Kilka dni temu miał dziwny sen... :)

Data: 2009-08-03 19:05:52
Autor: jadrys
Kilka dni temu miał dziwny sen... :)
Antenka pisze:
Nie uwierzycie kto mi się przyśnił - Aaron Szechter! Nie wiedzieć
dlaczego bawił ( we śnie oczywiście - pił na umór a z gęby nie
wyjmował papierosa) na weselu mojej kuzynki, młodej lekarki.
Kategorycznie zaprotestowałam, że albo on opuści dom weselny, albo ja
wychodzę z imprezy...Nie mam pojęcia co ten sen mógł oznaczać...Pewnie
pasmo nieszczęścia w mojej rodzinie :(((

Antenka

A jakichś erotycznych snów nie masz?  "Za starzy na sen"?

Data: 2009-08-03 10:45:52
Autor: Antenka
On 3 Sie, 19:05, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:
A jakichś erotycznych snów nie masz?  "Za starzy na sen"?

Nooo :-D

Antenka

Data: 2009-08-03 11:32:00
Autor: Marek
Antenka pisze:

> [...]
> pasmo nieszczęścia w mojej rodzinie :(((

> Antenka

A jakichś erotycznych snów nie masz?  "Za starzy na sen"?

To byl wlasnie erotyczny sen: pewnie jeszcze nie miala obrzezanego.

Kilka dni temu miał dziwny sen... :)