Kij w mrowisko? Chyba nie, bo pewnie by³o.

Data: 2009-09-15 21:14:49
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Kij w mrowisko? Chyba nie, bo pewnie by³o.

Wg mnie ca³y ten "ruch" ta moda, na ostre ko³o to pozowanie na jeszcze wiêkszych hardkorowców od singlespeedowców. Pokazanie, ¿e oto my niezale¿ni, wolni, kontrkulturowi, zdobywamy rzeczywisto¶æ bêd±c w sta³ym kontakcie z naszymi maszynami.

Mo¿e to tylko spojrzenie cz³owieka z zewn±trz, bo owszem dostrzegam aspekt przyci±gania czystej idei, gratki dla purystów. Egzotyczno¶æ gry w polo na ostrych ko³ach. Ale jazda czym¶ takim, bez hamulców po mie¶cie i twierdzenie, ¿e jest bezpiecznie to dla mnie brak wyobra¼ni i nieodpowiedzialno¶æ. Nie jestem w stanie uwierzyæ, ¿e ¿adnemu z nich nie zdarzy³a siê sytuacja w której hamulce by siê przyda³y, lub by³y wrêcz nieodzowne. W przyrodzie nie ma rzeczy niemo¿liwych s± tylko ma³o prawdopodobne. Który¶ z nich musia³ sobie zrobiæ krzywdê, tak jak robi± sobie j± inni. Gdyby tak nie by³o wszyscy je¼dziliby na ostrych.

Ja mam przedni hamulec.
ICMPTN?

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Kij w mrowisko? Chyba nie, bo pewnie by³o.