Kilka pytań odnośnie pozbycia się auta...

Data: 2010-01-03 13:50:46
Autor: =Marcos=
Kilka pytań odnośnie pozbycia się auta...
Jestem od około roku właścicielem Golfa MK2, który ma kilka usterek. W związku z tym, że kupuję inny samochód, nie opłaca mi się już go robić i trzymać. Dlatego chciałbym się pozbyć i tu mam chyba tylko 2 wyjścia - albo złomowanie, albo sprzedaż za jakieś grosze. Na temat złomowania nie wiem zbyt wiele. Głównie interesuje mnie, czy stacja zajmująca się kasacją płaci coś właścicielowi za oddane auto? Ogólnie samochód jest kompletny, na chodzie, z ważnym jeszcze miesiąc OC i przeglądem, ale jak wspomniałem są wady techniczne i wizualne (chodzi tylko na gazie, lekko przytarty błotnik, wyblaknięta maska). Byłbym wdzięczny za podpowiedzi i sugestie.

Myślę, że jeśli chodzi na gazie, to opchniesz go za minimum 500zł jakiemuś ludziowi. Przy kasacji raczej tyle nie dostaniesz nigdzie :)

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

Kilka pytań odnośnie pozbycia się auta...