Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   Kilka pytań n.t. chemii rowerowej

Kilka pytań n.t. chemii rowerowej

Data: 2015-02-15 20:28:30
Autor: mbut
Kilka pytań n.t. chemii rowerowej
W dniu 15.02.2015 o 16:22, TheGhost pisze:
Witam!

Otóż mam kilka pytań n.t. "chemii rowerowej". Temat nr 1: czy
bezpiecznie jest myć elementy mechaniczne odrdzewiaczem? Innymi słowy,
czy po wyparowaniu/wyschnieciu można normalnie założyć smar nie
obawiajac się, że wejdzie w jakąś dziwna reakcję chemiczną, rozpusci
się, etc. A może raczej stosować tradycyjną benzynę/naftę? To samo tyczy
się WD-40. Czy elementy mechaniczne (mechanizmy toczne/łożyskowane)
można myć najpierw i czyścić WD-40, a potem po wyparowaniu WD-40 nałożyć
smar. Temat nr 2: czym w praktycde różni się Brunox od WD-40/CX-80, etc.
Jak rozumiem zasada działania jest podobna (natomiast Brunox z tego co
wiem dedykowany jest raczej do amortyzatorów). Jeśli WD-40 uzywam czasem
do zamka w samochodzie to czy Brunoź może mieć podobne zastosowanie?

Pozdrawiam, M.
Benzyna, nafta ewentualnie ropa

Data: 2015-02-19 01:24:04
Autor: TheGhost
Kilka pytań n.t. chemii rowerowej
Benzyna, nafta ewentualnie ropa

Czyli diesel, czy benzyna? :-)

Kilka pytań n.t. chemii rowerowej

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona