Kilka komentarzy

Data: 2011-09-24 01:19:06
Autor: boukun
Kilka komentarzy
~wyborca [godzinę temu]
Honorowy Rz±d podałby się do dymisjji po tych płaczach ludzi, które odwiedzał, w sodatku ustalonych wcze¶niej miejscach i czasie a zwłaszcza PO samospaleniu POLAKA. Co jeszcze musi się stać aby zrozumieli, że doprowadzili Polskie rodziny do ruiny. Samospalenie jest determinacj± - ile jeszcze musi takich być by Premier zrozumiał, że nie POtrafi rz±dzić ? Że nie wie co się dzieje w Kraju ? A nieudacznikom wręczamy kwiaty i bijemy brawo.

~oli [3 godziny temu]
Ten czlowiek co się podpalił jast dla mnie Bohaterem!! A dla WAS?

~aderr [3 godziny temu]
O, Donaldzie, nasz wodzu wspaniały pokolenia piać będ± peany na tw± cze¶ć za Irlandię któr± nam zgotowałe¶ , za autostrady które chińsk± ręk± zbudowałe¶ , za ¶wietne koleje , które twój minister Grabarczyk zmodernizował że s± wzorem dla reszty ¶wiata że aż kwiaty dostaje , dziękujemy za prywatyzację stoczni któr± zapewnił Twój niezast±piony minister Grad Aleksander wraz z naszymim katarskimi braćmi , za to że ukręciłe¶ łeb paskudnej aferze hazardowej , za to wodzu że uj±łe¶ się za podstępnie prze¶ladowanymi i nieskazitelnymi kobietami : Sawick± i Blid± , dziękujuemy za rynek zbytu na warzywa który nam w Rosji załatwiłe¶ !Po stokroć dziękujemy za ¶wietn± służbę zdrowia , gdzie do specjalisty trzeba czekać jedyne 6 miesięcy, za darmowe przedszkola. Dziękujemy że raczyłe¶ położyć swoje ¶więte dłonie na naszych przyszłych emeryturach w OFE , dziękujemy za biedę i nikczemne zarobki , dziękujemy za twój jadowity język miło¶ci - wiele o wodzu wspaniały Twoich zasług , nie jestem w stanie ich wszystkich opisać , pragnę jedynie zawołać na Twoj± cze¶ć jak twój prze¶wietny przodek : sig hail!!! Panuj nam słońce peru długie lata , bo¶ ty nasz± jedyn± nadziej± ! , ogło¶ się cesarzem o wielki !

~samolub [godzinę temu]
To że się podpalił wiele nie zmieni po za tym że będzie miał blizny do końca życia, ale mógł najpierw pomy¶leć o swojej rodzinie zanim się podpalił. SAMOLUB!! Zreszt± to i tak pewnie jaki¶ kolejny przekręt. Cuda sie dzieja w tej Polsce , wyjechałem do U.K na chwile ale widzę że nie ma do czego wracać .

~d [4 godziny temu]
Od 20 lat rz±dz±cy dostosowuj± nasz± gospodarkę do kształtu narzuconego nam przez UE. Wynik jest przerażaj±cy ! Zniszczono polski przemysł, zdegradowano rolnictwo, inne dziedziny życia społeczno – gospodarczego s± w zapa¶ci. Specjali¶ci odnotowuj± rujnowanie kultury, służby zdrowia, zatruwania umysłów dzieci antypolskimi programami edukacji. Powiększa się olbrzymie nasze zadłużenie krajowe i zagraniczne, handel zagraniczny miast korzy¶ci przynosi kilkana¶cie mld USD deficytu rocznie, 80% społeczeństwa żyje w biedzie a w tej grupie - kilka milionów poniżej granicy biologicznego przetrwania. Ludzie nie wytrzymuje tej presji nieszczę¶cia. Pękaj± w szwach szpitale psychiatryczne, przepełnione s± więzienia, w¶ród dzieci szerzone s± nałogi i propagowane zboczenia, ro¶nie z roku na rok liczba samobójstw ! Trzeba być wyj±tkowym durniem by po 20 latach do¶wiadczeń podporz±dkowywania się dyrektywom UE siedzieć z założonymi rękami i nie starać się znaleĽć drogi wyj¶cia ku lepszej przyszło¶ci.

