Kilka irytujacych dzwiekow z Hondy CRV

Data: 2010-01-18 16:43:16
Autor: Przemek V
Kilka irytujacych dzwiekow z Hondy CRV

Użytkownik "bartekkr" <krabar@gmail.com> napisał w wiadomości news:hj00md$feb$1news.onet.pl...
Witajcie! Mam mały problem z Hondą CR-V z 2004 roku (2.4l, automat).
Otóż napęd tylny działa bez zastrzeżeń - testowałem na ośnieżonym parkingu i ładnie pcha auto. Problem jest jednak inny. Przy załączaniu tyłu wydobywają się stamtąd bardzo dziwne dzwięki - głośne terkotanie (wydaje mi się, że słyszalne dość głośno nawet na zewnątrz). Dźwięk nie jest sympatyczny i nie brzmi dobrze - jakby się coś miało zaraz rozpaść.

Miałem takie objawy w MX-5 gdy uwaliło jeden z zębów w tylnym dyfrze. Pchać, pchała, terkotała coraz głośniej aż w końcu hałas stał się nie do zniesienia.

Kilka irytujacych dzwiekow z Hondy CRV