Kijowskie standardy KOD - Komu to przeszkadza?

Data: 2017-04-03 10:35:50
Autor: A. Filip
Kijowskie standardy KOD - Komu to przeszkadza?
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:
Ratuje, a to musi kosztować:

"Z KOD ginęły pieniądze z kwest publicznych, faktury opłacały partie":

http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/z-kod-ginely-pieniadze-z-kwest-publicznych-faktury-oplacaly-partie/3slgvws

"Część pieniędzy wpłacanych w czasie publicznych kwest nie trafiło na
konto KOD, wciąż brakuje też większości protokołów ze zbiórek. Ponadto
zawyżano wysokość faktur, a partie polityczne płaciły spore kwoty za -
jak twierdzą członkowie Komitetu - wejście na scenę podczas wieców i
manifestacji."

"Zarząd KOD zawiadamia prokuraturę".

Jak widać, kolejna próba niszczenia opozycji!
Poglądy, honor, moralność - wszystko ma cenę obrońców III RP!

*KTO* ma zastąpić szefa po tym kolejnym etapie akcji
"Kijowski musi odejść"? :-)

Data: 2017-04-03 10:59:07
Autor: Trefniś
W dniu .04.2017 o 10:35 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

[...]

Jeśli uda im się odrąbać Kijowskiego od koryta (na razie słabo to idzie),  pojawia się sporo nazwisk: Łoziński, Frasyniuk, Szumełda itd. To niezła  fucha, takie posady długo nie wakują!

--
Trefniś

Data: 2017-04-03 11:26:56
Autor: Pajdak

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.yx328tvuu09i5ntncap.home...
[...]

Wal się totalny debilu!

--
Lepudruk

Kijowskie standardy KOD - Komu to przeszkadza?