Kilka pytan odnosnie telefonu Samsung Monte

Data: 2010-06-21 19:53:49
Autor: R.M.
Kilka pytan odnosnie telefonu Samsung Monte
Witam,
Mam kilka pytan tyczacych sie telefonu Samsung Monte:

- w jaki sposob (czy w ogole sie da), zmienic dzwiek nadchodzacej wiadomosci SMS, dodam ze w ustawieniach -> profile nie ma takiej opcji, dodatkowo wszedzie wylaczylem wibracje, a przy wiadomosciach wibracja sie pojawia, wie ktos jak to wylaczyc?

- dlaczego pojawia sie literka E (EDGE), mimo ze w modemie na USB, mam zasieg HSDPA, wiec nawet jesli samsung ma troche gorsza antene to wydaje mi sie powinien pojawic sie co najmniej UMTS

- mam wlaczona strefe taniego internetu w play - to chyba chodzi wylacznie na 3G, wiec jakiem cudem pojawia mi sie EDGE?

- czy da sie ustawic w telefonie tak aby korzystal tylko z 3G?

pozdrawiam,
R.M.

Kilka pytan odnosnie telefonu Samsung Monte