Kije trekingowe na rowerze

Data: 2021-01-07 11:55:37
Autor: qrt
Kije trekingowe na rowerze
Dnia Wed, 6 Jan 2021 23:27:05 +0100, PeJot napisał(a):

Czołem. Pytanie do osób łączących rowerowanie i łażenie po górach. Szukam bezpiecznego, wygodnego i sprawdzonego sposobu na wożenie kijków trekingowych na rowerze. Kije wożone pionowo w/na plecaku uderzają o kask, a i w razie wywrotki może być nieciekawie. Kije w poprzek bagażnika są niebezpieczne dla innych, zaś wzdłuż bagażnika trudno je przytroczyć tak aby nie wybrały wolności. Ma ktoś jakiś sprawdzony patent ? Zwykle na wyjazdach rowerowo - pieszych używam kufra bagażowego. Na razie nie rozpatruję kijków składających się do wymiarów kieszonkowych :)

wzdłuż górnej rury?

Data: 2021-01-07 17:52:15
Autor: Szuwarek
Kije trekingowe na rowerze
W dniu 2021-01-07 o 11:55, qrt pisze:
[...]

Popieram. Wożę tak parawan na plażę.
Zwracam tylko uwagę, żeby z przodu nie wystawała ostra część, bo działaby jak włócznia.
Pozdrawiam

Data: 2021-01-07 15:24:29
Autor: rmikke
Kije trekingowe na rowerze
On Thursday, 7 January 2021 at 17:52:22 UTC+1, Szuwarek wrote:
> [...]
Popieram. Wożę tak parawan na plażę. Zwracam tylko uwagę, żeby z przodu nie wystawała ostra część, bo działaby jak włócznia. Pozdrawiam

Przebijam, woziłem tak kule, kiedy chodziłem o kulach :D

Data: 2021-01-08 09:10:55
Autor: ąćęłńóśźż
Kije trekingowe na rowerze
A ja choinki, ale tylko raz do roku ;-)