Kilka pulpitów w Samsungu Monte S5620?

Data: 2010-06-03 22:46:54
Autor: Jan Kowalski
Kilka pulpitów w Samsungu Monte S5620?
Dostałem wreszcie nowy telefon w oranżu. Niby wszystko działa, ale... jestem przyzwyczajony do kilku pulpitów już z Avili, a tu tymczasem ich nie ma. I co ciekawe, brat ma taki sam telefon, ale z playa - i te kilka pulpitów ma. Więc co się dzieje? Co trzeba ustawić, aby one się udostępniły? Czy też może to taki typ oprogramowania dla "dobrych klientów" od oranża?
O dziwo jak już wspomniałem - "byle" Avila z niższej klasy te 3 pulpity ma...

Kilka pulpitów w Samsungu Monte S5620?