Kilka pytań o cashback w Sync

Data: 2013-02-17 10:09:26
Autor: Zebb
Kilka pytań o cashback w Sync
Mam parę pytań dot. możliwości zwrotu 5% za zakupy w necie:
1. czy 5% otrzymam jesli na konto zostało przelane wynagrodzenie, renta lub emerytura z ZUS, a w przypadku studentów stypendium z uczelni?
Jest jakas minimalna kwota platnosci? Co ma byc w tytule przelewu np. jesli to wynagrodzenie? A co jesli ja sam sobie jestem pracodawcą i pracownikiem?
2.  czy jest jakas lista platności stałych które wpadają do odliczen? Np. telefon i internet (tpsa), energia (np. pge), gaz (np. pgning), spółdzielnia mieszkaniowa ....
Jesli tak to jak dokonywac platnosci online aby otrzymac ten cashback - dotpay? payu? przelewy24?
3. to trzeba płacić via alior sync (konto internetowe) czy też można sobie zrobić subkonto i do tego kartę debetową?
4. rozumiem, ze max kwota zwrotu dotyczy platnosci internetowych na kwote max 25 000 pln

Moze jest w sieci jakies aktualne FAQ dla tego banku

Kilka pytań o cashback w Sync