[pakiet] Kilka pytań

Data: 2013-07-29 02:25:40
Autor: MiloszK
[pakiet] Kilka pytań
Witam!

Mam kilka pytań odnośnie instalacji pakietu. Po primo: smarować gwint przed wkręceniem, czy nie smarować? Po drugie: zabezpieczenie pakietu przed samoczynnym wykręceniem podczas jazdy. Po trzecie: miseczki (nakrętka z wielowpustem) plastikowe, czy stalowe? Jakie do ramy cro-mo/stal, a jakie do aluminiowej? ma to jakieś znaczenie (z punktu widzenia wkręcania do ramy tradycyjnej i aluminiowej, czy to jedynie kwestia ceny i jakości wykonania? Czy można jakoś "podnieść wydajność" pakietu przed wkręceniem (np. zanurzając go na jakiś czas np w oleju)?

Pozdrawiam, M.

Data: 2013-07-29 04:38:42
Autor: rmikke
[pakiet] Kilka pytań
W dniu poniedziałek, 29 lipca 2013 11:25:40 UTC+2 użytkownik MiloszK napisał:
[...]

1. Smarowanie nie zaszkodzi. Jak gwint jest na połączeniu alu-stal, to nawet nalezy posmarować (smarem miedziowym).
2. Po to jest lewy gwint z jednej strony, żebyś nie miał prawa wykręcić.
3 i 4. Nie wiem.

Tnij wiersze.

Data: 2013-07-29 13:36:41
Autor: ToMasz
[pakiet] Kilka pytań
W dniu 29.07.2013 11:25, MiloszK pisze:
Witam!

Mam kilka pytań odnośnie instalacji pakietu. Po primo: smarować gwint przed wkręceniem,
i to mocno, ale tylko dla tego zeby było łatwiej wyjąć, i żeby nie zaczął "klikać" podczas jazdy
zabezpieczenie pakietu przed samoczynnym wykręceniem podczas jazdy.
nieistotne, niematw się tym
miseczki (nakrętka z wielowpustem) plastikowe, czy stalowe?
stalowe trwalsze, plastikowe nie klikają
Jakie do ramy cro-mo/stal, a jakie do aluminiowej?
waga, reszta pomijalne znaczenie
Czy można jakoś "podnieść wydajność" pakietu przed wkręceniem
nie i nie trzeba. Ważne żeby łożyska były wmiarę standardowe, potem wymienisz na jakieś super hiper - będą działały tysiące km
ToMasz

Data: 2013-07-30 12:41:59
Autor: MiloszK
[pakiet] Kilka pytań
> Czy można jakoś "podnieść wydajność" pakietu przed wkręceniem

nie i nie trzeba. Ważne żeby łożyska były wmiarę standardowe, potem wymienisz na jakieś super hiper - będą działały tysiące km

Wziąłem malutką strzykaweczkę i wstrzyknałem trochę "smarowidła" zarówno w wielotryb jak i w pakiet. Musze przyznac, że ŁT-40 całkiem nieźle przeszedł próbę "aplikacji ze trzykawki" nawet pomimo swej większej gęstości. może to nowa rewolucja w smarowaniu supportów i łożysk maszynowych :)

Pozdrawiam, M.

Data: 2013-07-31 08:53:30
Autor: coaster
[pakiet] Kilka pytań
W dniu 30-07-2013 21:41, MiloszK pisze:
[...]
[...]

Nie, to nie nowa rewolucja - to stara tradycja. :-)
http://tinyurl.com/katalog-rowerowy-1900

--
PoZdR
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is

Data: 2013-08-01 15:53:09
Autor: Ignac
[pakiet] Kilka pytań
W dniu środa, 31 lipca 2013 08:53:30 UTC+2 użytkownik coaster napisał:

Nie, to nie nowa rewolucja - to stara tradycja. :-)

http://tinyurl.com/katalog-rowerowy-1900

Moja prababka miała takie i nie wierzyła jak jej tłumaczyłem-
babciu to są smarownice ,a nie gruszki do lewatywy.No i
zmarło się kobiecinie w nieświadomości:-)

Data: 2013-08-04 10:09:17
Autor: MiloszK
[pakiet] Kilka pytań
Nie, to nie nowa rewolucja - to stara tradycja. :-)

http://tinyurl.com/katalog-rowerowy-1900

W takim razie mam kolejne pytanie. Czy jest jakiś SMAR (podkreślam słowo SMAR) w aerozolu, aplikowany na tej zasadzie co WD-40,czy inne tego rodzaju preparaty?

Pozdrawiam, M.

[pakiet] Kilka pytań