Kilka aktualności

Data: 2012-06-28 16:14:34
Autor: Docent Zylber
Kilka aktualności
Eksperci smoleńskiego zespołu parlamentarnego odkryli, że komisja

to jest oksymormon dopiero.....
Ostatnio nikt nie zrozum co to Puszka z pandorą więc pewnie oksymoron też brzmi jak czarna magia, ale zniżać się do prostactwa nie zamierzam....

Docent

Data: 2012-06-28 16:18:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Kilka aktualności

Użytkownik "Docent Zylber" <Docent.Zylber@Pan.edu.com> napisał w wiadomości news:jshos8$14t$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Ostatnio nikt nie zrozum co to Puszka z pandorą więc pewnie oksymoron też
brzmi jak czarna magia, ale zniżać się do prostactwa nie zamierzam....

To jest fizycznie niemożliwe. Prostak nie może zniżać się do "prostactwa".

Data: 2012-06-28 23:18:32
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Kilka aktualności
Powitanko,

to jest oksymormon dopiero.....

Prostak nie może zniżać się do "prostactwa".

Jaki tam prostak, Kolina wymyslil tlenek Mormona;-)
A Ty co... Ty bys tego nie wymyslil:-o

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Kilka aktualności