Kilka kart M&M do jednego konta?

Data: 2012-11-19 18:55:19
Autor: Jacek Osiecki
Kilka kart M&M do jednego konta?
Witam,

Jak wygl±da możliwo¶ć posiadania kilku kart kredytowych poł±czonych z jednym
kontem Miles&More - np. citiLOT + mBank Miles&More? Zastanawiam się czy nie
uruchomić sobie mBankowej - w sumie daj± też bonus milowy za uruchomienie
karty - tylko boję się czy przy okazji nie popiernicz± czego¶ z kontem
milowym...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2012-11-19 20:28:01
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Kilka kart M&M do jednego konta?
Jacek Osiecki pisze:

Jak wygląda możliwość posiadania kilku kart kredytowych połączonych z jednym
kontem Miles&More - np. citiLOT + mBank Miles&More? Zastanawiam siÄ™ czy nie
uruchomić sobie mBankowej - w sumie dają też bonus milowy za uruchomienie
karty - tylko bojÄ™ siÄ™ czy przy okazji nie popierniczÄ… czegoĹ› z kontem
milowym...

Citi i Diners jednocześnie działają bez zarzutu. :-)

--
MiCHA

Data: 2012-11-19 20:41:54
Autor: Rafał Grzelak
Przemyslaw Kwiatkowski wrote:

Jacek Osiecki pisze:

> [...]
> okazji nie popierniczÄ… czegoĹ› z kontem milowym...

Citi i Diners jednocześnie działają bez zarzutu. :-)

Konto do karty zaklada sie samemu, czy z automatu leci? Jest mozliwosc
podpiecia takiej karty do Miles&Smiles?

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-11-19 22:09:51
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Rafał Grzelak pisze:

[...]

Nie wiem, ja miałem konto M&M przedtem. W formularzu wniosku o KK
podałem tylko numer M&M.

Jest mozliwosc
podpiecia takiej karty do Miles&Smiles?

Nie wiem. M&M od Lufthansy przeszło.

--
MiCHA

Data: 2012-11-20 03:12:13
Autor: MrMrooz
W dniu poniedziałek, 19 listopada 2012 20:01:01 UTC+1 użytkownik Jacek Osiecki napisał:
[...]

Jak wygl±da kilka KK to nie wiem, ale jeżeli chodzi o mBankow±, to na karcie nie masz numeru M&M. Po prostu we wniosku podajesz numer M&M i raz na miesi±c na koncie milowym pojawiaj± się mile z mB. Więc nie powinno być problemów ze zbieraniem z dwóch kart.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2012-11-20 03:36:47
Autor: luc
W dniu wtorek, 20 listopada 2012 12:12:13 UTC+1 użytkownik MrMrooz napisał:
> [...]

Jak wygl±da kilka KK to nie wiem, ale jeżeli chodzi o mBankow±, to na karcie nie masz numeru M&M. Po prostu we wniosku podajesz numer M&M i raz na miesi±c na koncie milowym pojawiaj± się mile z mB. Więc nie powinno być problemów ze zbieraniem z dwóch kart.

Niektórzy zamawiaj± dwie karty:

http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/forum/tree/9/992345/1007387/

Ciekawe, czy by się dało cztery równocze¶nie - mBank + Multi?

pzdrwm
luc

Data: 2012-11-22 02:18:45
Autor: Olgierd
W dniu wtorek, 20 listopada 2012 12:36:47 UTC+1 użytkownik luc napisał:

Niektórzy zamawiaj± dwie karty:

http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/forum/tree/9/992345/1007387/

Ciekawe, czy by się dało cztery równocze¶nie - mBank + Multi?

¦ci¶le rzecz ujmuj±c: obie M&M mam w ramach zmiany rodzaju kart (pozbyłem się platyny i wodniczka). Co do tego czy da się zdublować karty w "m" i "M" to co¶ mi ¶wita, że systemy s± już na tyle poł±czone, że krzyczy "nie da się", ale może mnie kto¶ tam w bł±d wprowadził.

--
Olgierd
http://LegeArtis.org.pl

Data: 2012-11-22 02:36:03
Autor: luc
W dniu czwartek, 22 listopada 2012 11:18:45 UTC+1 użytkownik Olgierd napisał:
> [...]

¦ci¶le rzecz ujmuj±c: obie M&M mam w ramach zmiany rodzaju kart (pozbyłem się platyny i wodniczka). Co do tego czy da się zdublować karty w "m" i "M" to co¶ mi ¶wita, że systemy s± już na tyle poł±czone, że krzyczy "nie da się", ale może mnie kto¶ tam w bł±d wprowadził.

Zrobiłem podobnie, tylko AQ sobie zostawiłem, bo jak±¶ Visę chcę mieć w odwodzie. I dobrze zrobiłem, bo za pomoc± MC M&M nie mogę robić transakcji we wszystkich  miejscach, gdzie jest autoryzacja tylko na pasek. Kilka biletomatów w Wawie odmawia posłuszeństwa. Multi tłumaczy się tym, że ta karta ma bardziej restrykcyjne zabezpieczenia przed fraudami i nie dopuszcza wszystkich rodzajów transakcji. Maj± co¶ tam ustalić z MC i dać znać, jak się zmieni. Jak na razie cisza....

pzdrwm
luc

Kilka kart M&M do jednego konta?