwsze są bezpłatne. I potem są pretensje, że naliczono prowizję.

Data: 2014-10-23 20:24:03
Autor: Borys Pogoreło
Kij w bary mbanku
Dnia 23 Oct 2014 13:03:37 GMT, jureq napisał(a):

[...]

Ja generalnie stojÄ™ na stanowisku "czytaj co podpisujesz", ale powyĹĽsze to
już przegięcie. Skąd statystyczny Kowalski ma wiedzieć czym to się różni?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2014-10-23 20:51:42
Autor: J.F.
Kij w bary mbanku
UĹĽytkownik "BorysPogoreĹ‚o"  napisaĹ‚
[...]

Dlatego zdaje sie unia juz nakazuje wyswietlenia na bankomacie informacji o prowizji zanim jeszcze zostanie ona pobrana.

J.

Data: 2014-10-24 05:38:47
Autor: jureq
Kij w bary mbanku
Dnia Thu, 23 Oct 2014 20:51:42 +0200, J.F. napisał(a):

Dlatego zdaje sie unia juz nakazuje wyswietlenia na bankomacie
informacji o prowizji zanim jeszcze zostanie ona pobrana.

Jeśli nawet, to tylko o prowizji pobieranej przez właściciela bankomatu a nie tej przez bank - wystawcę karty.

Data: 2014-10-25 09:34:02
Autor: J.F.
Kij w bary mbanku
Dnia 24 Oct 2014 05:38:47 GMT, jureq napisał(a):
Dnia Thu, 23 Oct 2014 20:51:42 +0200, J.F. napisał(a):
Dlatego zdaje sie unia juz nakazuje wyswietlenia na bankomacie
informacji o prowizji zanim jeszcze zostanie ona pobrana.
Je¶li nawet, to tylko o prowizji pobieranej przez wła¶ciciela bankomatu a nie tej przez bank - wystawcę karty.

Mowisz ? Mi sie tam wydaje ze Unia co innego powinna miec na mysli,
ale kto wie ...

J.

Data: 2014-10-25 15:46:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kij w bary mbanku

"J.F." 166n6evqq6of$.s971hmfxx1ff.dlg@40tude.net

[...]

Raczej zadbajmy o to, aby wypłaty (i sprawdzania
sald) miały zawsze (i wszędzie) tę sam± cenę. :)

Data: 2014-10-23 14:18:49
Autor: dizel
Kij w bary mbanku
On Thu, 23 Oct 2014 13:51:54 +0200, Alf/red/ <fake_1410@ump.waw.pl>
wrote:

On 23/10/14 13:25, dizel wrote:
[...]

Mi się raz to zdarzyło, korzystaj±c już kilka lat z mbanku więc można
przypuszczać że jednak większo¶ć euronetów znajduje się na tej li¶cie.

Pozdrawiam

Data: 2014-10-25 02:56:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kij w bary mbanku

"Alf/red/" m2aq4q$i7$1@node2.news.atman.pl

Ale to CHORE.

Ciekawi mnie, co w mBanku jest zdrowe? :)
Chyba tylko wył±czany interfejs...

Data: 2014-10-25 16:47:16
Autor: mx
Kij w bary mbanku
On 25/10/2014 02:56, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

"Alf/red/"

Ale to CHORE.

Ciekawi mnie, co w mBanku jest zdrowe? :)
Chyba tylko wył±czany interfejs...

Ot to. Też zdrowy jestem, a wła¶nie implantowali mi kur.. (oh I'm so sorry) kardiostymulator Sensia DR. Jasne, NTG.

Kij w bary mbanku