Kilka pytań o obsługę solara

Data: 2011-08-12 22:56:25
Autor: Przemolo
Kilka pytań o obsługę solara
Mam starego solara Stiebel-Eltron (ok. 9 lat). Składa się z panela słonecznego umieszczonego pionowo ok. metr nad ziemią (na ścianie budynku) oraz kotła 150l umieszczonego w piwnicy.
Niestety do solara (zakupionego wraz z domem) nie mam żadnej instrukcji.
Proszę więc o odpowiedź na pytania:
1. Jak dolać glikolu do instalacji? próbowałem odkręcić całą końcówkę z odpowietrzaczem znajdującą sięna samej górze panela - mając nadzieję, że naleję glikol tamtędy - ale niestety mocno pryska glikol gdy odkręcam tą końcówkę.
2. Jak zwiększyć ciśnienie glikolu? obecnie mam tylko 0,8 bara.
Nie mam żadnej pompki do tego zestawu.
Z góry dziękuję za pomoc!

--
Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"

Kilka pytań o obsługę solara