Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Kilka komentarzy

Kilka komentarzy

Data: 2011-09-24 13:49:41
Autor: jadrys
Kilka komentarzy
W dniu 2011-09-24 01:19, boukun pisze:


~oli [3 godziny temu]
Ten czlowiek co się podpalił jast dla mnie Bohaterem!! A dla WAS?



Zdecydowanie nie! Bohater to kupiÅ‚by od ruskich kaÅ‚acha i poszedÅ‚ wyregulować swoje krzywdy.  NaprawdÄ™ nie rozumiem takich ludzi co sami sobie szkodzÄ…, wyrzÄ…dzajÄ… sobie krzywdÄ™ (karÄ™?)  w imiÄ™ niesprawiedliwoÅ›ci jaka ich spotkaÅ‚a. Brevik z Norwegii wiedziaÅ‚ co zrobić.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-09-24 14:22:35
Autor: zdumiony
Kilka komentarzy
W dniu 2011-09-24 13:49, jadrys pisze:
Ten czlowiek co się podpalił jast dla mnie Bohaterem!! A dla WAS?

Zdecydowanie nie! Bohater to kupiłby od ruskich kałacha i poszedł
wyregulować swoje krzywdy. Naprawdę nie rozumiem takich ludzi co sami
sobie szkodzÄ…, wyrzÄ…dzajÄ… sobie krzywdÄ™ (karÄ™?) w imiÄ™
niesprawiedliwości jaka ich spotkała. Brevik z Norwegii wiedział co zrobić.

Wymaga to bohaterstwa. Oparz sobie palec oparzeniem drugiego stopnia to zobaczysz jak boli a co dopiero połowa ciała.
Zabijać innych każdy potrafi, żadne bohaterstwo.

Data: 2011-09-24 14:43:58
Autor: jadrys
Kilka komentarzy
W dniu 2011-09-24 14:22, zdumiony pisze:
W dniu 2011-09-24 13:49, jadrys pisze:
Ten czlowiek co się podpalił jast dla mnie Bohaterem!! A dla WAS?

Zdecydowanie nie! Bohater to kupiłby od ruskich kałacha i poszedł
wyregulować swoje krzywdy. Naprawdę nie rozumiem takich ludzi co sami
sobie szkodzÄ…, wyrzÄ…dzajÄ… sobie krzywdÄ™ (karÄ™?) w imiÄ™
niesprawiedliwości jaka ich spotkała. Brevik z Norwegii wiedział co zrobić.

Wymaga to bohaterstwa. Oparz sobie palec oparzeniem drugiego stopnia to zobaczysz jak boli a co dopiero połowa ciała.
Zabijać innych każdy potrafi, żadne bohaterstwo.


Ale jaki sens ma karanie swojego ciała, podczas gdy ci co mu zaszkodzili bedą czuli się świetnie? Chce w nich poruszyć sumienie takim czynem?


--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-09-24 14:55:41
Autor: zdumiony
Kilka komentarzy
W dniu 2011-09-24 14:43, jadrys pisze:
Ale jaki sens ma karanie swojego ciała, podczas gdy ci co mu zaszkodzili
bedą czuli się świetnie? Chce w nich poruszyć sumienie takim czynem?

Tak, komuniści przelali dużo krwi, cudzej.

Data: 2011-09-24 15:09:49
Autor: jadrys
Kilka komentarzy
W dniu 2011-09-24 14:55, zdumiony pisze:
W dniu 2011-09-24 14:43, jadrys pisze:
Ale jaki sens ma karanie swojego ciała, podczas gdy ci co mu zaszkodzili
bedą czuli się świetnie? Chce w nich poruszyć sumienie takim czynem?

Tak, komuniści przelali dużo krwi, cudzej.


Nie chcesz, czy nie potrafisz odpowiedzieć na zadane pytanie?

A komuniści, no cóż - siedzieli w wiezieniach, byli torturowani i mordowani, ginęli na barykadach za lepszy świat. Świat w którym nie ma zarazy zwanej kapitalizmem i wszystkich nieszczęść ludzkich nim spowodowanych.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-09-24 15:16:23
Autor: zdumiony
Kilka komentarzy
W dniu 2011-09-24 15:09, jadrys pisze:
A komuniści, no cóż - siedzieli w wiezieniach, byli torturowani i
mordowani, ginęli na barykadach za lepszy świat. Świat w którym nie ma
zarazy zwanej kapitalizmem i wszystkich nieszczęść ludzkich nim
spowodowanych.