~Danielo [2 godziny temu]
Głosowałem na PO i to był ostatni raz ale jak czytam niektórych gł±bów co nadal na nich głosuj± to aż krew zalewa. S± tak zmanipulowani że nic do nich nie dociera! Nawet nie znaj± historii po 89r a uważaj± że się znaj± na polityce. Ja dopiero niedawno obejrzałem za namow± jednego go¶cia na forum film na youtubie NOCNA ZMIANA i jak bym dostał ol¶nienia. Wszystko stało się jasne czemu tak jest i czemu jedni s± zwalczani przed drugich. Dziwie się czemu takie dokumenty nie s± puszczane w TV albo już się nie dziwię bo wiadomo komu to nie jest na rękę!

~PATRIOTA [godzinę temu]
TO JA PO 5 LATACH , Z OBCZYZNY WRACAM DO SZCZECINA I TYRAM JAK WÓŁ A TU BRAKUJE CHOĆBY NA SPOKOJNE OPŁATY . NIE WIEM JAK WY ALE JA NIE WIERZE W TO ŻE CO¦ CIE ZMIENI. I CHYBA ZNÓW WYJADE ..NA STAŁE. CHOĆ PŁAKAĆ NAM PRZYJDZIE ZA RODZINˇ.

~łask [2 godziny temu]
W tym kraju o pewnych sprawach nie mówi się gło¶no. To jedna z nich. W S±dzie Rejonowym w Łasku ustawiano sprawy dla SP ZOZ, wyroki podtrzymywał S±d Okręgowy w Sieradzu. Przy materiale dowodowym, który w tak oczywisty sposób uderza w s±d, sędziowie mog± zrobić tylko jedno, podać powód dla którego wydanymi wyrokami wspierali łami±cego prawo pracodawcę. O całej sprawie poinformowana została prokuratura i KPP w Łasku, KW w Łodzi, prezesi obu s±dów, ministerstwo sprawiedliwo¶ci i za jego po¶rednictwem prokuratura krajowa. Na etapie Łasku otrzymałam status osoby pokrzywdzonej oraz postanowienie o odmowie wszczęcia ¶ledztwa i tyle. W sprawę wmieszanych jest paru sędziów, dwa s±dy, a to już wystarczaj±cy powód żeby mieć problem ze znalezieniem organu, który byłby zainteresowany t± spraw±.

MatMare [godzinę temu]
PO i ich elektorat to zlodzieje i debile, bezmózgie inżyniery i kupione doktory a ich kariera miała pocz±tek w partii PRLowskiej.

~Mark [godzinę temu]
Może wreszcie się ujawni więcej korupcyjnych norm PO. Czy trzeba takiego dramatu żeby to pokazać.

itd.

itp.

boukun

Data: 2011-09-24 08:36:50
Autor: es_q
Kilka komentarzy
> Ten czlowiek co się podpalił jast dla mnie Bohaterem!! A dla WAS?
 A dla mnie wręcz przeciwnie.
Zakł±daj±c, że chciał popełnić samobójstwo  i mu nie wyszło..
 znaczy, że nawet tego nie potrafił.
Popełniajac samobójstwo chciał zostawić dzieci i żonę na pastwę tego "strasznego|" rz±du,
a to już głupie wyj¶cie
Teraz NFZ powinien odmówić finansowania jego leczenia bo leczenie oparzeń jest drogie,
a zrobił to z własnej woli.

Nie lubię niedokońzonych dzieł.....

