Kilka dni temu miał dziwny sen... :)

Data: 2009-08-03 19:13:05
Autor: konserwator
Kilka dni temu miał dziwny sen... :)

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:b1038279-8e2d-4b54-8f36-ac47389cb04fv20g2000yqm.googlegroups.com...
Nie uwierzycie kto mi się przyśnił - Aaron Szechter! Nie wiedzieć
dlaczego bawił ( we śnie oczywiście - pił na umór a z gęby nie
wyjmował papierosa) na weselu mojej kuzynki, młodej lekarki.
Kategorycznie zaprotestowałam, że albo on opuści dom weselny, albo ja
wychodzę z imprezy...Nie mam pojęcia co ten sen mógł oznaczać...Pewnie
pasmo nieszczęścia w mojej rodzinie :(((

jak sie michnik mprzysni to znaczy ze okradna....

Data: 2009-08-03 10:44:28
Autor: Antenka
Kilka dni temu miał dziwny sen... :)
Tak właśnie myślałam! Żyd nic dobrego nie wróży :((

Antenka

Data: 2009-08-03 20:44:40
Autor: Schweinchen
Kilka dni temu miał dziwny sen... :)

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl>

Tak właśnie myślałam! Żyd nic dobrego nie wróży :((

Antenka

Ty to nawet od ZOMO-wca jestes glupsza, moherku!

Kilka dni temu miał dziwny sen... :)