Kilka pytań odnośnie pozbycia się a uta...

Data: 2010-01-03 11:13:54
Autor: JasonKidd
Kilka pytań odnośnie pozbycia się a uta...
Witam,

Jestem od około roku właścicielem Golfa MK2, który ma kilka usterek. W związku z tym, że kupuję inny samochód, nie opłaca mi się już go robić i trzymać. Dlatego chciałbym się pozbyć i tu mam chyba tylko 2 wyjścia - albo złomowanie, albo sprzedaż za jakieś grosze. Na temat złomowania nie wiem zbyt wiele. Głównie interesuje mnie, czy stacja zajmująca się kasacją płaci coś właścicielowi za oddane auto? Ogólnie samochód jest kompletny, na chodzie, z ważnym jeszcze miesiąc OC i przeglądem, ale jak wspomniałem są wady techniczne i wizualne (chodzi tylko na gazie, lekko przytarty błotnik, wyblaknięta maska). Byłbym wdzięczny za podpowiedzi i sugestie.

Z pozdrowieniami,
jkidd2003

Data: 2010-01-03 10:19:17
Autor: to
JasonKidd wrote:

[...]

Wystaw na Allegro od 100 zł, opisz rzetelnie wady. Na 99% ktoś przyjedzie, weźmie od Ciebie, zapłaci i jeszcze podziękuje.

--
cokolwiek

Data: 2010-01-03 11:23:16
Autor: JasonKidd
[...]

Taki mam plan, ale wcześniej po prostu chciałem się dowiedzieć, jak wygląda sytuacja ze złomowaniem.

Data: 2010-01-03 03:11:29
Autor: Gom
On 3 Sty, 11:23, JasonKidd <jkidd2...@poczta.onet.pl> wrote:
Taki mam plan, ale wcześniej po prostu chciałem się dowiedzieć, jak
wygląda sytuacja ze złomowaniem.

Kiedyś już o tym pisałem na grupie, pozbywałem się w ten sposób...
Golfa II ;-)

http://www.autokasacja.pl/

Przyjechali, zapakowali na lawetę i odjechali (zostawiając stosowne
dokumenty). Grosza za to nie dali, ale i nie wzięli.
Jeśli zawiózłbym im samochód pod bramę złomowiska, daliby 100 PLN.

--
Gom

Data: 2010-01-04 15:27:37
Autor: Bartek
Użytkownik "JasonKidd" <jkidd2003@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hhpr70$el2$1news.onet.pl...
[...]

wystawiaj na aukcję/otomoto,
albo wrzuc na forum
www.forum.vwgolf.pl

ktos go kupi i napewno wiecej dostaniesz niż od kasatora;)

--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

Data: 2010-01-04 17:44:26
Autor: Przemek
JasonKidd pisze:

Taki mam plan, ale wcześniej po prostu chciałem się dowiedzieć, jak wygląda sytuacja ze złomowaniem.

szukasz firmy, co ma oficjalne zezwolenie na złomowanie pojazdĂłw, dzwonisz do  nich, umawiasz się - albo sam przyjedziesz autem albo oni wyśla lawete, zabierają auto.

jak juz auto bedzie na miejscu złomowania, oni sciagaja tablice rejestracyjne, wiercą dziury blachach w miejscu hologramu , dostajesz papiery (konieczne jest DR, DO) i z tymi swistkami i blachami jedziesz do WK.

W WK wypełniasz wniosek o wyrejestrowanie pojazdu, płacisz 10 PLN, przedstawiasz DR, DO, OC pojazdu i dostajesz decyzje o zezłomowaniu pojazdu.

Z decyzją udajesz sie od ubezpieczyciela celem odfajkowania w ewidencji.

Done :)

papierkologia w UK zajmuje max.30 min.

Firma złomująca musi miec upoważnienie wojewody do demontażu pojazdów.

Przemek

Data: 2010-01-03 14:45:30
Autor: pj
Kilka pytań odnośnie pozbycia się auta...

Wystaw na Allegro od 100 zł, opisz rzetelnie wady. Na 99% ktoś
przyjedzie, weźmie od Ciebie, zapłaci i jeszcze podziękuje.

Pamiętaj tylko o opłatach allegro, wystawienie i sfinalizowana sprzedaż to tak koło 100 zł

Pozdrawiam
PJ

Data: 2010-01-03 15:05:34
Autor: marjan
pj pisze:
Wystaw na Allegro od 100 zł, opisz rzetelnie wady. Na 99% ktoś
przyjedzie, weźmie od Ciebie, zapłaci i jeszcze podziękuje.

Pamiętaj tylko o opłatach allegro, wystawienie i sfinalizowana sprzedaż to tak koło 100 zł

Dlatego awsze można wystawić na otomoto za grosze, ale wtedy nie będzie licytacji (trzeba by wycenić pojazd na np 200-300 zł z dopiskiem cena do negocjacji).

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2010-01-03 12:41:15
Autor: Dysiek
Kilka pytań odnośnie pozbycia się auta...
Głównie interesuje mnie, czy stacja zajmująca się kasacją płaci coś właścicielowi za oddane auto?

Symbolicznie - nie licz na wiecej niz 100-200 zl.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2010-01-03 13:28:22
Autor: Pab_lo

Użytkownik "JasonKidd" <jkidd2003@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hhpqlf$dju$1news.onet.pl...
 Byłbym wdzięczny za podpowiedzi i sugestie.

Wystaw na allegro od zlotowki. Sa ludzie ktorzy to kupia rozbiora na klamoty i jeszcze sprzedadza Ruskowi ;)

Wiele lat temu,  kiedy Allegro doslownie raczkowalo wystawilem od zlotowki taki wynalazek jak Talbot Horizon :)
Jak dzis pamietam, ze sprzedalem go za 92 zlote :), kupujacy przyjechal identycznym, wyplacil nawet 95 zl, zapakowal na motylka i pojechal :) Zastanawiam sie czy to przypadkiem nie bylo jeszcze w starych zlotych.

Picasso

Data: 2010-01-03 13:50:46
Autor: =Marcos=
[...]

Myślę, że jeśli chodzi na gazie, to opchniesz go za minimum 500zł jakiemuś ludziowi. Przy kasacji raczej tyle nie dostaniesz nigdzie :)

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

Data: 2010-01-04 07:29:17
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek
Kilka pytań odnośnie pozbycia się auta...
JasonKidd pisze:
Witam,

 Na temat złomowania nie wiem zbyt wiele. Głównie interesuje mnie, czy stacja zajmująca się kasacją płaci coś właścicielowi za oddane auto?

Za www.olmet.pl:

Za samochod ponizej 1Mg masy calkowitej - 150zl
za samochod powyzej 1MG masy wlasnej - 200zl
Za dojazd laweta do klienta: - minus 50zl

Teren Gornego slaska.
Dodac trzeba, ze auto musi byc kompletne.

--
Michał "HoMMeR" Paszek
hydrokomfort by Citroen BX 14TGE

Data: 2010-01-04 11:13:08
Autor: Vlad The Ripper
[...]

forum.vwgolf.pl

Napisz ogłoszenie i wystaw na sprzedaż. Myślę, ze znajdzie sie jakiś chętny na to auto.

Data: 2010-01-04 17:35:43
Autor: J.F.
[...]

we wrocku 100zl, cena stala, stan nieistotny, byle zasadniczo kompletny.

Oczywiscie mozna probowac drozej sprzedac szrotowcom.

J.

Kilka pytań odnośnie pozbycia się a uta...