Data: 2011-09-24 17:36:16
Autor: boukun
Kilka komentarzy

Użytkownik "es_q" <es_q@gazeta.wytnij_to.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j5jtsv$fq7$1mx1.internetia.pl...
> [...]
a to już głupie wyj¶cie
Teraz NFZ powinien odmówić finansowania jego leczenia bo leczenie oparzeń jest drogie,

Ten system jest zgniły do szpiku ko¶ci, potrafi każdego doprowadzić do ostateczno¶ci i zatraty zdrowego rozs±dku...

boukun

Data: 2011-09-24 09:59:10
Autor: Leprechaun
Kilka komentarzy

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j5j4ad$s4d$1mx1.internetia.pl...
~wyborca [godzinę temu]
Honorowy Rz±d podałby się do dymisjji po tych płaczach ludzi, które odwiedzał, w sodatku ustalonych wcze¶niej miejscach i czasie a zwłaszcza PO samospaleniu POLAKA.

To się poddaj oszołomie. Tak żal ci kapusia z CB¦ który karierę robił za czasów rz±dów Kaczyńskich?

BomBel

Data: 2011-09-24 17:36:58
Autor: boukun
Kilka komentarzy

Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomo¶ci news:4e7d8dc8$1$3496$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ty łajzo!

boukun

Data: 2011-09-24 12:42:07
Autor: matusm
Kilka komentarzy

[...]

Matoł  zbiera pokłosie swoich  rzadów cudawianek  aby sie przypodobac ,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-09-24 13:49:41
Autor: jadrys
Kilka komentarzy
W dniu 2011-09-24 01:19, boukun pisze:

~oli [3 godziny temu]
Ten czlowiek co się podpalił jast dla mnie Bohaterem!! A dla WAS?

Zdecydowanie nie! Bohater to kupiĹ‚by od ruskich kaĹ‚acha i poszedĹ‚ wyregulować swoje krzywdy.  NaprawdÄ™ nie rozumiem takich ludzi co sami sobie szkodzÄ…, wyrzÄ…dzajÄ… sobie krzywdÄ™ (karÄ™?)  w imiÄ™ niesprawiedliwoĹ›ci jaka ich spotkaĹ‚a. Brevik z Norwegii wiedziaĹ‚ co zrobić.

Data: 2011-09-24 14:22:35
Autor: zdumiony
Kilka komentarzy
W dniu 2011-09-24 13:49, jadrys pisze:
Ten czlowiek co się podpalił jast dla mnie Bohaterem!! A dla WAS?

Zdecydowanie nie! Bohater to kupiłby od ruskich kałacha i poszedł
wyregulować swoje krzywdy. Naprawdę nie rozumiem takich ludzi co sami
sobie szkodzÄ…, wyrzÄ…dzajÄ… sobie krzywdÄ™ (karÄ™?) w imiÄ™
niesprawiedliwości jaka ich spotkała. Brevik z Norwegii wiedział co zrobić.

Wymaga to bohaterstwa. Oparz sobie palec oparzeniem drugiego stopnia to zobaczysz jak boli a co dopiero połowa ciała.
Zabijać innych każdy potrafi, żadne bohaterstwo.

Data: 2011-09-24 14:43:58
Autor: jadrys
Kilka komentarzy
W dniu 2011-09-24 14:22, zdumiony pisze:
[...]

Ale jaki sens ma karanie swojego ciała, podczas gdy ci co mu zaszkodzili bedą czuli się świetnie? Chce w nich poruszyć sumienie takim czynem?

Data: 2011-09-24 14:55:41
Autor: zdumiony
Kilka komentarzy
W dniu 2011-09-24 14:43, jadrys pisze:
Ale jaki sens ma karanie swojego ciała, podczas gdy ci co mu zaszkodzili
bedą czuli się świetnie? Chce w nich poruszyć sumienie takim czynem?

Tak, komuniści przelali dużo krwi, cudzej.

Data: 2011-09-24 15:09:49
Autor: jadrys
Kilka komentarzy
W dniu 2011-09-24 14:55, zdumiony pisze:
[...]

Nie chcesz, czy nie potrafisz odpowiedzieć na zadane pytanie?

A komuniści, no cóż - siedzieli w wiezieniach, byli torturowani i mordowani, ginęli na barykadach za lepszy świat. Świat w którym nie ma zarazy zwanej kapitalizmem i wszystkich nieszczęść ludzkich nim spowodowanych.

Data: 2011-09-24 15:16:23
Autor: zdumiony
Kilka komentarzy
W dniu 2011-09-24 15:09, jadrys pisze:
[...]

Taki lepszy świat jak Chiny za rządów Mao?

Data: 2011-09-24 17:39:15
Autor: boukun
Kilka komentarzy

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:j5kl6s$uq7$1news.onet.pl...
[...]

Nie, jak Chiny dziĹ›!

boukun

Data: 2011-09-24 17:43:13
Autor: zdumiony
Kilka komentarzy
W dniu 2011-09-24 17:39, boukun pisze:
mordowani, ginęli na barykadach za lepszy świat. Świat w którym nie ma

Taki lepszy świat jak Chiny za rządów Mao?

Nie, jak Chiny dziĹ›!

Czy komuniści uważali by Chiny za swój ideał?

Data: 2011-09-24 18:41:41
Autor: boukun
Kilka komentarzy

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:j5ktqf$jpn$1news.onet.pl...
[...]

Nie wiem, nie interesują mnie komuniści, socjalizm narodowy to najbardziej cywilizowany ustrój...

boukun

Data: 2011-09-24 18:50:22
Autor: zdumiony
Kilka komentarzy
W dniu 2011-09-24 18:41, boukun pisze:
Nie wiem, nie interesują mnie komuniści, socjalizm narodowy to
najbardziej cywilizowany ustrĂłj...

Taki jak za Hitlera? :)

Data: 2011-09-24 19:12:19
Autor: boukun
Kilka komentarzy

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:j5l1ob$jpn$2news.onet.pl...
W dniu 2011-09-24 18:41, boukun pisze:
Nie wiem, nie interesują mnie komuniści, socjalizm narodowy to
najbardziej cywilizowany ustrĂłj...

Taki jak za Hitlera? :)

To nie był narodowy socjalizm, to był hitleryzm... Ja mówię o polskim, uniwersalnym, narodowym socjaliźmie, o sprawiedliwości ludzkiej, o skończeniu z dyskryminacją narodu polskiego i o wykluczeniu uprzywilejowania grup...

boukun

Data: 2011-09-24 19:16:55
Autor: Leprechaun
Kilka komentarzy

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j5l372$n5e$1mx1.internetia.pl...

[...]

Możesz wyjasnić swoją teorię? Przyznam, że nie bardzo rozumiem co masz na myśli mówiać o dyskryminacji narodu polskiego i wykluczeniu uprzywilejowania grup. Kto nas dyskryminuje i jakie grupy społeczne uważasz za uprzywilejowane?

BomBel

Data: 2011-09-24 19:31:20
Autor: boukun
Kilka komentarzy

Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e7e1190$2$2459$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dyskryminuje nas uprzywilejowany narĂłd dobrany, prosta sprawa... masoneria jest uprzywilejowana...

boukun

Data: 2011-09-24 19:38:25
Autor: Leprechaun
Kilka komentarzy

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j5l4an$tu9$1mx1.internetia.pl...

[...]

A tak bardziej konkretnie: kto?

BomBel

Data: 2011-09-24 19:53:27
Autor: boukun
Kilka komentarzy

Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e7e15b8$0$2458$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Hmm, łatwo o modpowidź, na czawartym kmiejscu jest większy wywód...
http://www.google.pl/search?pq=niewiadomo%2C+co+czeka+europ%C4%99%2C+kryzys+mo%C5%BCe&hl=pl&sugexp=pfwc&cp=8&gs_id=2y&xhr=t&q=siwiec+%C5%BC%C3%B3%C5%82ty&pf=p&sclient=psy&client=firefox-a&hs=asq&rls=org.mozilla:pl%3Aofficial&source=hp&pbx=1&oq=siwiec+z&aq=0&aqi=g1&aql=f&gs_sm=&gs_upl=&biw=1672&bih=852&cad=cbv&sei=7xh-TvP-FrGP4gTl9L3ADg#sclient=psy&hl=pl&client=firefox-a&rls=org.mozilla:pl%3Aofficial&source=hp&q=siwiec+z+bielanem+w+snagodze+no%C5%BCyk%C3%B3w&pbx=1&oq=siwiec+z+bielanem+w+snagodze+no%C5%BCyk%C3%B3w&aq=f&aqi=&aql=1&gs_sm=e&gs_upl=18091l18732l3l19560l2l2l0l0l0l1l862l862l6-1l1l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=7f443c5fc9776252&biw=1672&bih=852

