Kijów się sra

Data: 2014-07-21 21:17:48
Autor: boukun
Kijów się sra
Kijów podejrzewa manipulacje z czarnymi skrzynkami

Prorosyjscy bojownicy kontrolujący teren katastrofy gotowi są przekazać czarne skrzynki międzynarodowym ekspertom lotniczym, jednak istnieją podejrzenia, że przy rejestratorach manipulowały rosyjskie służby specjalne.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Zakonczono-poszukiwania-ofiar-Kijow-podejrzewa-manipulacje-z-czarnymi-skrzynkami,wid,16769910,wiadomosc.html

Kto te ostatnie zdanie sklecił? Kurwa, co za prymitywna propaganda, najpierw pisze się o o świadczeniu separatystów i w tym samym zdaniu wymyśla się jakieś podejrzenia...

Tylko polskie pieski syjonistyczne mogą taką prymitywną propagandę uskuteczniać...

boukun

Data: 2014-07-21 21:23:04
Autor: boukun
Kijów się sra
"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lqjq2j$pte$1mx1.internetia.pl...
[...]

~magda 1 godzinę i 42 minuty temu

Ciekawe skąd oni to wiedzą. takie postępowanie jest bardzo podejrzane Ukraina robi wszytko , żeby wina obarczyc Rosje. Gdyby władzą Ukrainy naprawde zależało na wyjaśnieniu jak było naprawde, to by pozwolili najpierw zbadac czarne skrzynki a potem ocenia Ale im widocznie nie zalezy na odkryciu prawdy oni już wiedzą A może wypada zapytać władze Ukrainy, co mają do ukrycia

~ka 7 minut temu

Hahahahhaha.... Jak władze ukrainy mogą twierdzić że ktoś manipulował przy skrzynkach skoro oni (ukraińcy) nawet ich nie widzieli? Czyzby podejrzewali że piloci coś mówią o towarzyszących mysliwcach ?

~radek 1 godzinę i 25 minut temu

A ja mam takie pytanie: co się dzieje z samolotem gdy go trafi pocisk rakietowy? Według wszelkich danych to trafiony samolot pociskiem rakietowym na skutek eksplozji ładunku w pocisku rozlatuje się w powietrzu i na ziemię spadają tylko szczątki maszyny. Tymczasem (co widać na niektórych filmikach) boeing 777 spadał powoli na ziemie i na ziemi sie rozbił. Może mi to ktoś wyjaśni.

~szarlom 14 minut temu

Władze majdanu to jeden, wielki kneset.

~bolesław1 17 minut temu

Skąd ukraincy mogą wiedzieć że czarne skrzynki są zmanipulowane ? , przecież ich nie widzieli , bo nie mają do nich dostępu . Propaganda ukrainska jest tak nachalna i szyta grubymi nicmi że na świecie nikt nie daje jej wiary - poza polakami oczywiście . Wiele razy słyszeliśmy że ukraincy nie mają rakiet buk , a okazało się że mają ich dużo , a nawet niedawno odebrali z rosli zmdernizowane buki do standardu m1 .Tak samo rzekome nagranie okazało się zmontowane z trzech różnych nagrań i powstało dzień przed katastrofą . Wg ukrainsko polskiej propagandy powstańcy sami siebie bombardują , sami się podpalają ,sami niszczą szpitale , szkoły itd. I oczywiscie są tam tysiące ruskich żołnierzy służb specjalnych , gdyby tak było to ta cała tzw gwardia narodowa już by dawno była rozbita , a niedobitki tułały by się po lasach .

~makaron na uszy 17 minut temu

jeszcze separatyści nie przekazali czarnych skrzynek a już władze w kijowie wiedza ze przynich majstrowano . sa szybszy od rakiety BUK

Data: 2014-07-21 20:24:10
Autor: Budzik
Kijów się sra
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

[...]

O, Antoni się wpisał...
A moze to ten od parówek?

Rozumiem, ze według wszelkich danych = w TOP GUN...

Kijów się sra