Taki lepszy świat jak Chiny za rządów Mao?

Data: 2011-09-24 17:39:15
Autor: boukun
Kilka komentarzy

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:j5kl6s$uq7$1news.onet.pl...
W dniu 2011-09-24 15:09, jadrys pisze:
A komuniści, no cóż - siedzieli w wiezieniach, byli torturowani i
mordowani, ginęli na barykadach za lepszy świat. Świat w którym nie ma
zarazy zwanej kapitalizmem i wszystkich nieszczęść ludzkich nim
spowodowanych.

Taki lepszy świat jak Chiny za rządów Mao?

Nie, jak Chiny dziÅ›!

boukun

Data: 2011-09-24 17:43:13
Autor: zdumiony
Kilka komentarzy
W dniu 2011-09-24 17:39, boukun pisze:
mordowani, ginęli na barykadach za lepszy świat. Świat w którym nie ma

Taki lepszy świat jak Chiny za rządów Mao?

Nie, jak Chiny dziÅ›!

Czy komuniści uważali by Chiny za swój ideał?

Data: 2011-09-24 18:41:41
Autor: boukun
Kilka komentarzy

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:j5ktqf$jpn$1news.onet.pl...
W dniu 2011-09-24 17:39, boukun pisze:
mordowani, ginęli na barykadach za lepszy świat. Świat w którym nie ma

Taki lepszy świat jak Chiny za rządów Mao?

Nie, jak Chiny dziÅ›!

Czy komuniści uważali by Chiny za swój ideał?

Nie wiem, nie interesują mnie komuniści, socjalizm narodowy to najbardziej cywilizowany ustrój...

boukun

Data: 2011-09-24 18:50:22
Autor: zdumiony
Kilka komentarzy
W dniu 2011-09-24 18:41, boukun pisze:
Nie wiem, nie interesują mnie komuniści, socjalizm narodowy to
najbardziej cywilizowany ustrój...

Taki jak za Hitlera? :)

Data: 2011-09-24 19:12:19
Autor: boukun
Kilka komentarzy

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:j5l1ob$jpn$2news.onet.pl...
W dniu 2011-09-24 18:41, boukun pisze:
Nie wiem, nie interesują mnie komuniści, socjalizm narodowy to
najbardziej cywilizowany ustrój...

Taki jak za Hitlera? :)

To nie był narodowy socjalizm, to był hitleryzm... Ja mówię o polskim, uniwersalnym, narodowym socjaliźmie, o sprawiedliwości ludzkiej, o skończeniu z dyskryminacją narodu polskiego i o wykluczeniu uprzywilejowania grup...

boukun

Data: 2011-09-24 19:16:55
Autor: Leprechaun
Kilka komentarzy

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j5l372$n5e$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:j5l1ob$jpn$2news.onet.pl...
W dniu 2011-09-24 18:41, boukun pisze:
Nie wiem, nie interesują mnie komuniści, socjalizm narodowy to
najbardziej cywilizowany ustrój...

Taki jak za Hitlera? :)

To nie był narodowy socjalizm, to był hitleryzm... Ja mówię o polskim, uniwersalnym, narodowym socjaliźmie, o sprawiedliwości ludzkiej, o skończeniu z dyskryminacją narodu polskiego i o wykluczeniu uprzywilejowania grup...

boukun

Możesz wyjasnić swoją teorię? Przyznam, że nie bardzo rozumiem co masz na myśli mówiać o dyskryminacji narodu polskiego i wykluczeniu uprzywilejowania grup. Kto nas dyskryminuje i jakie grupy społeczne uważasz za uprzywilejowane?

BomBel

Data: 2011-09-24 19:31:20
Autor: boukun
Kilka komentarzy

Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e7e1190$2$2459$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j5l372$n5e$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:j5l1ob$jpn$2news.onet.pl...
W dniu 2011-09-24 18:41, boukun pisze:
Nie wiem, nie interesują mnie komuniści, socjalizm narodowy to
najbardziej cywilizowany ustrój...

Taki jak za Hitlera? :)

To nie był narodowy socjalizm, to był hitleryzm... Ja mówię o polskim, uniwersalnym, narodowym socjaliźmie, o sprawiedliwości ludzkiej, o skończeniu z dyskryminacją narodu polskiego i o wykluczeniu uprzywilejowania grup...

boukun

Możesz wyjasnić swoją teorię? Przyznam, że nie bardzo rozumiem co masz na myśli mówiać o dyskryminacji narodu polskiego i wykluczeniu uprzywilejowania grup. Kto nas dyskryminuje i jakie grupy społeczne uważasz za uprzywilejowane?