boukun

Data: 2011-09-25 04:34:43
Autor: stevep
Kilka komentarzy
Dnia 24-09-2011 o 18:41:41 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomo¶ci  news:j5ktqf$jpn$1news.onet.pl...
W dniu 2011-09-24 17:39, boukun pisze:
mordowani, ginęli na barykadach za lepszy ¶wiat. ¦wiat w którym nie  ma

Taki lepszy ¶wiat jak Chiny za rz±dów Mao?

Nie, jak Chiny dzi¶!

Czy komuni¶ci uważali by Chiny za swój ideał?

Nie wiem, nie interesuj± mnie komuni¶ci, socjalizm narodowy to  najbardziej cywilizowany ustrój...

boukun
To czemu nie heilujesz kretynie?

--
stevep

Data: 2011-09-25 12:26:22
Autor: boukun
Kilka komentarzy

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.v2cer5qiv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Od heilowania jeste¶cie wy, z uprzywilejowanego narodu dobranego...

boukun

Data: 2011-09-25 14:15:25
Autor: stevep
Kilka komentarzy
Dnia 25-09-2011 o 12:26:22 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Detschland, Deutschland uber ales?
--
stevep

Data: 2011-09-26 11:01:21
Autor: boukun
Kilka komentarzy

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.v2c5nzaov39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Hitler ćwierć żyd...

boukun

Data: 2011-09-24 19:51:07
Autor: jadrys
Kilka komentarzy
W dniu 2011-09-24 15:16, zdumiony pisze:
[...]

Nie chcesz czy nie potrafisz odpowiedzieć na powyĹĽsze pytanie? JesteĹ›  botem zaprogramowanym tylko na zadawanie pytaĹ„?

Data: 2011-09-24 20:03:31
Autor: zdumiony
Kilka komentarzy
[...]

To trudniejsza droga poruszyć czyjeś sumienia

Data: 2011-09-25 10:00:35
Autor: jadrys
Kilka komentarzy
W dniu 2011-09-24 20:03, zdumiony pisze:
[...]

Wszystko zależy od człowieka. Szubrawca nic nie jest w stanie wzruszyć, zwłaszcza krzywda innych..

Ale widzÄ™ ĹĽe podobnie jak ja  teĹĽ sceptycznie podchodzisz do efektĂłw takiego samopodpalenia. Ten facet myĹ›laĹ‚ ĹĽe bÄ™dzie inaczej? SÄ…dziĹ‚ ĹĽe tym polaniem siÄ™ rozpuszczalnikiem i podpaleniem poruszy ziemie i niebo, a zwĹ‚aszcza wstrzÄ…Ĺ›nie sumieniami naszych wĹ‚adz, i ĹĽe coĹ› siÄ™ zmieni na lepsze?

Data: 2011-09-25 10:17:15
Autor: He®Sk
Kilka komentarzy
On Sun, 25 Sep 2011 10:00:35 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> To trudniejsza droga poruszyć czyje¶ sumienia

Wszystko zależy od człowieka. Szubrawca nic nie jest w stanie wzruszyć, zwłaszcza krzywda innych..

Ale widzę że podobnie jak ja  też sceptycznie podchodzisz do efektów takiego samopodpalenia. Ten facet my¶lał że będzie inaczej? S±dził że tym polaniem się rozpuszczalnikiem i podpaleniem poruszy ziemie i niebo, a zwłaszcza wstrz±¶nie sumieniami naszych władz, i że co¶ się zmieni na lepsze?

 i co wstrzasnal? co sie zmienilo? swiat zaczal sie krecic  w inna strone? leppera nie ma juz kilka miesiecy i co ?
 faceta odratuja i bedzie mial przesrane zycie...

