Kilka pytań odnośnie pozbycia się auta...

Data: 2010-01-04 17:35:43
Autor: J.F.
Kilka pytań odnośnie pozbycia się auta...
Użytkownik "JasonKidd" <jkidd2003@poczta.onet.pl> napisał
albo złomowanie, albo sprzedaż za jakieś grosze. Na temat złomowania nie wiem zbyt wiele. Głównie interesuje mnie, czy stacja zajmująca się kasacją płaci coś właścicielowi za oddane auto?

we wrocku 100zl, cena stala, stan nieistotny, byle zasadniczo kompletny.

Oczywiscie mozna probowac drozej sprzedac szrotowcom.

J.

Kilka pytań odnośnie pozbycia się auta...