W dniu 15.02.2015 o 16:22, TheGhost pisze:
Witam!
Otóż mam kilka pytań n.t. "chemii rowerowej". Temat nr 1: czy
bezpiecznie jest myć elementy mechaniczne odrdzewiaczem? Innymi słowy,
czy po wyparowaniu/wyschnieciu można normalnie założyć smar nie
obawiajac się, że wejdzie w jakąś dziwna reakcję chemiczną, rozpusci
się, etc. A może raczej stosować tradycyjną benzynę/naftę? To samo tyczy
się WD-40. Czy elementy mechaniczne (mechanizmy toczne/łożyskowane)
można myć najpierw i czyścić WD-40, a potem po wyparowaniu WD-40 nałożyć
smar. Temat nr 2: czym w praktycde różni się Brunox od WD-40/CX-80, etc.
Jak rozumiem zasada działania jest podobna (natomiast Brunox z tego co
wiem dedykowany jest raczej do amortyzatorów). Jeśli WD-40 uzywam czasem
do zamka w samochodzie to czy Brunoź może mieć podobne zastosowanie?
Pozdrawiam, M.
Benzyna, nafta ewentualnie ropa
|