Kilka aktualno艣ci

Data: 2012-06-28 14:36:56
Autor: Smok Eustachy
Kilka aktualno艣ci
Co艣 si臋 cicho zrobi艂o?
A tu okazuje si臋, 偶e w prezentacji Raportu Millera znale藕li jednak 20 metr贸w nad gruntem w miejscu brzozy:

http://martynka78.salon24.pl/posts/
http://niezalezna.pl/30396-komisja-millera-sfalszowala-raport-smolenski
Prokuratura w osobach swoich bieg艂ych nie znalaz艂a 艣lad贸w wybuchu:

Eksperci smole艅skiego zespo艂u parlamentarnego odkryli, 偶e komisja Millera sfa艂szowa艂a w艂asny raport dotycz膮cy katastrofy. A konkretnie zawieraj膮cy wizualizacj臋 za艂膮cznik, kt贸ry mia艂 przedstawi膰 dane z wysoko艣ciomierzy zsynchronizowane z pozycj膮 samolotu. Wbrew parametrom lotu komisja poda艂a, 偶e tupolew przeci膮艂 brzoz臋 na wysoko艣ci ok. 5 metr贸w, cho膰 faktycznie lecia艂 wtedy ponad 20 metr贸w nad ziemi膮. Szef zespo艂u parlamentarnego Antoni Macierewicz zapowiedzia艂 z艂o偶enie zawiadomienia do prokuratury o sfa艂szowaniu dokumentu pa艅stwowego i dzia艂aniu na szkod臋 艣ledztwa (raport komisji jest dowodem w post臋powaniu prokuratury).

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Ostateczna-opinia-bieglych-nie-ma-sladow-wybuchu-na-ciele-Zbigniewa-Wassermanna,wid,14705992,wiadomosc.html

Nie ma 偶adnych 艣lad贸w wybuchu na ciele Zbigniewa Wassermanna, ministra z Prawa i Sprawiedliwo艣ci, kt贸ry zgin膮艂 w katastrofie smole艅skiej. Jak dowiedzia艂 si臋 reporter RMF FM, prokuratura otrzyma艂a ostateczn膮 opini臋 bieg艂ych. Medycy sporz膮dzili j膮 po przeprowadzeniu sekcji ekshumowanych zw艂ok.

I wreszcie tzw teoria 2M czyli maskirowka okaza艂a si臋 teori膮 maj膮c膮 uczyni膰 Tuska i Kopaczow膮 bahaterami. PPP, Ot odo czego s膮 zdolni zwolennicy Tuska:

http://centralaantykomunizmu.blogspot.com/2012/06/here-is-news-for-gru.html

DT: S艂uchaj, mo偶e by膰 akcja taka, 偶e Ruscy wszystkich Delegat贸w porw膮.
JK: Niemo偶liwe.
DT: Tak, mo偶e tak by膰.
JK: Co robimy?
DT: Powiedzia艂em, 偶e mo偶e tak by膰. Nie wiem, czy tak b臋dzie.
JK: Wi臋c.
DT: Co robimy, gdy porw膮? Ciebie pytam. Co zrobimy, gdy Twoj膮 Bratow膮 i Brata porw膮?
JK: Chodzi ci o to, czy mam budzi膰 Mart臋?
DT: Nie. Chodzi mi o to, co zrobimy, gdy Ich Ruscy b臋d膮 chcieli zabi膰.
JK: Nie wiem.
DT: Ja te偶 nie wiem.
JK: No i?
DT: Musimy podj膮膰 decyzj臋, bo taki atak jest realny, niestety. Zostali zdradzeni o 艣wicie. To Zdrada. I niewykluczone, 偶e czeka Ich 艣mier膰.
JK: I co wtedy?
DT: Wtedy Ruscy powiedz膮: 鈥瀋hcemy Polski鈥.
JK: Co?
DT: Tak po prostu. 鈥濪ajcie鈥. 鈥濸oddajcie kraj鈥.
JK: Niemo偶liwe.
DT: Nie mamy czasu na namys艂y. To wojna.
JK: Bo偶e.
DT: Co robimy?
JK: Nie wiem.
DT: Ja te偶. Ale musimy podj膮膰 decyzj臋.
JK: Jak膮?
DT: Tak膮: co zrobi膰, gdy powiedz膮 Ruscy: Polska albo Oni. Gdy Twojemu Bratu 鈥瀙rzystawi膮 makarowa do 艂ba鈥.
JK: Bo偶e.
DT: Tak mo偶e by膰, przyjacielu. Tak 鈥 mo偶e by膰. Co, powiedz, co robimy.
JK: Czego b臋d膮 chcieli Ruscy?
DT: Polski. Nas wszystkich. Kapitulacji. Wejd膮 bez jednego wystrza艂u.
JK: Chryste Panie.
DT: Tak mo偶e si臋 sta膰. Co robimy, powiedz.
JK: Nie wiem.
DT: Ty decydujesz.
JK: Czemu ja?

