Data: 2013-07-29 02:25:40 | |
Autor: MiloszK | |
[pakiet] Kilka pytań | |
Witam!
Mam kilka pytań odnośnie instalacji pakietu. Po primo: smarować gwint przed wkręceniem, czy nie smarować? Po drugie: zabezpieczenie pakietu przed samoczynnym wykręceniem podczas jazdy. Po trzecie: miseczki (nakrętka z wielowpustem) plastikowe, czy stalowe? Jakie do ramy cro-mo/stal, a jakie do aluminiowej? ma to jakieś znaczenie (z punktu widzenia wkręcania do ramy tradycyjnej i aluminiowej, czy to jedynie kwestia ceny i jakości wykonania? Czy można jakoś "podnieść wydajność" pakietu przed wkręceniem (np. zanurzając go na jakiś czas np w oleju)? Pozdrawiam, M. |
|
Data: 2013-07-29 04:38:42 | |
Autor: rmikke | |
[pakiet] Kilka pytań | |
W dniu poniedziałek, 29 lipca 2013 11:25:40 UTC+2 użytkownik MiloszK napisał:
Witam! 1. Smarowanie nie zaszkodzi. Jak gwint jest na połączeniu alu-stal, to nawet nalezy posmarować (smarem miedziowym). 2. Po to jest lewy gwint z jednej strony, żebyś nie miał prawa wykręcić. 3 i 4. Nie wiem. Tnij wiersze. |
|
Data: 2013-07-29 13:36:41 | |
Autor: ToMasz | |
[pakiet] Kilka pytań | |
W dniu 29.07.2013 11:25, MiloszK pisze:
Witam!i to mocno, ale tylko dla tego zeby było łatwiej wyjąć, i żeby nie zaczął "klikać" podczas jazdy zabezpieczenie pakietu przed samoczynnym wykręceniem podczas jazdy.nieistotne, niematw się tym miseczki (nakrętka z wielowpustem) plastikowe, czy stalowe?stalowe trwalsze, plastikowe nie klikają Jakie do ramy cro-mo/stal, a jakie do aluminiowej?waga, reszta pomijalne znaczenie Czy można jakoś "podnieść wydajność" pakietu przed wkręceniemnie i nie trzeba. Ważne żeby łożyska były wmiarę standardowe, potem wymienisz na jakieś super hiper - będą działały tysiące km ToMasz |
|
Data: 2013-07-30 12:41:59 | |
Autor: MiloszK | |
[pakiet] Kilka pytań | |
> Czy można jakoś "podnieść wydajność" pakietu przed wkręceniem Wziąłem malutką strzykaweczkę i wstrzyknałem trochę "smarowidła" zarówno w wielotryb jak i w pakiet. Musze przyznac, że ŁT-40 całkiem nieźle przeszedł próbę "aplikacji ze trzykawki" nawet pomimo swej większej gęstości. może to nowa rewolucja w smarowaniu supportów i łożysk maszynowych :) Pozdrawiam, M. |
|
Data: 2013-07-31 08:53:30 | |
Autor: coaster | |
[pakiet] Kilka pytań | |
W dniu 30-07-2013 21:41, MiloszK pisze:
[...] Wziąłem malutką strzykaweczkę i wstrzyknałem trochę "smarowidła" zarówno w wielotryb jak i w pakiet. Nie, to nie nowa rewolucja - to stara tradycja. :-) http://tinyurl.com/katalog-rowerowy-1900 -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is the less mysterious it proves to be" Sir Artur Conan Doyle, The Red-Headed League ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
Data: 2013-08-01 15:53:09 | |
Autor: Ignac | |
[pakiet] Kilka pytań | |
W dniu środa, 31 lipca 2013 08:53:30 UTC+2 użytkownik coaster napisał:
Nie, to nie nowa rewolucja - to stara tradycja. :-) Moja prababka miała takie i nie wierzyła jak jej tłumaczyłem- babciu to są smarownice ,a nie gruszki do lewatywy.No i zmarło się kobiecinie w nieświadomości:-) |
|
Data: 2013-08-04 10:09:17 | |
Autor: MiloszK | |
[pakiet] Kilka pytań | |
Nie, to nie nowa rewolucja - to stara tradycja. :-) W takim razie mam kolejne pytanie. Czy jest jakiś SMAR (podkreślam słowo SMAR) w aerozolu, aplikowany na tej zasadzie co WD-40,czy inne tego rodzaju preparaty? Pozdrawiam, M. |