BomBel


Dyskryminuje nas uprzywilejowany naród dobrany, prosta sprawa... masoneria jest uprzywilejowana...

boukun

Data: 2011-09-24 19:38:25
Autor: Leprechaun
Kilka komentarzy

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j5l4an$tu9$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e7e1190$2$2459$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j5l372$n5e$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:j5l1ob$jpn$2news.onet.pl...
W dniu 2011-09-24 18:41, boukun pisze:
Nie wiem, nie interesują mnie komuniści, socjalizm narodowy to
najbardziej cywilizowany ustrój...

Taki jak za Hitlera? :)

To nie był narodowy socjalizm, to był hitleryzm... Ja mówię o polskim, uniwersalnym, narodowym socjaliźmie, o sprawiedliwości ludzkiej, o skończeniu z dyskryminacją narodu polskiego i o wykluczeniu uprzywilejowania grup...

boukun

Możesz wyjasnić swoją teorię? Przyznam, że nie bardzo rozumiem co masz na myśli mówiać o dyskryminacji narodu polskiego i wykluczeniu uprzywilejowania grup. Kto nas dyskryminuje i jakie grupy społeczne uważasz za uprzywilejowane?

BomBel


Dyskryminuje nas uprzywilejowany naród dobrany, prosta sprawa... masoneria jest uprzywilejowana...

A tak bardziej konkretnie: kto?

BomBel

Data: 2011-09-24 19:53:27
Autor: boukun
Kilka komentarzy

Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e7e15b8$0$2458$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j5l4an$tu9$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e7e1190$2$2459$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j5l372$n5e$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:j5l1ob$jpn$2news.onet.pl...
W dniu 2011-09-24 18:41, boukun pisze:
Nie wiem, nie interesują mnie komuniści, socjalizm narodowy to
najbardziej cywilizowany ustrój...

Taki jak za Hitlera? :)

To nie był narodowy socjalizm, to był hitleryzm... Ja mówię o polskim, uniwersalnym, narodowym socjaliźmie, o sprawiedliwości ludzkiej, o skończeniu z dyskryminacją narodu polskiego i o wykluczeniu uprzywilejowania grup...

boukun

Możesz wyjasnić swoją teorię? Przyznam, że nie bardzo rozumiem co masz na myśli mówiać o dyskryminacji narodu polskiego i wykluczeniu uprzywilejowania grup. Kto nas dyskryminuje i jakie grupy społeczne uważasz za uprzywilejowane?

BomBel


Dyskryminuje nas uprzywilejowany naród dobrany, prosta sprawa... masoneria jest uprzywilejowana...

A tak bardziej konkretnie: kto?

BomBel

Hmm, łatwo o modpowidź, na czawartym kmiejscu jest większy wywód...
http://www.google.pl/search?pq=niewiadomo%2C+co+czeka+europ%C4%99%2C+kryzys+mo%C5%BCe&hl=pl&sugexp=pfwc&cp=8&gs_id=2y&xhr=t&q=siwiec+%C5%BC%C3%B3%C5%82ty&pf=p&sclient=psy&client=firefox-a&hs=asq&rls=org.mozilla:pl%3Aofficial&source=hp&pbx=1&oq=siwiec+z&aq=0&aqi=g1&aql=f&gs_sm=&gs_upl=&biw=1672&bih=852&cad=cbv&sei=7xh-TvP-FrGP4gTl9L3ADg#sclient=psy&hl=pl&client=firefox-a&rls=org.mozilla:pl%3Aofficial&source=hp&q=siwiec+z+bielanem+w+snagodze+no%C5%BCyk%C3%B3w&pbx=1&oq=siwiec+z+bielanem+w+snagodze+no%C5%BCyk%C3%B3w&aq=f&aqi=&aql=1&gs_sm=e&gs_upl=18091l18732l3l19560l2l2l0l0l0l1l862l862l6-1l1l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=7f443c5fc9776252&biw=1672&bih=852

boukun

Data: 2011-09-25 04:34:43
Autor: stevep
Kilka komentarzy
Dnia 24-09-2011 o 18:41:41 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):


U¿ytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisa³ w wiadomo¶ci  news:j5ktqf$jpn$1news.onet.pl...
W dniu 2011-09-24 17:39, boukun pisze:
mordowani, ginêli na barykadach za lepszy ¶wiat. ¦wiat w którym nie  ma

Taki lepszy ¶wiat jak Chiny za rz±dów Mao?

