Data: 2010-03-21 09:56:37 | |
Autor: J.F. | |
Kilka kolejnych ciekawostek drogowych. | |
On Sat, 20 Mar 2010 15:16:30 -0700 (PDT), mw wrote:
Kierunek Wrocław -> Szczecin. Zalezy - nie mozna tak sobie nagle ograniczyc znaczaco predkosci, musi byc stopniowo. Wiec jesli chca 60, to byc moze musi byc najpier 70. P.S. Ciekawe ze 90/zabudowany nie musi :-) Przezabawny jest też koniec ograniczenia do 50, tylko po to żeby za Bywa, choc byc moze to tez uzasadnione. Nie mówiąc już o ludziach przylepionych do osi jezdni, przypuszczam że lepsza 4-ro pasowa jednojezdniowa, niz 2-pasowa jednojezdniowa :-) J. |
|
Data: 2010-03-21 10:12:39 | |
Autor: Grejon | |
Kilka kolejnych ciekawostek drogowych. | |
J.F. pisze:
On Sat, 20 Mar 2010 15:16:30 -0700 (PDT), mw wrote: Nie mówiąc już o ludziach przylepionych do osi jezdni, przypuszczam że Tylko że mw mówi chyba właśnie o tej drugiej - vide "ekspresowa" obwodnica Kielc. Chociaż tam zaczęli ją poszerzać przy okazji modernizacji węzła "Północ". -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:grejon@jabber.aster.pl Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+ |
|
Data: 2010-03-21 15:08:56 | |
Autor: Marcin Luty | |
Kilka kolejnych ciekawostek drogowych. | |
Użytkownik "Grejon" <grejon83@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ho4nu5$nml$1@inews.gazeta.pl... J.F. pisze: Przy tej okazji tylko kawalek zrobili. Ale na szczescie przetarg na druga jezdnie obwodnicy Kielc wlasnie trwa. -- ml |
|
Data: 2010-03-21 12:13:01 | |
Autor: mw | |
Kilka kolejnych ciekawostek drogowych. | |
On 21 Mar, 09:56, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
On Sat, 20 Mar 2010 15:16:30 -0700 (PDT), mw wrote:To rozumiem, ale sensu stawiania tego w połowie rozszeżenia drogi (2pasy w jednym kierunku, i tu ten znak), i jeden w kierunku przeciwnym, to nie rozumiem. >Przezabawny jest też koniec ograniczenia do 50, tylko po to żeby zaChyba stoważyszenie producentów klocków hamulcowych, i mafia paliwowa podpłaciły :-> >Nie mówiąc już o ludziach przylepionych do osi jezdni, przypuszczam żeMówię niestety o jednojezdniowej dwu pasmowej, po jednym w każdym kierunku, dodając do tego gości przylepionych do osi jezdni, komfort podróżowania taką drogą jest taki sam jak zwykłą. |