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-26 11:26:24
Autor: jadrys
Kilka komentarzy
W dniu 2011-09-25 10:17, He®Sk pisze:

[...]

takiego samopodpalenia. Ten facet myślał że będzie inaczej? Sądził że
tym polaniem siÄ™ rozpuszczalnikiem i podpaleniem poruszy ziemie i niebo,
a zwłaszcza wstrząśnie sumieniami naszych władz, i że coś się zmieni na
lepsze?
  i co wstrzasnal? co sie zmienilo? swiat zaczal sie krecic
  w inna strone? leppera nie ma juz kilka miesiecy i co ?
  faceta odratuja i bedzie mial przesrane zycie...

Czyli możemy przyjąć z całą pewnością że takie protesty nie przynoszą skutku! Głodówki to samo. O wiele skyteczniejsi sa górnicy z kilofami w Warszawie.

Data: 2011-09-26 16:02:12
Autor: stevep
Kilka komentarzy
Dnia 26-09-2011 o 11:26:24 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Czyli moĹĽemy przyjąć z caĹ‚Ä… pewnoĹ›ciÄ… ĹĽe takie protesty nie przynoszÄ…  skutku! GĹ‚odĂłwki to samo. O wiele skyteczniejsi sa gĂłrnicy z kilofami w  Warszawie.

Dla ciebie skuteczniejszy denaturat i rozpuszcalnik- denaturat wypij,  rozpuszczalnikiem siÄ™ oblej.

--
stevep
UĹĽywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-09-26 18:00:28
Autor: ..He®Sk..
Kilka komentarzy
On Mon, 26 Sep 2011 11:26:24 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Czyli możemy przyjąć z całą pewnością że takie protesty nie przynoszą skutku! Głodówki to samo. O wiele skyteczniejsi sa górnicy z kilofami w Warszawie.

 to prymitywne formy terroryzmu. facet z emerytura 3000 zl  i mozliwoscia nieograniczonego zarobkowania podpala sie  obwiniajac o swoje przegrane zycie premiera? przeciez to chore.
 paprykarz o dochodach rocznych z samej tylko papryki 100 tys zl
 pyta stojac przed chalupa z modrzewia: "jak zyc panie premierze?".
 zestaw sobie teraz te dwa przypadki i przemysl, ktory z nich jest
 wiekszym draniem/oszolomem/frustratem czy zwyklym sukinsynem.

 --

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/

Data: 2011-09-26 21:46:13
Autor: jadrys
Kilka komentarzy
W dniu 2011-09-26 18:00, ..He®Sk.. pisze:
[...]

Ale to jedyna skuteczna metoda, jeżeli cos chce sie ugrać. Rządzacy nami wyobcowani ze spoleeczeństwa ludzie reaguja tylko wobec tego jak ty to okresliłeś "prymitywnej formy terroru" Nic innego ich nie wzrusza.

Jego przegrane życie? Z tego co ja się orientuje to był to protest za brak reakcji na jago doniesienia o nieprawidłowościach w administracji państwowej.

NaprawdÄ™ dziwiÄ™ ci sie ĹĽe masz  za zĹ‚e to ĹĽe Paprykarz prĂłbowaĹ‚ coĹ› wyĹ‚udzić od Premiera. PrzecieĹĽ to Ăłw premier pozuje na dobrego wujka i szafuje na lewo i prawo groszem podatnika. To do niego miej pretensje ĹĽe ludzie zaczynajÄ… wyciÄ…gać rÄ™ce w jego kierunku w proĹ›bie o jaĹ‚muĹĽnÄ™

Data: 2011-09-27 19:07:24
Autor: He®Sk
Kilka komentarzy
On Mon, 26 Sep 2011 21:46:13 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
>   zestaw sobie teraz te dwa przypadki i przemysl, ktory z nich jest
>   wiekszym draniem/oszolomem/frustratem czy zwyklym sukinsynem.