Nie, jak Chiny dzi¶!

Czy komuni¶ci uwa¿ali by Chiny za swój idea³?

Nie wiem, nie interesuj± mnie komuni¶ci, socjalizm narodowy to  najbardziej cywilizowany ustrój...

boukun
To czemu nie heilujesz kretynie?

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-09-25 12:26:22
Autor: boukun
Kilka komentarzy

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.v2cer5qiv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
Dnia 24-09-2011 o 18:41:41 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):


U¿ytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j5ktqf$jpn$1news.onet.pl...
W dniu 2011-09-24 17:39, boukun pisze:
mordowani, ginêli na barykadach za lepszy ¶wiat. ¦wiat w którym nie  ma

Taki lepszy ¶wiat jak Chiny za rz±dów Mao?

Nie, jak Chiny dzi¶!

Czy komuni¶ci uwa¿ali by Chiny za swój idea³?

Nie wiem, nie interesuj± mnie komuni¶ci, socjalizm narodowy to  najbardziej cywilizowany ustrój...

boukun
To czemu nie heilujesz kretynie?
stevep

Od heilowania jeste¶cie wy, z uprzywilejowanego narodu dobranego...

boukun

Data: 2011-09-25 14:15:25
Autor: stevep
Kilka komentarzy
Dnia 25-09-2011 o 12:26:22 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):


U¿ytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci  news:op.v2cer5qiv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
Dnia 24-09-2011 o 18:41:41 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):


U¿ytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisa³ w wiadomo¶ci  news:j5ktqf$jpn$1news.onet.pl...
W dniu 2011-09-24 17:39, boukun pisze:
mordowani, ginêli na barykadach za lepszy ¶wiat. ¦wiat w którym  nie  ma

Taki lepszy ¶wiat jak Chiny za rz±dów Mao?

Nie, jak Chiny dzi¶!

Czy komuni¶ci uwa¿ali by Chiny za swój idea³?

Nie wiem, nie interesuj± mnie komuni¶ci, socjalizm narodowy to   najbardziej cywilizowany ustrój...

boukun
To czemu nie heilujesz kretynie?
stevep

Od heilowania jeste¶cie wy, z uprzywilejowanego narodu dobranego...

boukun

Detschland, Deutschland uber ales?
--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-09-26 11:01:21
Autor: boukun
Kilka komentarzy

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.v2c5nzaov39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
Dnia 25-09-2011 o 12:26:22 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):


U¿ytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.v2cer5qiv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
Dnia 24-09-2011 o 18:41:41 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):


U¿ytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j5ktqf$jpn$1news.onet.pl...
W dniu 2011-09-24 17:39, boukun pisze:
mordowani, ginêli na barykadach za lepszy ¶wiat. ¦wiat w którym  nie  ma

Taki lepszy ¶wiat jak Chiny za rz±dów Mao?

Nie, jak Chiny dzi¶!

Czy komuni¶ci uwa¿ali by Chiny za swój idea³?

Nie wiem, nie interesuj± mnie komuni¶ci, socjalizm narodowy to   najbardziej cywilizowany ustrój...

boukun
To czemu nie heilujesz kretynie?
stevep

Od heilowania jeste¶cie wy, z uprzywilejowanego narodu dobranego...

boukun

Detschland, Deutschland uber ales?
stevep

Hitler æwieræ ¿yd...

boukun

Data: 2011-09-24 19:51:07
Autor: jadrys
Kilka komentarzy
W dniu 2011-09-24 15:16, zdumiony pisze:
W dniu 2011-09-24 15:09, jadrys pisze:
A komuniści, no cóż - siedzieli w wiezieniach, byli torturowani i
mordowani, ginęli na barykadach za lepszy świat. Świat w którym nie ma
zarazy zwanej kapitalizmem i wszystkich nieszczęść ludzkich nim
spowodowanych.

Taki lepszy świat jak Chiny za rządów Mao?

Nie chcesz czy nie potrafisz odpowiedzieć na powyższe pytanie? JesteÅ›  botem zaprogramowanym tylko na zadawanie pytaÅ„?

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-09-24 20:03:31
Autor: zdumiony
Kilka komentarzy
W dniu 2011-09-24 15:09, jadrys pisze:
W dniu 2011-09-24 14:55, zdumiony pisze:
W dniu 2011-09-24 14:43, jadrys pisze:
Ale jaki sens ma karanie swojego ciała, podczas gdy ci co mu zaszkodzili
bedą czuli się świetnie? Chce w nich poruszyć sumienie takim czynem?

