Kilka irytujacych dzwiekow z Hondy CRV

Data: 2010-01-18 09:52:38
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Kilka irytujacych dzwiekow z Hondy CRV
....no i ciesz się, że nie masz X-Trail-a. Tam to jest dopiero irytujących
dźwięków, nawet kiedy wszystko jest w porządku ;-)
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/ --

Data: 2010-01-18 10:02:08
Autor: bartekkr
Użytkownik <newsartmediaWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:39da.00000101.4b542156newsgate.onet.pl...
...no i ciesz się, że nie masz X-Trail-a. Tam to jest dopiero irytujących
dźwięków, nawet kiedy wszystko jest w porządku ;-)

Najciekawsze jest to, ze jak jezdzilem nim w USA - bylo cicho. Przyjechalem tutaj, pojezdzilem i mam orkiestre :D

Data: 2010-01-18 10:21:08
Autor: newsartmedia
Kilka irytujacych dzwiekow z Hondy CRV
Najciekawsze jest to, ze jak jezdzilem nim w USA - bylo cicho. Przyjechalem tutaj, pojezdzilem i mam orkiestre :D
Może nie miałeś zimy? Ja zauważyłem, że wiskoza zaczyna hałasować kiedy jest
mocno poniżej zera. Może ten olej traci właściwości? W każdym razie kiedy już
raz zacznie to później już ciągle się to zdarza choć trzyma dobrze. Płukanie i
wymiany płynu niewiele pomagają. Przestałem się tym przejmować po 200kkm. i
tylko zlecałem wymianę co trzeci przegląd. Wyło ale trzymało do końca czyli do
300kkm. a katowałem ją ostro.

--

Kilka irytujacych dzwiekow z Hondy CRV