Data: 2012-06-28 16:14:34
Autor: Docent Zylber
Kilka aktualno禼i
Eksperci smole駍kiego zespo硊 parlamentarnego odkryli, 縠 komisja

to jest oksymormon dopiero.....
Ostatnio nikt nie zrozum co to Puszka z pandor wi阠 pewnie oksymoron te brzmi jak czarna magia, ale zni縜 si do prostactwa nie zamierzam....

Docent

Data: 2012-06-28 16:18:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Kilka aktualno禼i

U縴tkownik "Docent Zylber" <Docent.Zylber@Pan.edu.com> napisa w wiadomo禼i news:jshos8$14t$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Ostatnio nikt nie zrozum co to Puszka z pandor wi阠 pewnie oksymoron te
brzmi jak czarna magia, ale zni縜 si do prostactwa nie zamierzam....

To jest fizycznie niemo縧iwe. Prostak nie mo縠 zni縜 si do "prostactwa".

Data: 2012-06-28 23:18:32
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Kilka aktualno禼i
Powitanko,

to jest oksymormon dopiero.....

Prostak nie mo縠 zni縜 si do "prostactwa".

Jaki tam prostak, Kolina wymyslil tlenek Mormona;-)
A Ty co... Ty bys tego nie wymyslil:-o

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym pozna ma潮 szkodliwo舵 spo砮czn?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mro縠k)

Data: 2012-06-28 18:23:51
Autor: /dev/SU45
Kilka aktualno艣ci

Co艣 si臋 cicho zrobi艂o?
A tu okazuje si臋, 偶e w prezentacji Raportu Millera znale藕li jednak 20
metr贸w nad gruntem w miejscu brzozy:

Smoczku, to nawet jak na ciebie jakie艣 strasznie s艂abe, pop艂uczyny w stylu: jedna baba drugiej babie. Ci膮g艂e mielenie tych samych bzdet贸w. Masz kryzys formy! Ten tydzie艅 absolutnie i niepodwa偶alnie nale偶a艂 do ekipy od betonowego tupolewa, to by艂o co艣 o偶ywczego, wysoce intryguj膮cego, rewelacja na skal臋 co najmniej 艣wiatow膮.

Data: 2012-07-02 23:59:57
Autor: Itaar
Kilka aktualno艣ci
W dniu 2012-06-28 14:36, Smok Eustachy pisze:
<...>

http://www.youtube.com/watch?v=IA40OmVhFoI

Przepraszam. Musia艂em... :)

Data: 2012-07-03 07:58:40
Autor: PH
Kilka aktualno禼i
W dniu 2012-07-02 23:59, Itaar pisze:

http://www.youtube.com/watch?v=IA40OmVhFoI

Przepraszam. Musia砮m... :)

Pi阫ne :-)

Data: 2012-07-03 08:04:12
Autor: Docent Zylber
Kilka aktualno禼i
Pi阫ne :-)

nie rozumie...
CZy ten film jest za Smole駍kiem czy przeciw? Czemu to nie-jednoznaczne?

Doecent

Kilka aktualno艣ci