Kilka pytan - era tak tak

Data: 2011-05-11 11:11:09
Autor: Miarka
Kilka pytan - era tak tak
W tej chwili mam taryfe era tak tak happy
Czy warto ja zmienic na HOT. Tutaj jest 30 gr za min do wszystkich sieci. A moze w tej taryfie sa jakies sztuczki?
Czy tutaj naliczanie jest takze co do sekundy?
W taryfie happy mam takze internet w telefonie za bodaj 9 zlotych / miesiecznie.
CZy jak porownacie happy i hot to ktora jest lepsza?

Czy sa jakies ograniczenia w promocji Podwojne doladowanie?
Chce zaladowac za 25 zlotych a potem za 50 zlotych. Czyli to drugie powiekszy mi stan o 100 zlotych.
Czy te pierwsze 25 zlotych przedluzy waznosc karty o miesiac skoro w tej chwili mam jeszcze waznosc 3 miesiace.
Czy w tak tak przedluzenie sie sumuje czy trzeba czekac az zbliza sie termin wygasniecia.

Zastanawiam sie nad wykupieniem pakietow sms.
Kiedys mi mignela taka oferta, ze za 6 zlotych miesiecznie jest 100 sms. Czy jakos tak.
GDzie moge znalezc wszystkie promocje dla Ery tak tak?

Czy biorac pod uwage ze zaraz ERa zniknie i pojawi sie T-mobile moze lepiej zaczekac ze wszystkim bo beda ... duuze promocje?

ps. Strasznie trudno sie w tym wszystkim teraz polapac. Nie tylko w erze ale takze u innych. Celowa robota.

Data: 2011-05-11 13:44:37
Autor: Artur Cyrnik
Kilka pytan - era tak tak

Użytkownik "Miarka" <Nosacky@wp.pl> napisał w wiadomości news:4dca5d3e$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
[...]

pewnie ze sie oplaca nie placisz 50 gr za mi tylko 30 i masz w tym naliczanie sekundowe
tu tez masz neta za 9,08 jest dokladnie na miesiac
kazde doladowanie minimum 25 zł przedlurza o miesiac i zbiera sie az do 12 miesiecy
a nalepiej wedz na strone ery wejdz w tak taka i tam na wszystko znajdziesz odpowiedzi
nie jest trudno trzeba umiec szukac

Data: 2011-05-11 14:16:24
Autor: J.F.
Kilka pytan - era tak tak
Użytkownik "Miarka" <Nosacky@wp.pl> napisał w
W tej chwili mam taryfe era tak tak happy
Czy warto ja zmienic na HOT. Tutaj jest 30 gr za min do wszystkich sieci. A moze w tej taryfie sa jakies sztuczki?

pakietow minut nie ma ? tak mi sie wydaje.
Czyli do Ery i na stacjonarne tak samo drogo by bylo.

ale moze wystarcza "numerki za grosze"

[...]

W erze sie waznosci dodaja. Razem przedluzysz o 4 miesiace. Ale nie dluzej niz rok.
Chociaz .. za HOT nie recze.

Jak malo gadasz to moze lepiej 50+50, a jak duzo to moze 25+150 ? :-)

I czytaj regulamin najpierw. Sms trzeba wyslac.

Zastanawiam sie nad wykupieniem pakietow sms.
Kiedys mi mignela taka oferta, ze za 6 zlotych miesiecznie jest 100 sms. Czy jakos tak.
GDzie moge znalezc wszystkie promocje dla Ery tak tak?

A co - strona ery nie dziala ?
http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/uslugi/obniz_koszty/obniz_koszty_taktak_hot

Nawet 600/6zl, ale - tylko do Ery, i na 30 dni.

Czy biorac pod uwage ze zaraz ERa zniknie i pojawi sie T-mobile moze lepiej zaczekac ze wszystkim bo beda ... duuze promocje?

Przeciez sie nie wiazesz, w kazdej chwili mozesz zmienic.

ps. Strasznie trudno sie w tym wszystkim teraz polapac. Nie tylko w erze ale takze u innych. Celowa robota.

Sa inne sieci z prostsza taryfa :-)

J.

Data: 2011-05-15 21:36:29
Autor: nn
Kilka pytan - era tak tak

[...]

zerknij na regulamin, to dziala tak:

1) najpierw musisz wyslac smsa na podany numer, by wziasc udzial w tej promocji
2) potem dostajesz potwierdzenie smsem, ze cie zarejestrowali
3) doladowujesz 25 zl
4) doladowujesz 50 zl (albo inna kwote)
5) z pewnym opoznieniem (wg regulaminu do 5 dni, ale w praktyce krocej) dostajesz bonus na kwote z punktu 4-tego

polecam doladowywac przez strone ery i placic karta, wowczas za kazde doladowanie masz dodatkowo bonus 10% (to znaczy z punktu 3 i 4)

kazde doladowanie dokonane przez ciebie (punkt 3 i 4) przedluza waznosc, za 25 zl o 1 mc, za 50 zl o 3 mc

waznosci kumuluja sie, ale nie moze byc waznosc dluzsza niz rok (czyli dla 25 + 50 przedluzy ci sie o 4 mc chyba ze masz juz waznosc np. 11 mc to wowczas przedluzy ci sie tylko o 1 mc do 12 mc)

iej zaczekac ze wszystkim bo beda ... duuze promocje?

ps. Strasznie trudno sie w tym wszystkim teraz polapac. Nie tylko w erze
ale takze u innych. Celowa robota.

niestety strona ery powinna dostac nagrode za wyjatkowo malo przejrzysta i najbardziej namieszana, to samo z oferta, zamiast zrobic to jakos przejrzyscie, to kombinuja jak moga, to dotyczy tej taryfy, to tamtej, to nie dotyczy, itd.

najprosciej byloby, gdyby mozna bylo najpierw wybrac posiadana taryfe, a pozniej juz w ramach tego widziec wszystkie promocje, uslugi itd.

ale w erze nie, czesc uslug przy taryfach, czesc uslug opisana niezaleznie od taryf i nie wiadomo, ktora jakiej dotyczy itd.

marketingowcy ery to nie ludzie ze scislymi glowami, widac to z daleka! balagan, ze strach!

Kilka pytan - era tak tak