Kij w mrowisko? Chyba nie, bo pewnie by³o.

Data: 2009-09-16 08:59:09
Autor: zly
Kij w mrowisko? Chyba nie, bo pewnie by³o.
Dnia Tue, 15 Sep 2009 20:41:56 +0200, Szewc napisa³(a):

Wg mnie ca³y ten "ruch"

nie ma czegos takiego, podobnie jak nie ma ruchu mtb czy szosowcow

ta moda, na ostre ko³o

niczym sie nie rozni od mody na mtb

to pozowanie na jeszcze wiêkszych hardkorowców od singlespeedowców.

nie wiedzialem, ze trzeba byc hardkorem by jezdzic na ok, a juz tym
bardziej na ss

Pokazanie, ¿e oto my niezale¿ni, wolni, kontrkulturowi, zdobywamy rzeczywisto¶æ bêd±c w sta³ym kontakcie z naszymi maszynami.

brednie wyssane na podstawie jakiegos durnego artykulu z Wprost

Ale jazda czym¶ takim, bez hamulców po mie¶cie i twierdzenie, ¿e jest bezpiecznie to dla mnie brak wyobra¼ni i nieodpowiedzialno¶æ.

Nie wieksza niz wypowiadanie sie w temacie nie majac pojecia o tym co sie
mowi

Nie jestem w stanie uwierzyæ, ¿e ¿adnemu z nich nie zdarzy³a siê sytuacja w której hamulce by siê przyda³y, lub by³y wrêcz nieodzowne.

a ktos tak mowi? tylko co z tego wynika. Znam wielu ludziach na rowerach z
hamulcami ktory tez mieli wypadki

Który¶ z nich musia³ sobie zrobiæ krzywdê, tak jak robi± sobie j± inni.

no wlasnie

Gdyby tak nie by³o wszyscy je¼dziliby na ostrych.

a czemu by mieli na nich jezdzic?

--
marcin

Kij w mrowisko? Chyba nie, bo pewnie by³o.