Kilka dni temu miał dziwny sen... :)

Data: 2009-08-04 05:10:52
Autor: p47
Kilka dni temu miał dziwny sen... :)

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:b1038279-8e2d-4b54-8f36-ac47389cb04fv20g2000yqm.googlegroups.com...
Nie uwierzycie kto mi się przyśnił - Aaron Szechter! Nie wiedzieć
dlaczego bawił ( we śnie oczywiście - pił na umór a z gęby nie
wyjmował papierosa) na weselu mojej kuzynki, młodej lekarki.
Kategorycznie zaprotestowałam, że albo on opuści dom weselny, albo ja
wychodzę z imprezy...Nie mam pojęcia co ten sen mógł oznaczać...Pewnie
pasmo nieszczęścia w mojej rodzinie :(((

Antenka

Graj koniecznie w totka bo taki sen ani chybi oznacza grubsza gotówkę! - tak przynajmniej (podobno) twierdzą senniki- "w śnie widzisz gówno gówno,- czekają cię pieniądze"!
;-))

Data: 2009-08-04 05:49:59
Autor: Panslavista

Użytkownik "p47" <go@wp.pl> napisał w wiadomości

[...]

Ma się podłożyc kolejny raz Szechnikowi? A jemu staje jeszcze? Nio chyba, że
lodzika wymemła...

Kilka dni temu miał dziwny sen... :)