Kilka dni temu miał dziwny sen... :)

Data: 2009-08-03 09:46:36
Autor: Antenka
Kilka dni temu miał dziwny sen... :)
Nie uwierzycie kto mi się przyśnił - Aaron Szechter! Nie wiedzieć
dlaczego bawił ( we śnie oczywiście - pił na umór a z gęby nie
wyjmował papierosa) na weselu mojej kuzynki, młodej lekarki.
Kategorycznie zaprotestowałam, że albo on opuści dom weselny, albo ja
wychodzę z imprezy...Nie mam pojęcia co ten sen mógł oznaczać...Pewnie
pasmo nieszczęścia w mojej rodzinie :(((

Antenka

Data: 2009-08-03 19:05:52
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

A jakichś erotycznych snów nie masz?  "Za starzy na sen"?

Data: 2009-08-03 10:45:52
Autor: Antenka
On 3 Sie, 19:05, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:
A jakichś erotycznych snów nie masz?  "Za starzy na sen"?

Nooo :-D

Antenka

Data: 2009-08-03 11:32:00
Autor: Marek
Antenka pisze:

> [...]
> pasmo nieszczęścia w mojej rodzinie :(((

> Antenka

A jakichś erotycznych snów nie masz?  "Za starzy na sen"?

To byl wlasnie erotyczny sen: pewnie jeszcze nie miala obrzezanego.

Data: 2009-08-03 19:07:39
Autor: Piotr
Dnia Mon, 3 Aug 2009 09:46:36 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Albo może ulewy odsłoniły ci korzenie?
Piotr

Data: 2009-08-03 19:13:05
Autor: konserwator

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:b1038279-8e2d-4b54-8f36-ac47389cb04fv20g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

jak sie michnik mprzysni to znaczy ze okradna....

Data: 2009-08-03 10:44:28
Autor: Antenka
Kilka dni temu miał dziwny sen... :)
Tak właśnie myślałam! Żyd nic dobrego nie wróży :((

Antenka

Data: 2009-08-03 20:44:40
Autor: Schweinchen
Kilka dni temu miał dziwny sen... :)

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl>

Tak właśnie myślałam! Żyd nic dobrego nie wróży :((

Antenka

Ty to nawet od ZOMO-wca jestes glupsza, moherku!

Data: 2009-08-03 21:45:00
Autor: ColgatesBilly
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:b1038279-8e2d-4b54-8f36-ac47389cb04fv20g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -

To ze sie czasem przysnia koszmary, TO NORMALNE.
Najgorsze wtedy, kiedy sie takich nie da zapomniec
i przesladuja pozniej przez caly dzien, a bywa, ze i latami!

Kol

Data: 2009-08-03 12:18:59
Autor: Antenka
On 3 Sie, 20:45, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in message

[...]

Boj się!  :((( To był prawdziwy koszmar!

Antenka

Data: 2009-08-04 13:02:58
Autor: ColgatesBilly
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:24118c2a-3de9-4e4f-9248-e960c8f4ee0ej32g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Gorszy od tej rzeczywistosci jednak i tak byc nie mogl...

P-Kol

Data: 2009-08-04 05:10:52
Autor: p47
[...]

_______________________________

Graj koniecznie w totka bo taki sen ani chybi oznacza grubsza gotówkę! - tak przynajmniej (podobno) twierdzą senniki- "w śnie widzisz gówno gówno,- czekają cię pieniądze"!
;-))

Data: 2009-08-04 05:49:59
Autor: Panslavista

Użytkownik "p47" <go@wp.pl> napisał w wiadomości

[...]

Ma się podłożyc kolejny raz Szechnikowi? A jemu staje jeszcze? Nio chyba, że
lodzika wymemła...

Data: 2009-08-04 11:47:23
Autor: Vic
Antenka wrote:
Nie uwierzycie kto mi się przyśnił - Aaron Szechter!

A skad ci sie wzial ten Aaron?
Urodzil sie pod tym imieniem i pozniej sobie zmienil?

A ten Szechter?
W akcie urodzenia tak ma, a potem sobie zmienil?

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-08-04 14:35:20
Autor:
Kilka dni temu miał dziwny sen... :)
On Mon, 3 Aug 2009 09:46:36 -0700 (PDT), Antenka
<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

[...]

 czeka cie niespodzianka.  zglosi sie prawowity wlasciciel "twego" majatku i zażąda zwrotu. --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Kilka dni temu miał dziwny sen... :)