Kilka pytań o PKOBP oraz Visa Classic

Data: 2013-09-10 09:59:31
Autor: kjboss
Kilka pytań o PKOBP oraz Visa Classic
Mam jakie¶ stare konto PKO BP z Visa Classic obci±żeniówk±. Co miesi±c bank mnie kosi 6,9zł chyba i mam BRAK dostępu do Internetu i nie mam też karty VE. Niechcę i¶ć do oddziału.

Otwieraj±c konto internetowo mogę odrazu zyzskać dostęp do konta przez Internet. Czy będę miał też dostęp do innego superkonta przez Internet?

Czy można też zmienić konto do obci±żeń transakcji Visa Classic (obci±żeniówka) na inne superkonto? Chyba można, bo kiedy¶ można było nawet ustalić, że transakcje w USD mog± ¶ci±gn±ć z konta walutowego USD, ale to było lata temu.

Czy tak± dyspozycję można wydać online lub korespondencyjnie? Czy PKO BP dalej każe maszerować do oddziałów?

Data: 2013-09-10 21:31:28
Autor: Grzexs
Kilka pytań o PKOBP oraz Visa Classic
Mam jakieś stare konto PKO BP z Visa Classic obciążeniówką. Co miesiąc bank mnie kosi 6,9zł chyba i mam BRAK dostępu do Internetu i nie mam też karty VE.

Niechcę iść do oddziału.

Czy można też zmienić konto do obciążeń transakcji Visa Classic (obciążeniówka) na inne superkonto? Chyba można, bo kiedyś można było nawet ustalić, że transakcje w USD mogą ściągnąć z konta walutowego USD, ale to było lata temu.

Czy taką dyspozycję można wydać online lub korespondencyjnie? Czy PKO BP dalej każe maszerować do oddziałów?

Obawiam się, że wizyta w oddziale niezbędna będzie. Niestety, w PKOBP nie ma chyba kont bezwarunkowo darmowych. Możesz zmienić (czytaj: zostawić nr konta za 50 zł albo zamknąć stare i otworzyć nowe) „superkonto” na „konto za zero”, ale to ostatnie jest bezpłatne tylko po spełnianiu warunku wpływu (1500 PLN/mc), a karta chyba wymaga iluś tam transakcji dla darmowości.

--
Grzexs

Kilka pytań o PKOBP oraz Visa Classic