To trudniejsza droga poruszyć czyjeś sumienia

Data: 2011-09-25 10:00:35
Autor: jadrys
Kilka komentarzy
W dniu 2011-09-24 20:03, zdumiony pisze:
W dniu 2011-09-24 15:09, jadrys pisze:
W dniu 2011-09-24 14:55, zdumiony pisze:
W dniu 2011-09-24 14:43, jadrys pisze:
Ale jaki sens ma karanie swojego ciała, podczas gdy ci co mu zaszkodzili
bedą czuli się świetnie? Chce w nich poruszyć sumienie takim czynem?

To trudniejsza droga poruszyć czyjeś sumienia

Wszystko zależy od człowieka. Szubrawca nic nie jest w stanie wzruszyć, zwłaszcza krzywda innych..

Ale widzÄ™ że podobnie jak ja  też sceptycznie podchodzisz do efektów takiego samopodpalenia. Ten facet myÅ›laÅ‚ że bÄ™dzie inaczej? SÄ…dziÅ‚ że tym polaniem siÄ™ rozpuszczalnikiem i podpaleniem poruszy ziemie i niebo, a zwÅ‚aszcza wstrzÄ…Å›nie sumieniami naszych wÅ‚adz, i że coÅ› siÄ™ zmieni na lepsze?

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-09-25 10:17:15
Autor: He®Sk
Kilka komentarzy
On Sun, 25 Sep 2011 10:00:35 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-09-24 20:03, zdumiony pisze:
> W dniu 2011-09-24 15:09, jadrys pisze:
>> W dniu 2011-09-24 14:55, zdumiony pisze:
>>> W dniu 2011-09-24 14:43, jadrys pisze:
>>>> Ale jaki sens ma karanie swojego cia³a, podczas gdy ci co mu >>>> zaszkodzili
>>>> bed± czuli siê ¶wietnie? Chce w nich poruszyæ sumienie takim czynem?
>
> To trudniejsza droga poruszyæ czyje¶ sumienia

Wszystko zale¿y od cz³owieka. Szubrawca nic nie jest w stanie wzruszyæ, zw³aszcza krzywda innych..

Ale widzê ¿e podobnie jak ja  te¿ sceptycznie podchodzisz do efektów takiego samopodpalenia. Ten facet my¶la³ ¿e bêdzie inaczej? S±dzi³ ¿e tym polaniem siê rozpuszczalnikiem i podpaleniem poruszy ziemie i niebo, a zw³aszcza wstrz±¶nie sumieniami naszych w³adz, i ¿e co¶ siê zmieni na lepsze?

 i co wstrzasnal? co sie zmienilo? swiat zaczal sie krecic  w inna strone? leppera nie ma juz kilka miesiecy i co ?
 faceta odratuja i bedzie mial przesrane zycie...



--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dróg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-26 11:26:24
Autor: jadrys
Kilka komentarzy
W dniu 2011-09-25 10:17, He®Sk pisze:

edą czuli się świetnie? Chce w nich poruszyć sumienie takim czynem?
To trudniejsza droga poruszyć czyjeś sumienia
Wszystko zależy od człowieka. Szubrawca nic nie jest w stanie wzruszyć,
zwłaszcza krzywda innych..

Ale widzÄ™ że podobnie jak ja  też sceptycznie podchodzisz do efektów
takiego samopodpalenia. Ten facet myślał że będzie inaczej? Sądził że
tym polaniem siÄ™ rozpuszczalnikiem i podpaleniem poruszy ziemie i niebo,
a zwłaszcza wstrząśnie sumieniami naszych władz, i że coś się zmieni na
lepsze?
  i co wstrzasnal? co sie zmienilo? swiat zaczal sie krecic
  w inna strone? leppera nie ma juz kilka miesiecy i co ?
  faceta odratuja i bedzie mial przesrane zycie...



Czyli możemy przyjąć z całą pewnością że takie protesty nie przynoszą skutku! Głodówki to samo. O wiele skyteczniejsi sa górnicy z kilofami w Warszawie.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-09-26 16:02:12
Autor: stevep
Kilka komentarzy
Dnia 26-09-2011 o 11:26:24 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-09-25 10:17, He®Sk pisze:

edą czuli się świetnie? Chce w nich poruszyć sumienie takim czynem?
To trudniejsza droga poruszyć czyjeś sumienia
Wszystko zależy od człowieka. Szubrawca nic nie jest w stanie wzruszyć,
zwłaszcza krzywda innych..

