Kilar

Data: 2014-01-01 18:56:37
Autor: cumulonimbus
Kilar
W dniu 30.12.2013 21:28, Habeck Colibretto pisze:

Każdego to w końcu dopada. :(
Najpierw był monumentalny Krzesany, którego po odsłuchaniu nie da się
zapomnieć. Potem hipnotyzujący Exodus bazujący na jednym rytmie jak Bolero.
Nie mogę powiedzieć, że znam się na muzyce, a ponad ćwierć wieku temu kiedy
pierwszy raz to usłyszałem w ogóle się nie znałem. Potem poznałem Kilara
jako kompozytora muzyki filmowej, zauroczyłem mnie Drakulą (trochę mniej
następnymi projektami).

No i ten walc z Trędowatej :D

Data: 2014-01-01 20:01:36
Autor: Habeck Colibretto
Kilar
Dnia 01.01.2014, o godzinie 18.56.37, na pl.pregierz,pl.rec.film,
cumulonimbus napisał(a):

[...]

Walców to on ma na koncie co niemiara. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Kilar