Kilka krótkich recek

Data: 2009-09-14 18:42:07
Autor: Michal Jankowski
Kilka krótkich recek
"Monty" <monty@nospam.com> writes:

"Lymelife" - trochę "American Beauty", trochę "The Ice Storm". Ciekawy motyw z chorobą jaka pojawiła się w USA w latach 70-tych, a o której istnieniu nie miałem pojęcia i pewnie większość osób też nie.

"Lyme disease"? Wszyscy słyszeli, borelioza się nazywa, kleszcze
przenoszą, media panikę sieją.

  MJ

Data: 2009-09-14 22:52:39
Autor: Moon
Kilka krótkich recek
Michal Jankowski wrote:
[...]

a jej nazwa pochodzi od miejscowości Lyme, w Connecticut gdzie pojawiła się masowo.
moon

Kilka krótkich recek