Ale widzÄ™ że podobnie jak ja  też sceptycznie podchodzisz do efektów
takiego samopodpalenia. Ten facet myślał że będzie inaczej? Sądził że
tym polaniem siÄ™ rozpuszczalnikiem i podpaleniem poruszy ziemie i  niebo,
a zwłaszcza wstrząśnie sumieniami naszych władz, i że coś się zmieni na
lepsze?
  i co wstrzasnal? co sie zmienilo? swiat zaczal sie krecic
  w inna strone? leppera nie ma juz kilka miesiecy i co ?
  faceta odratuja i bedzie mial przesrane zycie...



Czyli możemy przyjąć z caÅ‚Ä… pewnoÅ›ciÄ… że takie protesty nie przynoszÄ…  skutku! GÅ‚odówki to samo. O wiele skyteczniejsi sa górnicy z kilofami w  Warszawie.

Dla ciebie skuteczniejszy denaturat i rozpuszcalnik- denaturat wypij,  rozpuszczalnikiem siÄ™ oblej.

--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-09-26 18:00:28
Autor: ..He®Sk..
Kilka komentarzy
On Mon, 26 Sep 2011 11:26:24 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-09-25 10:17, He®Sk pisze:
>
>>> edą czuli się świetnie? Chce w nich poruszyć sumienie takim czynem?
>>> To trudniejsza droga poruszyć czyjeś sumienia
>> Wszystko zależy od człowieka. Szubrawca nic nie jest w stanie wzruszyć,
>> zwłaszcza krzywda innych..
>>
>> Ale widzÄ™ że podobnie jak ja  też sceptycznie podchodzisz do efektów
>> takiego samopodpalenia. Ten facet myślał że będzie inaczej? Sądził że
>> tym polaniem siÄ™ rozpuszczalnikiem i podpaleniem poruszy ziemie i niebo,
>> a zwłaszcza wstrząśnie sumieniami naszych władz, i że coś się zmieni na
>> lepsze?
>   i co wstrzasnal? co sie zmienilo? swiat zaczal sie krecic
>   w inna strone? leppera nie ma juz kilka miesiecy i co ?
>   faceta odratuja i bedzie mial przesrane zycie...

Czyli możemy przyjąć z całą pewnością że takie protesty nie przynoszą skutku! Głodówki to samo. O wiele skyteczniejsi sa górnicy z kilofami w Warszawie.

 to prymitywne formy terroryzmu. facet z emerytura 3000 zl  i mozliwoscia nieograniczonego zarobkowania podpala sie  obwiniajac o swoje przegrane zycie premiera? przeciez to chore.
 paprykarz o dochodach rocznych z samej tylko papryki 100 tys zl
 pyta stojac przed chalupa z modrzewia: "jak zyc panie premierze?".
 zestaw sobie teraz te dwa przypadki i przemysl, ktory z nich jest
 wiekszym draniem/oszolomem/frustratem czy zwyklym sukinsynem.


 --

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dróg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-26 21:46:13
Autor: jadrys
Kilka komentarzy
W dniu 2011-09-26 18:00, ..He®Sk.. pisze:
On Mon, 26 Sep 2011 11:26:24 +0200, jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

W dniu 2011-09-25 10:17, He®Sk pisze:
edą czuli się świetnie? Chce w nich poruszyć sumienie takim czynem?
To trudniejsza droga poruszyć czyjeś sumienia
Wszystko zależy od człowieka. Szubrawca nic nie jest w stanie wzruszyć,
zwłaszcza krzywda innych..

Ale widzÄ™ że podobnie jak ja  też sceptycznie podchodzisz do efektów
takiego samopodpalenia. Ten facet myślał że będzie inaczej? Sądził że
tym polaniem siÄ™ rozpuszczalnikiem i podpaleniem poruszy ziemie i niebo,
a zwłaszcza wstrząśnie sumieniami naszych władz, i że coś się zmieni na
lepsze?
   i co wstrzasnal? co sie zmienilo? swiat zaczal sie krecic
   w inna strone? leppera nie ma juz kilka miesiecy i co ?
   faceta odratuja i bedzie mial przesrane zycie...
Czyli możemy przyjąć z całą pewnością że takie protesty nie przynoszą
skutku! Głodówki to samo. O wiele skyteczniejsi sa górnicy z kilofami w
Warszawie.
  to prymitywne formy terroryzmu. facet z emerytura 3000 zl
  i mozliwoscia nieograniczonego zarobkowania podpala sie
  obwiniajac o swoje przegrane zycie premiera? przeciez to chore.
  paprykarz o dochodach rocznych z samej tylko papryki 100 tys zl
  pyta stojac przed chalupa z modrzewia: "jak zyc panie premierze?".
  zestaw sobie teraz te dwa przypadki i przemysl, ktory z nich jest
  wiekszym draniem/oszolomem/frustratem czy zwyklym sukinsynem.