Ale to jedyna skuteczna metoda, jeżeli cos chce sie ugrać. Rz±dzacy nami wyobcowani ze spoleeczeństwa ludzie reaguja tylko wobec tego jak ty to okresliłe¶ "prymitywnej formy terroru" Nic innego ich nie wzrusza.

 powiedz jakie powody mial ten desperat by targnac sie na zycie
 w tak widowiskowy sposob?

Jego przegrane życie? Z tego co ja się orientuje to był to protest za brak reakcji na jago doniesienia o nieprawidłowo¶ciach w administracji państwowej.

 gdyby tak reagowal kazdy z nas nasz kraj bylby krajem plonacych
 pochodni ludzkich. zamiast tego urzadzane sa marsze z pochodniami  na krakowskim przedmiesciu. czujesz zbieznosc?

Naprawdę dziwię ci sie że masz  za złe to że Paprykarz próbował co¶ wyłudzić od Premiera.

 masz racje: wyludzic, a mowiac wprost okrasc spoleczenstwo.

Przecież to ów premier pozuje na dobrego wujka i szafuje na lewo i prawo groszem podatnika.

 poczytaj sobie ostatnie obietnice prezesa.
To do niego miej pretensje że ludzie zaczynaj± wyci±gać ręce w jego kierunku w pro¶bie o jałmużnę

 a prezes Pis kupuje nowa fure za 300 000, rydzyk jezdzi  bryka za 500 000. dlaczego nie wyciagaja do nich?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-27 21:26:46
Autor: jadrys
Kilka komentarzy
W dniu 2011-09-27 19:07, "He®Sk" pisze:
[...]

Dla niego o tyle istotne że odważył się na aż taki krok. Priorytety poszczególnych ludzi są różne.

[...]

Tak jak wyżej, ludzie są różni. Nie można kogoś krytykować z tego powodu że się nie rozumie jego postępowania.

NaprawdÄ™ dziwiÄ™ ci sie ĹĽe masz  za zĹ‚e to ĹĽe Paprykarz prĂłbowaĹ‚ coĹ›
wyłudzić od Premiera.
  masz racje: wyludzic, a mowiac wprost okrasc spoleczenstwo.

Ale to nie on jest czemuĹ› winien, tylko ten co mu z kieszeni podatnika robi prezenty.

PrzecieĹĽ to Ăłw premier pozuje na dobrego wujka i
szafuje na lewo i prawo groszem podatnika.
  poczytaj sobie ostatnie obietnice prezesa.

Nic a nic mnie nie obchodzą obietnice p. prezesa. Nic mnie nie obchodzi co on mówi, ani o czym milczy. On dla mnie jest nikim, i nie mam najmniejszego zamiaru komentować co robi ktoś kto nic nie znaczy! Skoncentrujmy się raczej na tych co coś mogą i ich oceniajmy.. Ot choćby p. premiera.

To do niego miej pretensje że ludzie zaczynają wyciągać ręce
w jego kierunku w prośbie o jałmużnę
  a prezes Pis kupuje nowa fure za 300 000, rydzyk jezdzi
  bryka za 500 000. dlaczego nie wyciagaja do nich?

Co majÄ… te wymienione osoby to jest ich prywatna sprawÄ…. To nie sÄ… organizacje charytatywne, albo premier .

Data: 2011-09-25 04:33:52
Autor: stevep
Kilka komentarzy
Dnia 24-09-2011 o 15:09:49 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Tak, komuni¶ci przelali dużo krwi, cudzej.

Nie chcesz, czy nie potrafisz odpowiedzieć na zadane pytanie?

A komuni¶ci, no cóż - siedzieli w wiezieniach, byli torturowani i  mordowani, ginęli na barykadach za lepszy ¶wiat. ¦wiat w którym nie ma  zarazy zwanej kapitalizmem i wszystkich nieszczę¶ć ludzkich nim  spowodowanych.

A sami też mordowali, więzili i ciemiężyli.

--
stevep

Data: 2011-09-24 17:38:05
Autor: boukun

[...]