Kilka hipotez w sprawie Smoleska

Data: 2010-12-01 19:10:22
Autor: Klin
Kilka hipotez w sprawie Smoleska
Data: 2010-12-01 19:15:46
Autor: the_foe
Kilka hipotez w sprawie Smoleska
W dniu 2010-12-01 19:10, Klin > pisze:
http://www.prawdawoczykole.republika.pl/teoriesmolensk2010.htm

a gdzie UFO oraz dziura czasoprzestrzenna?

--
the_foe

Data: 2010-12-01 19:25:43
Autor: Klin
Kilka hipotez w sprawie Smoleńska
Użytkownik the_foe napisał:
W dniu 2010-12-01 19:10, Klin > pisze:
http://www.prawdawoczykole.republika.pl/teoriesmolensk2010.htm

a gdzie UFO oraz dziura czasoprzestrzenna

      Przeczytaj rozdział "Presja Prezydenta" znajdziesz i o UFO.

Ostatni chyba już głos w sprawie tej „teorii spiskowej” należy do rosyjskich mediów, które mówią, jakoby generał Błasik sam siadł za sterami TU-154 i pojawiają się insynuację, że z rozmysłem rozbił samolot o ziemię. Prędzej jednak niż Rosjanom, skłonny jestem uwierzyć w UFO.

Data: 2010-12-01 19:36:37
Autor: the_foe
W dniu 2010-12-01 19:25, Klin > pisze:
Użytkownik the_foe napisał:
[...]

Rosjanie to bardzo zakompleksiony narod. Dla nich przyznanie sie do winy to duze ryzyko mentalne. Mysla tak: lotnisko w Smolensku to jakis zart, osbluga to slabo wyszkoleni alkoholicy. To ze cos zawalili jest pewne na 99,99%. Tyle ze jak powiemy to sami z siebie to jest ryzyko ze polski rzad powie: "samolot: ok, piloci:ok, prezydent: ok; wszytko wina rosyjskiej obslugi naziemniej - sami to przyznali". Rosjanie oczekuja symetrii, jesli maja cos wziac na siebie oczekuja ze Polska strona da im gwarancje ze wina po ich stronie tez istaniala. To jest oczywiscie smieszne rozumowanie ale inaczej nie da sie z rosjanami rozmawiac. Nawet mord w Katyniu chcieli powiazac ze smiercia jencow radzieckich z wojny z 1920 r.

--
the_foe

Data: 2010-12-01 19:25:59
Autor: Eulalia Browarek
Kilka hipotez w sprawie Smoleska

Uytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisa w wiadomoci news:id63cf$rjr$1news.dialog.net.pl...
W dniu 2010-12-01 19:10, Klin > pisze:
http://www.prawdawoczykole.republika.pl/teoriesmolensk2010.htm

a gdzie UFO oraz dziura czasoprzestrzenna?

Ale za to jest o impulsie elektromagnetycznym ;) Ja zobowizuje si za drobn opat napisa uroczo bekotliwy tekst o wirowym dziale magnetycznym, ktre unieruchomio silniki ;)

Zennon

Data: 2010-12-02 08:48:43
Autor: Krzysztof
Kilka hipotez w sprawie Smoleska
Wymysy i to podane nieobiektywnie ze wskazaniem krra teoria jest prawdziwa, a ktra nie. Zreszt autor sam podaje, e nie ma wiedzy w tym temacie.
K.

Data: 2010-12-03 13:27:31
Autor: Klin