Ale to jedyna skuteczna metoda, jeżeli cos chce sie ugrać. Rządzacy nami wyobcowani ze spoleeczeństwa ludzie reaguja tylko wobec tego jak ty to okresliłeś "prymitywnej formy terroru" Nic innego ich nie wzrusza.

Jego przegrane życie? Z tego co ja się orientuje to był to protest za brak reakcji na jago doniesienia o nieprawidłowościach w administracji państwowej.

NaprawdÄ™ dziwiÄ™ ci sie że masz  za zÅ‚e to że Paprykarz próbowaÅ‚ coÅ› wyÅ‚udzić od Premiera. Przecież to ów premier pozuje na dobrego wujka i szafuje na lewo i prawo groszem podatnika. To do niego miej pretensje że ludzie zaczynajÄ… wyciÄ…gać rÄ™ce w jego kierunku w proÅ›bie o jaÅ‚mużnÄ™

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-09-27 19:07:24
Autor: He®Sk
Kilka komentarzy
On Mon, 26 Sep 2011 21:46:13 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   to prymitywne formy terroryzmu. facet z emerytura 3000 zl
>   i mozliwoscia nieograniczonego zarobkowania podpala sie
>   obwiniajac o swoje przegrane zycie premiera? przeciez to chore.
>   paprykarz o dochodach rocznych z samej tylko papryki 100 tys zl
>   pyta stojac przed chalupa z modrzewia: "jak zyc panie premierze?".
>   zestaw sobie teraz te dwa przypadki i przemysl, ktory z nich jest
>   wiekszym draniem/oszolomem/frustratem czy zwyklym sukinsynem.
>

Ale to jedyna skuteczna metoda, je¿eli cos chce sie ugraæ. Rz±dzacy nami wyobcowani ze spoleeczeñstwa ludzie reaguja tylko wobec tego jak ty to okresli³e¶ "prymitywnej formy terroru" Nic innego ich nie wzrusza.

 powiedz jakie powody mial ten desperat by targnac sie na zycie
 w tak widowiskowy sposob?

Jego przegrane ¿ycie? Z tego co ja siê orientuje to by³ to protest za brak reakcji na jago doniesienia o nieprawid³owo¶ciach w administracji pañstwowej.

 gdyby tak reagowal kazdy z nas nasz kraj bylby krajem plonacych
 pochodni ludzkich. zamiast tego urzadzane sa marsze z pochodniami  na krakowskim przedmiesciu. czujesz zbieznosc?
 
Naprawdê dziwiê ci sie ¿e masz  za z³e to ¿e Paprykarz próbowa³ co¶ wy³udziæ od Premiera.

 masz racje: wyludzic, a mowiac wprost okrasc spoleczenstwo.

Przecie¿ to ów premier pozuje na dobrego wujka i szafuje na lewo i prawo groszem podatnika.

 poczytaj sobie ostatnie obietnice prezesa.
To do niego miej pretensje ¿e ludzie zaczynaj± wyci±gaæ rêce w jego kierunku w pro¶bie o ja³mu¿nê

 a prezes Pis kupuje nowa fure za 300 000, rydzyk jezdzi  bryka za 500 000. dlaczego nie wyciagaja do nich?

 --

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dróg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-27 21:26:46
Autor: jadrys
Kilka komentarzy
W dniu 2011-09-27 19:07, "He®Sk" pisze:
On Mon, 26 Sep 2011 21:46:13 +0200, jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

   to prymitywne formy terroryzmu. facet z emerytura 3000 zl
   i mozliwoscia nieograniczonego zarobkowania podpala sie
   obwiniajac o swoje przegrane zycie premiera? przeciez to chore.
   paprykarz o dochodach rocznych z samej tylko papryki 100 tys zl
   pyta stojac przed chalupa z modrzewia: "jak zyc panie premierze?".
   zestaw sobie teraz te dwa przypadki i przemysl, ktory z nich jest
   wiekszym draniem/oszolomem/frustratem czy zwyklym sukinsynem.

