Kilka pytañ dot. technicznych aspektów jazdy

Data: 2013-10-01 07:28:34
Autor: piecia aka dracorp
Kilka pytañ dot. technicznych aspektów jazdy
Dnia Tue, 01 Oct 2013 00:20:28 -0700, Ghost napisał(a):

Witam!

Wiem, że nic nie zastąpi solidnego treningu, aczkolwiek mam kilka pytań
dot. technicznych aspektów jazdy w terenie. otóż zauważyłem, że jest
pewna granica "stromizny" (mniej więcej powyżej 10%) po której bardzo
ciężko idzie mi podjazd. Jak radzić sobie z tego rodzaju podjazdami i
jaki zastosować trening, żeby trochę poprawić swoją wytrzymałość na tego
rodzaju podjazdach. Są jakieś specjalne techniki podjeżdżania,
wzmocnienia mięśni do tego rodzaju jazdy?

Po drugie: jaką stosować rozgrzewkę, żeby nie opaść z sił, a odpowiednio
rozgrzać mięśnie (przykładowo na szosie najgorsze czasem jest dla mnie
pierwsze 20 km, potem już się rozkręcam).

Wreszcie jaki zastosować trening przy dłuższym czasie niejeżdżenia, żeby
utrzymać formę (jakie ćwiczenia, plan treningowy, etc.). Będę wdzięczny
za jakieś wskazówki od bardziej doświadczonych zawodników. Jeśli możecie
podzielcie się swoimi doświadczeniami w tej kwestii.

pozdrawiam, M.

--
piecia aka dracorp

Kilka pytañ dot. technicznych aspektów jazdy