Kilka irytujacych dzwiekow z Hondy CRV

Data: 2010-01-17 22:52:33
Autor: Lewis
Kilka irytujacych dzwiekow z Hondy CRV
Użytkownik "bartekkr" <krabar@gmail.com> napisał w wiadomości news:hj00md$feb$1news.onet.pl...
Witajcie! Mam mały problem z Hondą CR-V z 2004 roku (2.4l, automat).
Otóż napęd tylny działa bez zastrzeżeń - testowałem na ośnieżonym
parkingu i  ładnie pcha auto. Problem jest jednak inny. Przy załączaniu
tyłu wydobywają  się stamtąd bardzo dziwne dzwięki - głośne terkotanie
(wydaje mi się, że  słyszalne dość głośno nawet na zewnątrz). Dźwięk nie
jest sympatyczny i nie  brzmi dobrze - jakby się coś miało zaraz
rozpaść. Owe terkotanie słychać  najlepiej kiedy ruszam na wprost na
śniegu. Przypuśćmy, że stoję, naciskam gaz, przednie koła wpadają w
lekki poślizg i  wtedy załącza się tył. I w tym momencie słychać to
trtrtrtrtrtrt. Podobnie  jest przy skrecaniu kierownica - wtedy slychac
cos jakby obcieranie opon  itp. Wyczytalem, ze to objaw koniecznosci
wymiany oleju w tylnym moscie. Czy jest w Krakowie jakiś dobry i tani
zakład, który podjąłby sie wymiany  tego oleju?
Mam jednak jeszcze jeden rodzaj stukania. Kiedy ruszam i nabieram
predkosci  to zaczyna sie stuk-stuk-stuk. Miarowe stukanie - im szybciej
jade tym  szybsze. Slysze jakby to bylo w okolicach lewego tylnego kola.
Poczatkowo  wykluczylem hamulec, gdyz jakos ten stuk mi do niego nie
pasuje.  Jednak gdy  naciskam hamulec - stukanie znika. Gdy jade i
zaciagam reczny stukanie jest  dalej slyszalne - znika tylko od hamulca
noznego). Co to za dziwo? Chyba nie  ten most...
A jesli nie znajdzie sie tu zaden fachowiec, to poleccie jakies forum z
duza  liczba uzytkownikow CR-V, bo te na ktorych  sie zarejestrowalem (http://honda.auto.com.pl i http://forum.honda-klub.org.pl) nie sa zbyt pomocne ;)
Pozdrawiam
Bartek

Szczelam... Przegub? U mnie to właśnie było problem.

Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Kilka irytujacych dzwiekow z Hondy CRV