Ale to jedyna skuteczna metoda, jeżeli cos chce sie ugrać. Rządzacy nami
wyobcowani ze spoleeczeństwa ludzie reaguja tylko wobec tego jak ty to
okresliłeś "prymitywnej formy terroru" Nic innego ich nie wzrusza.
  powiedz jakie powody mial ten desperat by targnac sie na zycie
  w tak widowiskowy sposob?

Dla niego o tyle istotne że odważył się na aż taki krok. Priorytety poszczególnych ludzi są różne.


Jego przegrane życie? Z tego co ja się orientuje to był to protest za
brak reakcji na jago doniesienia o nieprawidłowościach w administracji
państwowej.
  gdyby tak reagowal kazdy z nas nasz kraj bylby krajem plonacych
  pochodni ludzkich. zamiast tego urzadzane sa marsze z pochodniami
  na krakowskim przedmiesciu. czujesz zbieznosc?

Tak jak wyżej, ludzie są różni. Nie można kogoś krytykować z tego powodu że się nie rozumie jego postępowania.


NaprawdÄ™ dziwiÄ™ ci sie że masz  za zÅ‚e to że Paprykarz próbowaÅ‚ coÅ›
wyłudzić od Premiera.
  masz racje: wyludzic, a mowiac wprost okrasc spoleczenstwo.

Ale to nie on jest czemuÅ› winien, tylko ten co mu z kieszeni podatnika robi prezenty.


Przecież to ów premier pozuje na dobrego wujka i
szafuje na lewo i prawo groszem podatnika.
  poczytaj sobie ostatnie obietnice prezesa.

Nic a nic mnie nie obchodzą obietnice p. prezesa. Nic mnie nie obchodzi co on mówi, ani o czym milczy. On dla mnie jest nikim, i nie mam najmniejszego zamiaru komentować co robi ktoś kto nic nie znaczy! Skoncentrujmy się raczej na tych co coś mogą i ich oceniajmy.. Ot choćby p. premiera.


To do niego miej pretensje że ludzie zaczynają wyciągać ręce
w jego kierunku w prośbie o jałmużnę
  a prezes Pis kupuje nowa fure za 300 000, rydzyk jezdzi
  bryka za 500 000. dlaczego nie wyciagaja do nich?


Co majÄ… te wymienione osoby to jest ich prywatna sprawÄ…. To nie sÄ… organizacje charytatywne, albo premier .

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-09-25 04:33:52
Autor: stevep
Kilka komentarzy
Dnia 24-09-2011 o 15:09:49 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

W dniu 2011-09-24 14:55, zdumiony pisze:
W dniu 2011-09-24 14:43, jadrys pisze:
Ale jaki sens ma karanie swojego cia³a, podczas gdy ci co mu  zaszkodzili
bed± czuli siê ¶wietnie? Chce w nich poruszyæ sumienie takim czynem?

Tak, komuni¶ci przelali du¿o krwi, cudzej.


Nie chcesz, czy nie potrafisz odpowiedzieæ na zadane pytanie?

A komuni¶ci, no có¿ - siedzieli w wiezieniach, byli torturowani i  mordowani, ginêli na barykadach za lepszy ¶wiat. ¦wiat w którym nie ma  zarazy zwanej kapitalizmem i wszystkich nieszczê¶æ ludzkich nim  spowodowanych.

A sami te¿ mordowali, wiêzili i ciemiê¿yli.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-09-24 17:38:05
Autor: boukun
Kilka komentarzy

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j5kgai$ccq$1news.onet.pl...
W dniu 2011-09-24 01:19, boukun pisze:


~oli [3 godziny temu]
Ten czlowiek co się podpalił jast dla mnie Bohaterem!! A dla WAS?



Zdecydowanie nie! Bohater to kupiłby od ruskich kałacha i poszedł wyregulować swoje krzywdy.
NaprawdÄ™ nie rozumiem takich ludzi co sami
sobie szkodzÄ…, wyrzÄ…dzajÄ… sobie krzywdÄ™ (karÄ™?)  w imiÄ™ niesprawiedliwoÅ›ci jaka ich spotkaÅ‚a. Brevik z Norwegii wiedziaÅ‚ co zrobić.

To siÄ™ zgadza!

boukun

Kilka komentarzy

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona